Vergilius says:
homo's zijn wat 'echte' mannen niet zijn
Gewoon Mariëlle says:
wat dan
Gewoon Mariëlle says:
wat zijn 'echte' mannen dan volgens jou
Gewoon Mariëlle says:
niet homo zeker...
Vergilius says:
niet *zie bovenstaand lijstje
Gewoon Mariëlle says:
nou ja, is een leuk gespreksonderwerp voor woensdag he...
Gewoon Mariëlle says:
'wat zijn echte mannen'
Bij deze dus: Wat zijn echte mannen?
(en de vraag van mij dan: WAT zijn echte vrouwen)
Schuw uzelf niet ook foto's te plaatsen
quote:Foto van me nodig
Op woensdag 13 maart 2002 15:56 schreef Roel_van_Mil het volgende:Bij deze dus: Wat zijn echte mannen?
Kelly (van Big Brother) is dus geen 'echte' vrouw. Dat is dus gewoon een huppelend geval.
[/flauwmodus]
Voor de ene vrouw is een echte man weer anders dan voor een andere vrouw... volgie muh nog?
Kzal je 1 ding zeggen... blijf lekker jezelf maak niet uit of je man of vrouw bent!
[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 13-03-2002 16:27]
quote:Hum ja dat wilde ik ook gaan zeggen, een echte man is een homo sapiens met een penis en een echte vrouw is dus een homo sapiens met een vagina... toch logisch
Op woensdag 13 maart 2002 16:16 schreef masterzipper het volgende:
[flauwmodus]
Een 'echte' man is een persoon met een penis tussen de benen.
En een 'echte' vrouw is een persoon met en vagina tussen de benen.Kelly (van Big Brother) is dus geen 'echte' vrouw. Dat is dus gewoon een huppelend geval.
[/flauwmodus]
quote:heeej ben ik toch een echte man
Op woensdag 13 maart 2002 16:25 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ik krijg altijd een beetje rillingen van het woord "echte" dit en "echte" dat.
Echte mannen slaan hun vrouw/vriendin op doordeweekse dagen, gaan op vrijdag potenrammen, wassen hun auto op zaterdag en gaan op zondag na het neuken naar de voetbal, waar ze zich helemaal kas kapot zuipen.
Echte mannen kunnen niet tegen emancipatie, hebben drie buitenechtelijke kinderen rondlopen en als je het niet met ze eens bent, beuken ze je met een honkbalknuppel de tanden uit je bek.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 13-03-2002 20:34]
Need i say more?
quote:Een echte man..is zo'n beetje t tegenovergestelde van wat hierboven staat beschreven
Op donderdag 14 maart 2002 01:21 schreef cenobite het volgende:
echte mannen zijn alpha-male. Dit wil dus zeggen dat je pakt wat je wilt, zonder excuses, zonder slecht geweten en ook dominant bent.. Jij bent de man waar iedereen mee wilt omgaan en een "geboren" leider.Need i say more?
quote:Nee, laat maar.
echte mannen zijn alpha-male. Dit wil dus zeggen dat je pakt wat je wilt, zonder excuses, zonder slecht geweten en ook dominant bent.. Jij bent de man waar iedereen mee wilt omgaan en een "geboren" leider.Need i say more?
quote:lol, of HTS natuurlijk
Op vrijdag 15 maart 2002 17:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
Een echte man studeert bedrijfskunde.
quote:ur right, wat een onzin topic
Op woensdag 13 maart 2002 16:26 schreef Jipje het volgende:[..]
Hum ja dat wilde ik ook gaan zeggen, een echte man is een homo sapiens met een penis en een echte vrouw is dus een homo sapiens met een vagina... toch logisch
quote:Waar haal je die term vandaan? "Alpha-male"
quote:Mag ik met jou omgaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |