quote:Mr. Cool don't forget Nigga Please!! van de oude smerige Bastaard. (Sorry: N*gga Please)
Op dinsdag 12 maart 2002 17:05 schreef mrcool het volgende:
Wu Tang heeft zijn beste tijd gehad dat is een ding dat zeker is. Ik heb zeker het gevoel dat de hiphopindustrie aan het verzadigen is.3 echt goede albums:
-Wu Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers)
-Ghostface Killah - IronMan
-GZA - Liquid SwordsVeel naar Wu-Tang geluisterd maar de sjit die ze nu maken bevalt me echt niet. Nas en Mobb Deep hebben ook al hun ziel aan de commercie verkocht. Zonde is die sjit!
quote:Cd is nix vergeleken met de door mij genoemde 3 albums!
Op donderdag 14 maart 2002 19:04 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
Mr. Cool don't forget Nigga Please!! van de oude smerige Bastaard. (Sorry: N*gga Please)
~~~~~I want pussy.... for Free....~~~~~~
quote:Sowieso is die eerste van de Ouwe Viezerik beter dan N*gga Please. Mijns inziens is hij het zelfs waard om in het rijtje van MrCool te worden geplaatst i.p.v. IronMan van Ghostface Killah. Ik weet dat deze opmerking veel kritiek kan gaan krijgen, maar ik vind Ironman dus zeker geen sterke CD. Dat geldt trouwens ook voor de eerste CD van Raekwon (Only Built...) die CD vind ik ook zwaar overgewaardeerd, veel te veel gelul en slechts een paar echte Wu-bangers.
Op donderdag 14 maart 2002 19:04 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
Mr. Cool don't forget Nigga Please!! van de oude smerige Bastaard. (Sorry: N*gga Please)
~~~~~I want pussy.... for Free....~~~~~~
quote:That's a bold statement.
Op vrijdag 15 maart 2002 10:01 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Ik weet dat deze opmerking veel kritiek kan gaan krijgen, maar ik vind Ironman dus zeker geen sterke CD.
Verder, The Pharcyde = gruwelijk.. jullie kennen vast wel die track van Fat Lip - What Up Fatlip.. echt zwaar gruwelijk.. Fat Lip is echt de shit
Ennuh, mensen die komen zeiken over de hip-hop slang die hier gebruikt wordt of met clichés komen smijten over Jermaine Dupri-achtige typetjes die op MTV niks anders kunnen uitbrengen dan "bling bling, money ain't a thing", HOU JE BEK GEWOON.. we hoeven het niet te horen, je weet dat we het niet willen horen, dus loos je afval ergens ANDERS.. we weten dat sommigen het niet DIGGEN, so be it..
Ik ga ook niet in een metal topic lopen verkondigen dat ik die langharige stinkende gasten die zich nooit douchen alleen maar dom kunnen rammen op een gitaar en dus geen muziek maken [is niet mijn mening, maar gewoon een voorbeeld van hoe dom dat overkomt als je shit dropt over shit waar je niks van afweet..] .. als je ziet dat 't over hip-hop gaat hou je mond dan liever dat je gaat zeike..
quote:Amen
Op vrijdag 15 maart 2002 22:41 schreef dunniecash het volgende:
Ennuh, mensen die komen zeiken over de hip-hop slang die hier gebruikt wordt of met clichés komen smijten over Jermaine Dupri-achtige typetjes die op MTV niks anders kunnen uitbrengen dan "bling bling, money ain't a thing", HOU JE BEK GEWOON.. we hoeven het niet te horen, je weet dat we het niet willen horen, dus loos je afval ergens ANDERS.. we weten dat sommigen het niet DIGGEN, so be it..
Ik ga ook niet in een metal topic lopen verkondigen dat ik die langharige stinkende gasten die zich nooit douchen alleen maar dom kunnen rammen op een gitaar en dus geen muziek maken [is niet mijn mening, maar gewoon een voorbeeld van hoe dom dat overkomt als je shit dropt over shit waar je niks van afweet..] .. als je ziet dat 't over hip-hop gaat hou je mond dan liever dat je gaat zeike..
HipHop suigt bigtime...
Allemaal van die muchos semi stoere figuren die zichzelf heel dapper vinden omdat ze heel hard YO NIGGA kenne roepen op de meest simpele beats. Hun gebrek aan communicatieve vaardigheden verschuilen ze achter het feit dat ze erg ook er gedreven in zijn geworden om 24/7 stoned over te komen en de video's slaan al helemaal nergens op. Begrijp niet dat ze dat zelf niet zien: 100 billen in G-strings, auto's die kunnen springen, bubbelbaden, dure champagne+sieraden (want dat staat vet stoer).
Slechte ontwikkeling vind ik ook dat de jeugd van tegenwoordig allemaal praat alsof ze van de antillen komen en allemaal met panties op hun hoofd lopen OF mutsen (met kleppies uiteraard). Dat dit voortkomt uit die bagger wat ze de hele dag op TMF zien lijkt me duidenlijk.
Tuurlijk, er zijn ook goeie HipHop platen, echter moet je die vooral zoeken in de teksten. Tegenwoordig gaat het alleen maar over hoe goed ze wel zijn, hoe veel geld ze hebben, hoeveel weed ze roken, hoeveel vrouwen ze hebben en dat ze allemaal uit de ghetto komen.
quote:ik geef gewoon m'n mening net als jij dat doet.......
Op dinsdag 19 maart 2002 12:37 schreef dunniecash het volgende:
Lees mijn vorige post nog eens door en kom dan tot de volgende conclusie: dit soort reacties zijn bekend en hoeven we niet keer op keer te lezen. Bij voorbaat dank.
en als deze mening door velen gedeeld wordt zal er toch een kern van waarheid inzitten
quote:kun je zien dat je er geen reet verstand van hebt en dat je zelf waarschijnlijk de hele dag voor tmf hangt om kritiek te kunnen geven op zulke topics. Jammer voor jou dat je geen echte hip hop kent (komt waarschijnlijk omdat je teveel naar TMF kijkt).. en alleen maar kunt schreeuwen.
Op dinsdag 19 maart 2002 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
hehe, kan het niet laten en dit moet ook niet opgevat worden als een flame naar iemand toe:HipHop suigt bigtime...
Allemaal van die muchos semi stoere figuren die zichzelf heel .... bla bla bla ik weet niet waarover ik praat ...komen.
![]()
![]()
quote:TMF kijk ik al een hele tijd niet meer oa vanwege alle r&b troep en "stoere" reppers die erop komen.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:00 schreef vexz het volgende:[..]
kun je zien dat je er geen reet verstand van hebt en dat je zelf waarschijnlijk de hele dag voor tmf hangt om critiek te kunnen geven op zulke topics. Jammer voor jou dat je geen echte hip hop kent.. en alleen maar kunt schreeuwen.
ben idd niet zo into da hiphop-scene, thank god, en schreeuwen doen ze zelf al genoeg
quote:Door velen die ook niks van Hip Hop weten en alleen het meest comercieele kennen. Trouwens je kunt het tegenwoordig R&B noemen.
Op dinsdag 19 maart 2002 12:54 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik geef gewoon m'n mening net als jij dat doet.......
en als deze mening door velen gedeeld wordt zal er toch een kern van waarheid inzitten
quote:Geef je mening dan een beetje subtieler, met wat minder
Op dinsdag 19 maart 2002 13:03 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
TMF kijk ik al een hele tijd niet meer oa vanwege alle r&b troep en "stoere" reppers die erop komen.
ben idd niet zo into da hiphop-scene, thank god, en schreeuwen doen ze zelf al genoeg
quote:zal ongetwijfeld waar zijn, maar dit topic ging over die dolle groep hippe vogels onder de naam WU-Tang-Clan, lijkt me commercieël genoeg....
Op dinsdag 19 maart 2002 13:06 schreef vexz het volgende:[..]
Door velen die ook niks van Hip Hop weten en alleen het meest comercieele kennen. Trouwens je kunt het tegenwoordig R&B noemen.
quote:dat bedoel ik je snapt het niet.. en als je niet into bent geef dan ook niet een mening die nergens op gebasseerd is. Dat jij de muziek stijl niet mooi vindt, oke! moet jezelf weten, maar dat jij dat niet fatsoenlijk kunt bewoorden is toch echt je eigen probleem. En ik moet je bekennen ik luister wel veel hip hop maar niet alleen maar.. ik ga bv ook naar trance feesten e.d. En ik heb ook niet alleen maar hip hop cd's. Maar ik zal nooit zo'n bekrompen reactie geven op iemand anders zijn smaak..
Op dinsdag 19 maart 2002 13:03 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
TMF kijk ik al een hele tijd niet meer oa vanwege alle r&b troep en "stoere" reppers die erop komen.
quote:Dat valt ook nog wel mee. Ze maken niet alleen maar commercieele shit..
Op dinsdag 19 maart 2002 13:09 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zal ongetwijfeld waar zijn, maar dit topic ging over die dolle groep hippe vogels onder de naam WU-Tang-Clan, lijkt me commercieël genoeg....
quote:daarom zette ik ook boven m'n replay dat het NIET beledigend opgevat moest worden en ook niet als flame bedoeld was...ik heb niemand persoonlijk aangesproken op zijn smaak (daar valt niet over te twisten) maar mijn mening in het algemeen gegeven....
Op dinsdag 19 maart 2002 13:08 schreef Seborik het volgende:[..]
Geef je mening dan een beetje subtieler, met wat minder
-smiley's, dat staat een stukje beleefder. Als je ziet dat het een topic is met mensen die van die muzieksoort houden, respecteer hen dan een beetje en reageer niet alleen om de muziek of de mensen af te zeiken.
quote:Een Muziek-mod met een zinnige post in een hiphop topic!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:08 schreef Seborik het volgende:[..]
Geef je mening dan een beetje subtieler, met wat minder
-smiley's, dat staat een stukje beleefder. Als je ziet dat het een topic is met mensen die van die muzieksoort houden, respecteer hen dan een beetje en reageer niet alleen om de muziek of de mensen af te zeiken.
helaas lijkt het er op dat Doopy-X- het negeert
quote:je gaat me toch niet vertellen dat je dat meent he?!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:11 schreef vexz het volgende:[..]
Dat valt ook nog wel mee. Ze maken niet alleen maar commercieele shit..
Zie die kids elke dag in de metro helemaal wild van WU, compleet met truien/petten/mutsen en kettingen...
quote:ach niet iedereen is even slim/sociaal
Op dinsdag 19 maart 2002 13:13 schreef Premo het volgende:[..]
Een Muziek-mod met een zinnige post in een hiphop topic!
quote:Tis net wat je zegt. KIDS
Op dinsdag 19 maart 2002 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat meent he?!
Zie die kids elke dag in de metro helemaal wild van WU, compleet met truien/petten/mutsen en kettingen...
quote:laatste wat ik erover zeg, nogmaals, ik heb NIEMAND persoonlijk benaderd over zijn smaak (zie bovenstaande post). Ik word echter wel meteen persoonlijk aangepakt omdat ik mijn mening geef die blijbaar niet door iedereen gedeeld wordt. Beetje flauw om te zeggen dat ik TMF junkie ben etc...maakt verder niet uit hoor...heb hele brede rug
Op dinsdag 19 maart 2002 13:13 schreef Premo het volgende:[..]
Een Muziek-mod met een zinnige post in een hiphop topic!
quote:KIDS ARE THE FUTURE!!!!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:14 schreef vexz het volgende:[..]
Tis net wat je zegt. KIDS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |