en ik weet het, ik ben lekker
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:21 schreef Ms.Chantal het volgende:
Jajajaja! Op aanraden van een Fokker heb ik ook MSN genomen, cool he!!!!! chantallekej@hotmail.comen ik weet het, ik ben lekker
quote:Gefeliciteerd hoor, tjonge jonge wat een prestatie
Op dinsdag 19 maart 2002 13:25 schreef Ms.Chantal het volgende:
tjonge jonge, wat zijn we allemaal weer hatelijk. Waarom is er nou niemand blij voor me dat ik MSN op me compu heb gezet.. Nou, ik heb snel al wat mensen toegevoegd en ze zijn veel vaker online dan op ICQ.. dus ik ben happy!!!
quote:Jah totdat ze merken dat je ze daar ook hebt toegevoegd
tjonge jonge, wat zijn we allemaal weer hatelijk. Waarom is er nou niemand blij voor me dat ik MSN op me compu heb gezet.. Nou, ik heb snel al wat mensen toegevoegd en ze zijn veel vaker online dan op ICQ.. dus ik ben happy!!!
quote:
quote:misschien ga ik mijn haar verven!!! met blond krijg je ook meteen zoveel vooroordelen over je heen he
Op dinsdag 19 maart 2002 13:26 schreef Kipman het volgende:
Ik ben blij voor u, oh blonde godin!
quote:Ho effe, ik ben gewoon blij voor u!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
misschien ga ik mijn haar verven!!! met blond krijg je ook meteen zoveel vooroordelen over je heen he
quote:/nick Ms.Chantal.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:30 schreef Ms.Chantal het volgende:
hoe verander ik mijn naam op msn??? want ik vind Chantal Jansen zo saai, ik wil gewoon Ms.Chantal heten op MSN
quote:je bent een schatje !!!!!!!!! dikke kus voor Kippetje!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:29 schreef Kipman het volgende:[..]
Ho effe, ik ben gewoon blij voor u!
quote:tis geen Irc hoor
Op dinsdag 19 maart 2002 13:30 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
/nick Ms.Chantal.
quote:Bij persoonlijke instellingen
hoe verander ik mijn naam op msn??? want ik vind Chantal Jansen zo saai, ik wil gewoon Ms.Chantal heten op MSN
quote:Ga naar extra en dan naar opties.
Maar leuk dat je MSN hebt. Heeft tenminste niet van die irri berichten als: Me and my girlfriend bla bla bla.....
quote:Nooit last van.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:34 schreef Ed_Capone het volgende:[..]
Ga naar extra en dan naar opties.
Maar leuk dat je MSN hebt. Heeft tenminste niet van die irri berichten als: Me and my girlfriend bla bla bla.....
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:31 schreef neggix het volgende:[..]
tis geen Irc hoor
quote:Hey slet, post dan een foto.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:36 schreef Ms.Chantal het volgende:
thanxxx mensen nou heb ik tenminste een leuke nickname.. En die Blonde Godin..... misschien ooit nog maar eerst even gewoon normaal Ms.Chantal, ik ben nou ook weer niet een Godin he (hoewel, aan wat voor eisen voldoet een Godin, hihi, kan ik even kijken in hoeverre ik er aan voldoe)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |