quote:WAAROM!? Waarom kijk je in VREDESNAAM met ondertitels? Ik vind ze sinds ik sinds een jaar of 4 echt meer op dialoog ga letten echt zwaar irritant. Meestal klopt er geen ruk van of wordt er een Nederlands equilavent voor het woord gebruikt, waardoor de hele zooi zijn kracht verliest. Ok, als je alleen om SMG kijkt, dan kan ik het me voorstellen, maar ik ben 2 zomers terug eens midden in de serie gevallen, omdat ik dan na het vakantie werk het rijk alleen had, en uit verveling ben gaan zappen. Toen ik Buffy tegenkwam, moest ik ineens denken aan een maat van me die 6 jaar ouder is, maar ooit zei dat Buffy het enige TV programma was dat hij graag keek. Dus ik uit verveling maar besloten om het af te kijken. Tot mijn verbazing/tegen mijn verwachting in was het een onderhoudende serie, voor ik het echt doorhad keek ik heel de week Buffy van 18:50 tot 19:40.
Op donderdag 14 maart 2002 23:43 schreef Neejoh het volgende:
[..]Bedoel die van Net5 Ik kijk geen BBC want dan snap ik er helemaal geen reet meer van... Ik kijk nogmaar vanaf ep1 van season1
Geen zin om nu begin season6 in te vallen op BBC, al zou het wel beter zijn dat er geen subtitles zijn
[..]Buffy killed haar
Neeeeeh, geeeeeeeen idee, daar ben ik nog niet Ik zie wel wat er gaat gebeuren
PS. dat litteken en dat hardere van gisteren vond ik SMG dan weer wel staan..
quote:Hij zegt toch dat hij het fijn vindt om zonder ondertitels te kijken!
Op vrijdag 15 maart 2002 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
even herhalen dan maar:
WAAROM!? Waarom kijk je in VREDESNAAM met ondertitels?
quote:Da d8 ik dus ook al... ik w8e al op iemand die er iets van zou zegge
Op vrijdag 15 maart 2002 12:48 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Hij zegt toch dat hij het fijn vindt om zonder ondertitels te kijken!
quote:Inderdaad, ik kijk het dus liever zonder subtitles... Heb er een hekel aan zelfs
Op vrijdag 15 maart 2002 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
even herhalen dan maar:
[..]WAAROM!? Waarom kijk je in VREDESNAAM met ondertitels? Ik vind ze sinds ik sinds een jaar of 4 echt meer op dialoog ga letten echt zwaar irritant. Meestal klopt er geen ruk van of wordt er een Nederlands equilavent voor het woord gebruikt, waardoor de hele zooi zijn kracht verliest. Ok, als je alleen om SMG kijkt, dan kan ik het me voorstellen, maar ik ben 2 zomers terug eens midden in de serie gevallen, omdat ik dan na het vakantie werk het rijk alleen had, en uit verveling ben gaan zappen. Toen ik Buffy tegenkwam, moest ik ineens denken aan een maat van me die 6 jaar ouder is, maar ooit zei dat Buffy het enige TV programma was dat hij graag keek. Dus ik uit verveling maar besloten om het af te kijken. Tot mijn verbazing/tegen mijn verwachting in was het een onderhoudende serie, voor ik het echt doorhad keek ik heel de week Buffy van 18:50 tot 19:40.
Daarna af en toe maar eens gekeken, mede omdat het op de meest onmogelijke tijden zat, en als het wel op een normale tijd zat, werd de serie weer van het net afgehaald... Echt met respect is het nooit behandeld heb ik de indruk. Reorganisatie kan geen kwaad bij veel TV stations....PS. dat litteken en dat hardere van gisteren vond ik SMG dan weer wel staan..
[quote-deel] Pittig dametje indeed
Vandaag was wel weer extreem lekker hoor
quote:Als je het over Buffy hebt, en over net5: can't agree more
Op vrijdag 15 maart 2002 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Sorry, my mistakeVandaag was wel weer extreem lekker hoor
quote:De rest KAN ik gewoon niet allemaal volgen. Maar een freakshow was het wel
Op vrijdag 15 maart 2002 21:55 schreef Neejoh het volgende:[..]
Als je het over Buffy hebt, en over net5: can't agree more
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
De rest KAN ik gewoon niet allemaal volgen. Maar een freakshow was het wel
quote:Jeezz... thnx voor de spoiler
Op zondag 17 maart 2002 19:42 schreef SleepingSun het volgende:
Iemand vroeg waar Faith was gebleven.. Die zit in de gevangenis omdat ze ooit een mens aan haar staak heeft geregen in plaats van een vampier, zie Buffy seizoen 3, en Angel seizoen 1 / 2. 't Is maar dat je het weet...
quote:Pas even aan, wil je?
Op zondag 17 maart 2002 19:42 schreef SleepingSun het volgende:
SPOILER!
Het blijft een leuke serie om ma-vr te kijken, zeker omdat dit het beste seizoen is.
weet iemand wanneer de beeb door gaat met Buffy, of gaan ze niet door?
quote:Ik dus wel
Op zondag 17 maart 2002 23:29 schreef Acathla het volgende:
Ergens vind ik wel dat het geen spoiler meer is. S3 is al eens op tv geweest after all.
Vandaag Buffy, Charmed en Angel opgenomen, en ga ik morgen ff kijken
quote:Maar laten we wat nu uitgezonden wordt dan als graadmeter nemen. Veel mensen volgen deze reruns alsof het de eerste keer is. En ja, bovenstaand stukje gaat over televisie en niet over sex.
Op zondag 17 maart 2002 23:29 schreef Acathla het volgende:
Ergens vind ik wel dat het geen spoiler meer is. S3 is al eens op tv geweest after all.
quote:er zijn nog maar een paar afleveringen over en het seizoen duurt tot mei, angel is ook gestopt tot april, buffy stopt ook even...
Op zondag 17 maart 2002 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand waarom ze in amerika Tabula Rasa gaan herhalen en niet verder gaan met de serie?
De aflevering van vandaag was natuurlijk geweldig.
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 18-03-2002 21:22]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |