Gewoon gezellig, en humoristisch ook.
En nu alle zenders toch weer "Feel-good" programma's willen gaan uitzenden, mag Frits zeker niet ontbreken !
Alleen ben ik z'n naam kwijt, maar die kerel roeleerde!!!
Vooral die keer dat nederlanders hun eigen land op de wereldkaart moesten aanwijzen... Hi-la-risch!
quote:Owjah, dat was idd te gek..
Op woensdag 13 maart 2002 14:49 schreef Keroppi het volgende:
Dat was echt altijd pracht tv zeg
Vooral die keer dat nederlanders hun eigen land op de wereldkaart moesten aanwijzen... Hi-la-risch!
quote:jaaahhh!!! dat was echt het beste gedeelte van dat progamma!! Echt van die proleten die in Salou zitten en moeten aanwijzen en dan Helsinki aanwijzen
Op woensdag 13 maart 2002 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Owjah, dat was idd te gek..
Moesten ze Spanje aanwijzen, zaten ze ergens bij India te prikken..Hehehe
echt jammer dat het niet meer op TV is
Frits Bom OWNZ!!!...volgens mij is die gast nu te zien op TV Gelderland met een consumenten progamma. Maarjah..dat kenne we hier niet ontvangen in Mestreech
Pistol Pete
quote:Bedoel je misschien Peter van der Vorst van RTL Boulevard en Van Koninklijke Huize (die zat niet in de Vakantieman trouwens)?
Op woensdag 13 maart 2002 14:51 schreef SunChaser het volgende:
Die picolo was leuk ja. En Peter van der Voort zat er ook in geloof ik.
ik wil niet de groeten doen aan me nichie truus, want ze wilde niet mee naar ....
henk...
waar zitten we eigenlijk....
ohja trosmolinos
blijft humor !
Schiten op de kaart was soms wel grappig. Soms werden mensen zo gedesoriënteerd dat ze ergens in het publiek schieten.
quote:Reken er trouwens wel op dat er eens hele dag aan mensen wordt gevraagd ëen land aan te wijzen, maar het blijft
Op woensdag 13 maart 2002 16:06 schreef apestaartje het volgende:
Het was zo héérlijk burgerlijk. En dan dat aan moeten wijzen van Nederland op de wereldkaart, inderdaad hilarisch.
Vakantieman, ben ik al bruin? (Zwaai zwaai met me vakantieman-vlaggetje )
Toch ?
quote:Wereldkaartje ging inderdaad draaien en de mensen aan de telefoon moesten "noord-zuid-oost-west"-commandos. Waar het targetpunt op kwam was plaats van bestemming.
Op woensdag 13 maart 2002 19:42 schreef Biglebowski het volgende:
Dat schieten op de kaart .. dat was ik alweer vergeten ! GeWelDig,... maar hoe zat dat ook alweer? Dan ging die wereldbol draaien en dan kwamen ze op een bepaald punt terecht ,.
En daar gingen ze dan in die week naartoe .... En dan maakten ze een Hi8 opname van ...Toch ?
quote:Nee ietsje anders.....ze hadden een bepaald land/plaats waar ze op moesten richten en als dat raak was gingen ze daar heen en een videofilmpje maken.Als ze mis hadden dan moesten ze een vakantiefilmpje in hun eigen woonplaats maken! Was echt een van mijn favo programma's
Op woensdag 13 maart 2002 21:08 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Wereldkaartje ging inderdaad draaien en de mensen aan de telefoon moesten "noord-zuid-oost-west"-commandos. Waar het targetpunt op kwam was plaats van bestemming.
Ballonnen werden losgelaten, en de ballon die het verst kwam, daarheen ging de eigenaar ervan.
Gewoon logeren bij een Roemeens gezin en kijken of het dorpje 'vakantiegeschikt' was
quote:Humor zeker! Vooral die keer met die landkaart, dat Nederlanders die op een buitenlandse camping Nederland op de kaart moesten aanwijzen
Op woensdag 13 maart 2002 14:36 schreef SunChaser het volgende:
Frits Bom die touroperators aan de tand voelt en Nederlanders in het buitenland tevergeefs hun eigen land laat zoeken op de kaart van Europa. En het schieten op de kaart. Jammer dat het er niet meer is, want dat vond ik echt leuke tv.Gewoon gezellig, en humoristisch ook.
DE ANTIGROETEN
Van die bruine Mary Borsato's die vanuit Lloret de antigroeten deden aan hun buren waar ze al jaren ruzie mee hebben.. hoog ordi-gehalte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |