abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3438609
Uitgelekt documentje. In het Engels, sorry: LA Times - U.S. Works Up Plan for Using Nuclear Arms
pi_3438721
Die plannen waren er al jaren, waarschijnlijk ligt er ergens in een la van het Pentagon wel een Aanvalsplan 267A-III dat Nederland in de as legt. Wat nieuw is dat het zo duidelijk "gelekt" wordt.
pi_3438745
Ach ja... Als het waar is, verrast het me niet.
Bush (= gevaarlijke eikel) moet weg. Ik wil desnoods Bill weer.
As you grow up and leave the playground[br]Where you kissed your prince and found your frog,[br]Remember the jester that showed you tears,[br]The script for tears[br][br][b]Marillion - Script for a jester's tear[/b]
pi_3438809
I'm affraid of americans: David Bowie

johnny's in america, low-tech's at the wheel
no-one needs anyone, they don't even just pretend
johnny's in america

i'm afraid of americans
i'm arfraid of the world
i'm afraid i can't help it
i'm afraid i can't
johnny's in america

johnny wants a brain, johnny wants to suck on a coke
johnny wants a woman, johnny wants to think of a joke
johnny's in america

i'm afraid of americans
i'm arfraid of the world
i'm afraid i can't
johnny's in america

johnny's in america, johnny looks up at the stars
johnny combs his hair and johnny wants pussy and cars
johnny's in america

i'm afraid of americans
i'm arfraid of the world
i'm afraid i can't
johnny's in america

god is an american

Free people own guns! Slaves do not!
pi_3438819
En dan maar zeuren over N-Korea, Irak en Iran
pi_3438827
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 18:52 schreef hicham het volgende:
En dan maar zeuren over N-Korea, Irak en Iran
ANTI WESTERLING!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 09-03-2002 18:57]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_3438844
hou je bek kutmurk
pi_3438845
Je doet 't goed of helemaal niet. Atoombom is niet goed. Waterstof bom is veel schoner na de allesverwoestende ontploffing
Cig Nature
pi_3438851
Ik vind Allah maar een klein opdondertje
Cig Nature
pi_3438864
quote:
Die plannen waren er al jaren...
Ja plannen waren er ongetwijfeld al (en terecht, m.i.). Het is voornamelijk interessant wanneer je het in het grotere kader plaatst: De VS heeft zich onlangs teruggetrokken uit de first strike treaty en heeft onvoldoende conventionele middelen om in haar strijd tegen het terrorism meerdere doelwitten in verschillende landen aan te vallen.
  zaterdag 9 maart 2002 @ 18:57:32 #11
22309 goflow
all alone.
pi_3438866
Sorry hoor maar wat de fuck denkt die bush dat ie aan het doen is? Die gast is serieus op weg om de wereld nog wat verder in de shit werken. Die vliegtuigregen van 11-9 is allemaal wel kut enzo, en er moet iets aan gedaan worden, maar om op deze provocerende manier bezig te gaan slaat toch wel alles, nu heb ik het niet alleen over dit nucleare wapens gebeuren, maar het hele verweggistan verhaal. Als Bush denkt dat ie elke amerika-hatende vrijheidsbestrijder uit die bergwoestijnen in het verre oosten kan killen moet ie toch eens goed gaan nadenken, dit gaat allemaal iets te ver. Ik vind die bush met zn kutkop het toppunt van randdebielen aan de macht, en dat nog wel een land als de US. k dan, dat was het wel weer. *zucht*
  zaterdag 9 maart 2002 @ 18:58:15 #12
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_3438878
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 18:27 schreef Ghola het volgende:
Uitgelekt documentje. In het Engels, sorry: LA Times - U.S. Works Up Plan for Using Nuclear Arms
Het is de hoogste tijd dat wij ook kernwapens gaan aanschaffen...
You're asking for peace, but you never stop fighting
  zaterdag 9 maart 2002 @ 18:58:30 #13
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3438881
Hij is lid van mijn comité.
<----------
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_3438890
correctie allah is een klein miezerig opdondertje!!
  zaterdag 9 maart 2002 @ 18:59:24 #15
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3438891
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 18:58 schreef Eresie het volgende:

[..]

Het is de hoogste tijd dat wij ook kernwapens gaan aanschaffen...

De EU heeft ruim voldoende kernwapens ter beschikking.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_3438906
en die moeten ze gebruiken tegen barbaarse achterlijke schurkenstaten.
  zaterdag 9 maart 2002 @ 19:01:58 #17
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_3438914
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 18:59 schreef X-Ray het volgende:
De EU heeft ruim voldoende kernwapens ter beschikking.
We moeten als Nederland ook zelf terug kunnen schieten...Als er 1 schurkenstaat in wording is, is het de VS wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Eresie op 09-03-2002 19:03]

pi_3438920
en dan moeten we eerst met de m*sl*ms in eigen land beginnen!!
  zaterdag 9 maart 2002 @ 19:05:36 #19
22309 goflow
all alone.
pi_3438943
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 19:01 schreef murk het volgende:
en die moeten ze gebruiken tegen barbaarse achterlijke schurkenstaten.
JAAAA! Even pakistan, china, en nog wat van die schurkenstaatjes nuken. Das lache joh, zijn alle problemen in een keer opgelost. NIET DUS.

-edit-
typo

[Dit bericht is gewijzigd door goflow op 09-03-2002 19:10]

zaterdag 9 maart 2002 @ 19:09:34 #20
19813 Tobbe
Ongewoon Teddy
pi_3438967
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 18:55 schreef Juan_Philippe het volgende:
Je doet 't goed of helemaal niet. Atoombom is niet goed. Waterstof bom is veel schoner na de allesverwoestende ontploffing
Pardon? Weet je wel wat er nodig is om een waterstofbom tot ontploffing te laten komen? Precies, een 'gewone kernbom'. (Om de vereiste hoge druk en temperatuur te halen.)
Niks schoon. Misschien dat de dosis straling per vierkante kilometer iets lager ligt, maar dat komt alleen omdat er veel meer kilomters besmet worden. Doornsee 60 kilometer landoppervlak voor een 'gewone waterstofbom' is normaal om te vernietigen. (Nouja, wat je normaal noemt, ik noem het vreselijk. )

Daarnaast: NIETS rechtvaardigt het gebruik van zulke zware wapens. Ik geloof dat er bijvoorbeeld maar 8 nodig zijn om heel Nederland van de wereld te vagen, inclusief Rottum en het 3-landenpunt.

Dan mag iemand mij vertellen wat een land moet doen (ja, land) om dat te verdienen. Ik kan het niet verzinnen, zelfs al zit het land vol geweldadige extremisten, zo'n wapen gebruik je gewoon NIET.

En waarom: je vernietigt het milieu, de natuur, heel veel onschuldigen, je geweten, etc etc...

Een glimlach is altijd aantrekkelijk!
pi_3438974
softy!
pi_3438988
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 19:02 schreef murk het volgende:
en dan moeten we eerst met de m*sl*ms in eigen land beginnen!!
Zucht...wat een verademing, die schijtlollige opmerkingen tussen neus en lippen door.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 9 maart 2002 @ 19:13:12 #23
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_3438989
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 19:09 schreef Tobbe het volgende:
zo'n wapen gebruik je gewoon NIET.
Het probleem is dat de machtsverhoudingen tegewoordig nogal scheef liggen. Amerika doet er alles aan om de zogenaamde schurkenstaten volledig te ontwapenen en aan de andere kant doodleuk het eigen defensiebudget op te schroeven tot ongekende hoogte. Het wordt echt gevaarlijk, imo.

Ik ben tegen het gebruik van kernwapens, maar als Amerika het lef heeft om er eentje te gebruiken, moeten ze het terugkrijgen wat mij betreft! Dan zeg ik: Nuke Washington!

zaterdag 9 maart 2002 @ 19:17:19 #24
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_3439020
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 19:02 schreef murk het volgende:
Ik ben echt een sukkel
  zaterdag 9 maart 2002 @ 19:20:04 #25
19813 Tobbe
Ongewoon Teddy
pi_3439040
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 19:11 schreef murk het volgende:
softy!
Als je doelt op wat ik schreef: waarom stoer doen met (zulke) wapens? Waarom stoer doen over wat dood & verderf & vernietiging zaait? Waarom stoer zijn over zulke vreselijke dingen? Heb je er überhaupt wel bij stil gestaan wat de gevolgen zijn van zulk gigantisch geweld? Kan je je ook maar een heel klein beetje voorstellen wat dat inhoudt?

Je gaat toch zowiezo niet stoer doen over wat doodt???

Ik ben van mening dat er andere manieren zijn. Ik ben tegen geweld, maar niet tegen zelfverdediging.
Echter: nucleaire wapens zijn geen zelfverdedigingswapens. Nooit geweest ook. Ze worden gebruikt als afschrikking, en het gebruik ervan valt in massavernietiging. Zoiets kan alleen maar vallen onder aanvals- of vergeldings-wapens, nooit zelfverdedigingswapens.

Een glimlach is altijd aantrekkelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')