Gelukkig delen wij dezelfde mening
quote:Je haalt de woorden uit mijn mond. Alleen dat is toch geen kaksport. Wat is je definitie van kak?
Op woensdag 13 maart 2002 22:05 schreef _Fulton_ het volgende:
het is wel een behoorlijk debiele sport
van die gozers die zo'n hupje maken bij zo'n vrije bal ofziets en de tuthola's die er doorheenlopen.
als je af en toe de beelden ziet denk je toch echt dat het een superkaksport is
Maar goed, jullie vinden Korfbal een debiele sport (de meeste dan) er zit echt veel meer actie in dan je zou denken. Maar goed, wat me coach altijd zegt "Korfbal speel je niet alleen met je lichaam, maar vooral met je hoofd" Word een sport dan daardoor een kaksport????
quote:ja. Heb je ooit een korfballer nou een vette dunk zien maken? NEE! En waarom niet? Omdat het mietjes en kakkers zijn.
Op woensdag 13 maart 2002 22:17 schreef CAZZO het volgende:
Als alle korfballers nou eens lekker gingen basketballen das tenminste een fatsoelijke sport.
quote:hoe hoog hangt die korf eik bij korfbal?
Op woensdag 13 maart 2002 22:23 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
ja. Heb je ooit een korfballer nou een vette dunk zien maken? NEE! En waarom niet? Omdat het mietjes en kakkers zijn.
Ga toch basketballen!
quote:waarom zie ik dat hupje dan vaak in wedstrijden van volwassenen?
Op woensdag 13 maart 2002 22:21 schreef Superjasper het volgende:
Korfbal is 1 van de gezelligste sporten die er is. Samen met (als je geluk hebt) mooie vrouwen in 1 team spelen, waar vind je dat nog meer?? nergens! Oh ja en dat "huppeltje" doen ze alleen in de jeugd hoor.
ff ontopic, tis zeker geen kaksport, zoals tennis en hockey.
quote:DUH
Op woensdag 13 maart 2002 22:24 schreef CAZZO het volgende:[..]
hoe hoog hangt die korf eik bij korfbal?
volgens mij toch iets te hoog om een dunk te maken
quote:Als je het voor de vrouwen doet dan kan je beter gaan hockeyen en dan zo'wedsrijd weekend gaan spelen. Want als ik die verhalen soms hoor.
Op woensdag 13 maart 2002 22:21 schreef Superjasper het volgende:
Korfbal is 1 van de gezelligste sporten die er is. Samen met (als je geluk hebt) mooie vrouwen in 1 team spelen, waar vind je dat nog meer?? nergens! Oh ja en dat "huppeltje" doen ze alleen in de jeugd hoor.
ff ontopic, tis zeker geen kaksport, zoals tennis en hockey.
quote:haha, jij klinkt zielig zeg.
Op woensdag 13 maart 2002 22:25 schreef Multi het volgende:
Ja een groot voordeel van Korfbal is dat het een gemengde sport is, niet iedereen kan zeggen dat ze elke zaterdag met 4 dames (8 als je de tegenstander meerekend) lopen te zweten
Alleen heb ik de laatste jaren geen mazzel gehad met mijn teamgenoten, zitten de leuke dames nou niet meer op korfbal?
Maar goed dat ik altijd moet trainen nadat de Damesvolleybalteams hebben getraind, zie ik tenminste nog leuke meiden
quote:Waar kijk jij dan naar? Wez Warber 8 ofzo?
Op woensdag 13 maart 2002 22:27 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
waarom zie ik dat hupje dan vaak in wedstrijden van volwassenen?
quote:Heel af en toe wordt er weleens een wedstrijd van nederland op studio sport uitgezonden.
Op woensdag 13 maart 2002 22:32 schreef Superjasper het volgende:[..]
Waar kijk jij dan naar? Wez Warber 8 ofzo?
quote:Geeft toch niks.
Op woensdag 13 maart 2002 23:51 schreef Leatherface het volgende:
Mijn moeder heeft aan korfbal gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |