abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 21:02:32 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3468113
ELke donderdag Jensen in een talkshow. Gasten: o.a. Patty Brard en Emile Ratelband. Nou, dat zal wat worden zeg.
pi_3468123
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 21:02 schreef SunChaser het volgende:
ELke donderdag Jensen in een talkshow. Gasten: o.a. Patty Brard en Emile Ratelband. Nou, dat zal wat worden zeg.
Vrijdag btw

Ik kijk er wel naar uit...:)

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_3468132
OMFG.... ik vond die korte stukjes tijdens BB2/3 ( ) al om te janken....
pi_3468145
Jensen!

Allebei 21.02...erm....lol

Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 21:06:56 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3468156
Idd, vrijdag.

Direct, oprecht, confronterend en to the point!

Woorden die 100% van toepassing zijn op de nieuwe talkshow Jensen! bij Yorin. Robert Jensen ontvangt in dit zesdelige programma omstreden BN'ers die veel kritiek te verduren hebben. Jensen laat zich niet leiden door deze vooroordelen maar probeert er juist achter te komen of het dubieuze imago van zijn gasten gerechtvaardigd is.

Vrijdag 15 maart om 22.05 uur

FOK!fossiel dinsdag 12 maart 2002 @ 21:07:37 #6
8443 cptmarco
it's captain...
  Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 21:07:50 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3468162
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 21:06 schreef hp22 het volgende:
Jensen!

Allebei 21.02...erm....lol

Ja, zag het. We hadden allebei Yorin opstaan waarschijnlijk
pi_3468198
Okeej jij wint Sunchaser jij hebt al reply's...
Ik had idd Yorin opstaan en vond het meteen een goede topic..
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 21:14:09 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3468220
Nouja, winnen. Ik had het jou ook gegunt hoor
  dinsdag 12 maart 2002 @ 21:15:53 #10
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3468242
Ik ga zeker kijken, maar ik verwacht er niet zoveel van.

Op de radio is hij denk ik leuker, en daar heeft hij Emile en Patty trouwens al vaak aan de lijn gehad,

pi_3468268
Waar zou dat dat toch aan liggen, meteen 5 reply's bij jou en bij mij 0
Terwijl die van mij een fractie eerder is gepost!

ojah en bedankt dat je het me gunt hoor, sunchaser...

Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  Redactie Frontpage woensdag 13 maart 2002 @ 00:27:54 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3470089
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 21:18 schreef Michellus het volgende:
Waar zou dat dat toch aan liggen, meteen 5 reply's bij jou en bij mij. Terwijl die van mij een fractie eerder is gepost!
De heading?
  woensdag 13 maart 2002 @ 00:32:39 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3470136
Als trouwe fan van jensen, ga ik zeker kijken .
The truth was in here.
pi_3476075
moet dan ook alles op TV komen. Op de radio is hij al heel slecht en bij Big Brother was hij destijds echt niet beter.

Enige voordeel van de radio is dat er en toe nog een plaatje langs moet komen.

vrijdag dus geen yorin kijken.

Redactie Frontpage donderdag 14 maart 2002 @ 19:14:01 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3490155
Volgens mij is de 20 seconden durende teaser leuker dan het hele programma.
pi_3490500
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 19:14 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij is de 20 seconden durende teaser leuker dan het hele programma.
Morgen zullen we het weten...
  vrijdag 15 maart 2002 @ 21:14:10 #17
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_3504165
tot nu toe vinnik t wel grappig,

vooral jan paperazzi, echt een radio figuur, ziet er niet uit

Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_3504252
Patty heeft zelf niet door dat ze nu ook weer voor gek staat,en jensen is op z'n best!

Leukste quote tot nu toe:
"Wil je coke, ik bedoel cola?!"

pi_3504260
ik vind het dus echt helemaal nix he dat jensen! op tv.

hij lult veel te veel, en kijk, op de radio is het soms fijn als er vaart in zit, maar een talkshow op tv met hem is vermoeiend. en trouwens hij laat zijn gast (patty brard) niet eens uitpraten, als die al aan het woord komt.

ik vind het maar een opgeblazen eikel hoor die jensen

pi_3504268
tot nu toe DRAMATISCH
ben fan van m op de radio maar als je het al grappig vind
"ehm coke, srry cola" dan ben je wel heel laag.
Hij weet bij god niet hoe die zich moet gedragen, totaal geen TV-style heeft ie en hij weet niet wat ie met patty aan moet. Morgen de recensies even lezen, word ie de grond ingeboort denk ik. Maar ok ik ga verder kijken.
pi_3504276
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:30 schreef dethoom het volgende:
ik vind het dus echt helemaal nix he dat jensen! op tv.

hij lult veel te veel, en kijk, op de radio is het soms fijn als er vaart in zit, maar een talkshow op tv met hem is vermoeiend. en trouwens hij laat zijn gast (patty brard) niet eens uitpraten, als die al aan het woord komt.

ik vind het maar een opgeblazen eikel hoor die jensen

Je moet de humor ook in zien, Jensen wil gewoon Brard de grond in stampen
pi_3504333
Ik kijk momenteel naar dat wangedrocht (Jensen dan). Patty Brard lijkt er haast sympatiek naast. Wat een pompeuze, opgeblazen, puberale schraalzak is dat zeg. Hij overschreeuwt zijn eigen falen. Tenenkrommend.

Ha! Das wel leuk...Stukje Big Brother waarin Patty vraagt of dat geluid in haar oortje zachter kan, "Godverdomme"

Maar goed. De Talkshow Jensen is precies wat ik verwacht had. Bagger!

[Dit bericht is gewijzigd door PeterV op 15-03-2002 21:47]

Religion is a pacifier
pi_3504360
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:33 schreef Sjimmie het volgende:

[..]

Je moet de humor ook in zien, Jensen wil gewoon Brard de grond in stampen

dat is m dus HELEMAAL niet gelukt want hij zat bijna mee te janken met brard, als ie dat echt had willen doen had ie niet zoveel medelijden moeten hebben. ook de 2e helft was DRAMATISCH. en toch ben ik fan van m op de radio:)
maar dit is echt super super maar dan ook SUPER slecht.
totaal geen lol zat erin. Zonde.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 21:45:21 #24
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3504370
Ik vond het leuke tv, geen goede tv.

Volgende week weer kijken

pi_3504374
Ik vond het best lache, en die Jan zag er inderdaad niet uit, maar dat past wel bij hem
pi_3504376
en die jan paparazzi, wat doet die daar???

zegt ook nie meer als 2 (onbenullige) zinnetjes in het hele programma. zit daar alleen met een big smile, verder nix.

ik vond trouwens ook dat Patty er wel erg rustig onder blijft, ze word zowat de grond in geboord (wat ze schijnbaar gewend is) en toch weet ze telkens zich te verdedigen.

pi_3504387
Ik vind het gewoon erg irritant van die JEnsen dat die Brad zo de grond in heeft geboord.!die vrouw heeft moeten vechten voor haar leven en heeft het erg moeilijk gehad...ik vind dat je ook aan iemand leven moet denken...grapjes maken oke..maar denk wel waarmee je grapjes maakt..moet niet te emotioneel/persoonlijk worden vind ik zelf..

Verder is Jensen een stoere presentator..ik zal zeker vaker kijken..voor wanneer emile komt....want dan gaat Jensen denk ik zelf de grond in zakken..!

pi_3504393
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:46 schreef dethoom het volgende:
en die jan paparazzi, wat doet die daar???

zegt ook nie meer als 2 (onbenullige) zinnetjes in het hele programma. zit daar alleen met een big smile, verder nix.

ik vond trouwens ook dat Patty er wel erg rustig onder blijft, ze word zowat de grond in geboord (wat ze schijnbaar gewend is) en toch weet ze telkens zich te verdedigen.

nogmaals, dat viel best wel mee. Ze had veeeeel verder de grond in geboort kunnen worden maar jensen is daar te zwak voor (niet dat ik het wil) het is misschien humor om iemand zo te zien stuntelen op tv.
pi_3504429
ik denk dat het zoieso geen goed idee is als radiopresentators op tv komen. ikzelf luister altijd naar rob stenders op 3fm en dan vind ik hem kei leuk, maar toen hij plots bij kopspijkers kwam vond ik hem toch tegenvallen in het echt.

op de radio zie je iemand niet en heb je een andere voorstelling bij een bepaald persoon, je maakt een uiterlijk beeld van die persoon. als je die persoon dan in het echt ziet kan het soms tegenvallen. wat ik wil zeggen is dat iemand die op de radio sympathiek lijkt in het echt wel een kwal kan zijn.

jensen kan denk ik ook beter op de radio blijven en misschien moeten we zijn tv-debuut dadelijk maar weer snel vergeten (dat doe ik in ieder geval wel)

pi_3504443
Die Jensen bleef nog best overeind op t.v. Je moet weliswaar van zijn middelbare-school humor houden, maar een afgang was het niet. Hap-slik-weg televisie in de beste traditie van Yorin.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  vrijdag 15 maart 2002 @ 22:14:30 #31
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_3504576
...Wat een kwal is die Jensen en blijgt die Jensen ook...

Maar goed wat mij 'licht bevooroordeeld' opviel was dat La Brard hem verbaal helemaal wegspeelde. Nu vind ik Patty ook niet verbaal de sterkste schakel maar ik verheug me nu al op Jensens ontmoetingen met Pim Fortuyn en Emile Ratelband. Ik weet nu al dat Jensen door die twee onder zijn buro wordt geluld.

Liefde, leven , geven!!!!
  vrijdag 15 maart 2002 @ 22:24:03 #32
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_3504647
Mijn mening over het programma (ook te lezen op het forum van radiofreak):

Wat een enorme ego-tripperij van Robert Jensen. Bah! Ik had meer sympathie voor Patty dan voor Jensen.

En dan dat overdreven publiek ('bordje: lachen') en de overdreven blikken van Jensen in de camera.

En die Jan papparazzi: als volwassene ga je toch niet met zo'n debielige strik om je nek zitten..... Kan iemand die strik effe iets strakker trekken?

Overigens wel een mooi filmpje over het leed (met faillisement) van Patty, het zou je maar overkomen.
Ook mooi hoe ze tegengas gaf, op de opmerking 'coke...cola' van jensen. Stond ie toch even met zijn mond vol tanden....

Nee, Jensen is een flauw aftreksel van zijn radioprogramma (en dat vind ik ook al niet zo'n fantastisch programma met humor op het niveau van de 'jonge bouwvakker'), achter de rug om van de persoon, hem proberen tot op het bot af te kraken, en als ie de confrontatie aangaat, poeslief mee gaan zitten lullen met de gast, zoals het vanavond ook ging.....

Al zal ik de volgende weken weer wel kijken, puur uit interesse, en niet omdat ik het zo goed vond.

pi_3504769
Ja, dat publiek was echt geronseld bij de Dikvoormekaar-show, lachte echt overal om... Ingestudeerde ongein, heb 1 keer moeten glimlachen.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zaterdag 16 maart 2002 @ 01:30:28 #34
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3505939
wat een drama. hij kan niet interviewen, wil alleen zichzelf horen praten.
laat hem maar eens kijken naar krachtstroom (vannacht om 00.10 was dit weer op nl. 1), dan kun je zien dat interviewen een kunst is die jensen niet beheerst.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_3507063
Het is allemaal al een beetje gezegd, maar ik moet even stoom afblazen....

Ik heb een poging gedaan om die Jensen te volgen, maar heb het met veel moeite uit weten te houden tot het eerste recalme blok. Sjees, wat is die kerel irritant! Ik weet nu waarom ze de radio hebben uitgevonden.... laat Jensen daar dan ook blijven!

Deze knaap hoort duidelijk zichzelf liever praten dan dat de gast wat kan zeggen. In dit geval Patty Brard (die voor de verandering nu eens minder vervelend was dan degene die tegenover haar zit...).

Jensen babbelt maar door, herhaalt zichzelf vele malen en geeft ook al vaak het antwoord op zijn eigen (flauwe) vragen.

Het niveau humor is ook al om te huilen. Kinderachtige woordgrapjes van het niveau puper (... over ex-echtgenote Nasi... deze noemt hij "per ongeluk" even Spagetti (.... auw, erg vreselijk zielig)...) Dit niveau wordt ook niet meer ontstegen.

Jensen, ... ga StarAcedemy maar achterna !

zaterdag 16 maart 2002 @ 08:29:40 #36
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3507075
Ik heb het niet gezien, maar op de radio zijn ze altijd fantastisch.

Hij denkt meestal precies hetzelfde als ik over zaken en zijn humor is ook al hetzelfde.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  Moderator zaterdag 16 maart 2002 @ 08:34:13 #37
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3507080
Ik vond het wel spannende televisie.

Alleen volgens de site zou er nog veel meer gebeuren...zou Patty onder andere geconfronteerd worden met uitspraken an bekende Nederlanders, waaronder een ex-minnaar en Mona uit Big Brother. Dat hebben we niet gezien...het ging dan ook allemaal heel snel en zo'n uitzending is erg kort.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2002 @ 11:20:21 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3507405
Ik vond het helemaal geen vervelend programma. Hoewel Jensen niet erg los was en veel vanaf het script werkte moet je niet vergeten dat dit zijn eerste echte tv-optreden is. Hij wist lekker te zuigen bij Brard.

Ben benieuwd hoe de andere gasten zijn. Alleen die Martin Brozius mogen ze er meteen uitflikkeren.

Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2002 @ 11:24:45 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3507425
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 01:30 schreef evert het volgende:
wat een drama. hij kan niet interviewen, wil alleen zichzelf horen praten.
Het is lang niet zo erg als bij Felix Rottenberg.
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:54 schreef dethoom het volgende:
ik denk dat het zoieso geen goed idee is als radiopresentators op tv komen.
Gij Staverman doet het anders erg goed op tv. Maar bij Adam Curry en Frits Spits bijvoorbeeld hoor ik ze idd liever.
pi_3537855
Hmmm... Ik denk dat menig persoon die regelmatig luisterd naar Jensen wel degelijk weet dat hij verbaal prima in z'n schoenen staat. Ik denk alleen wel dat een overgang van jongentje zijn, tot lust(walg)object in het vak tv maken hem moeilijk is gevallen. Je ziet hem moeite hebben dat hij qua uiterlijk word aangepakt, of zal worden aangepakt.

Patty heeft dit alleen maar gebruikt om zich voor "heel nederland" zich te verdedigen.. van "Zie, ik hebbut zwaar gehad, en iedereen moet nu rekening met mij houden.". Daar kan ik dus ECHT niet tegen he

Ik ben alleen maar nieuwschieriger geworre

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit
pi_3582400
Vanavond Pim Fortuyn bij Jensen te gast!!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 20:35:07 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3582519
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 20:16 schreef Michellus het volgende:
En datis oe laat?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3582640
Over 10 minuten, 21.05 op Yorin
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:11:37 #44
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_3582748
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 20:16 schreef Michellus het volgende:
Ben benieuwd...
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_3582766
binnenkomst is in ieder geval wel ok, met de village people als tune

de eerste grap is wel voorspelbaar, met dat stuk taart

pi_3582767
Volgens mij hebben ze er extra gelach onder gemonteerd. Klinkt af en toe errug nep
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:14:33 #47
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_3582774
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 21:13 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij hebben ze er extra gelach onder gemonteerd. Klinkt af en toe errug nep
*whaha ha ... zou best es kunnen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_3582786
Wel leuke vragen
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:21:59 #49
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_3582824
Vind het al beter als de eerste aflevering. Maar dat komt denk ik ook door de gast.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_3582854
"Stukje taart"
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:28:46 #51
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_3582862
ha ah .. niveau daalt lekker
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_3582923
Volgende week Jomanda
pi_3582926
Ik vond Jensen sterker dan de eerste aflevering.. En die Pim is ook nog best grappig
Alleen Robert moet wel stoppen met die slechte grappen op het begin en de hele tijd die vervelende blik in de camera als ie een grap heeft gemaakt vind ik...
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:41:49 #54
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_3582947
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 21:39 schreef Michellus het volgende:
En die Pim is ook nog best grappig
ja over "het kwartje van Kok" dat was een goeie hehe

onthouden we even? mooi! doet me denken aan Bush senior.. goedkoop scoren heet zoiets..

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_3582964
Moet zeggen dat het me al met al niet echt tegenviel...
B Red Ten
pi_3583002
Misschien kan die vadsige proleet nog iets dieper in de reet van Fortuyn als 'ie de volgende keer een potje vaseline meebrengt.
pi_3583006
Ik heb er ontzettend van genoten.

Meneer Fortuyn... mijn stem blijf je altijd hebben.

vrijdag 22 maart 2002 @ 21:49:38 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_3583013
Ik vond het leuk om te zien eigenlijk
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 22:02:35 #59
11246 Mr.stardust
Teug na 10 jaar afwezigheid
pi_3583124
Robert 'ik neem het op voor de underdog' Jensen, mag het wat mij betreft bij de radio houden.

Hoewel grappig, vind ik het tenenkrommend hoe hij zijn eigen mening in het interview met Pim Fortuyn door laat klinken. 'dat was gewoon een aanslag, pim' 'Wat een man, eigenwijs, doortastend.. etc' . Ik geloof dat ik iemand nog niet vaak zo regelmatig in een gesprek een gast bij zijn voornaam heeft genoemd. Dat klopje op de schouder aan het eind...

nee sorry, interviewers hoeven van mij lang niet altijd objectief te zijn. Maar hier droop de stroop toch even mij tv uit...

creatie is de kunst van het weglaten
pi_3583132
Jammer, heb het niet gezien. Jensen op de radio vind ik cool, maar dat hij zo'n Fortuynlikker is valt me tegen.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_3583337
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 22:02 schreef Mr.stardust het volgende:

nee sorry, interviewers hoeven van mij lang niet altijd objectief te zijn. Maar hier droop de stroop toch even mij tv uit...

Heb je wellicht op Netwerk (Nederland 1) gezien hoe men naging of PF nu echt zo fout is? Heb je gister B&W gezien met de analyse van het lijsttrekkersdebat? Weet je wat de achtergrond van die gasten was?

Laat dan ook het complete plaatje zien: objectiviteit omtrent de heer PF is het laatste waar men naar streeft. Tegenstanders zijn erop uit hem met de grond gelijk te maken en hier alle middelen toe in te zetten. Voorstanders komen op tv haast niet aan bod. Als Theo van Gogh het op een podium waar camera's op gericht staan het voor PF opneemt, draait men de camera's nota bene weg!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_3583663
waahahaha, wat een opmerkingen maakte die pim weer zeg...
  vrijdag 22 maart 2002 @ 22:58:56 #63
11246 Mr.stardust
Teug na 10 jaar afwezigheid
pi_3583677
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 22:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je wellicht op Netwerk (Nederland 1) gezien hoe men naging of PF nu echt zo fout is? Heb je gister B&W gezien met de analyse van het lijsttrekkersdebat? Weet je wat de achtergrond van die gasten was?

Laat dan ook het complete plaatje zien: objectiviteit omtrent de heer PF is het laatste waar men naar streeft. Tegenstanders zijn erop uit hem met de grond gelijk te maken en hier alle middelen toe in te zetten. Voorstanders komen op tv haast niet aan bod. Als Theo van Gogh het op een podium waar camera's op gericht staan het voor PF opneemt, draait men de camera's nota bene weg!

Dit staat even los van Fortuyn, ik hou gewoon niet van hielenlikkers op tv. Daar heb ik Netwerk en B&W nog niet op kunnen betrappen.
creatie is de kunst van het weglaten
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:03:16 #64
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3583731
Patty Brard: Wil je wat drinken, een coke?
Pim Fortuyn: Wil je wat drinken, of een stukje taart?

Wat zal hij tegen Jomanda zeggen? Iets met ingestraald water?

vrijdag 22 maart 2002 @ 23:04:13 #65
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3583742
Ik vond het leuk. Pim is grappig, en Jensen ook wel.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3583764
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:03 schreef Myster_E het volgende:
Patty Brard: Wil je wat drinken, een coke?
Pim Fortuyn: Wil je wat drinken, of een stukje taart?

Wat zal hij tegen Jomanda zeggen? Iets met ingestraald water?

Ik zei nog tegen mijn colega's "Wedden dat 'ie wat met een stuk taart gaat doen?". Voorspelbare middelmatige show en een dito mannetje.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:06:46 #67
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3583772
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:06 schreef RoK het volgende:

[..]

Ik zei nog tegen mijn colega's "Wedden dat 'ie wat met een stuk taart gaat doen?". Voorspelbare middelmatige show en een dito mannetje.

Idd erg voorspelbaar, maar ik vond het wel grappig.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:07:18 #68
12221 Tijn