abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2002 @ 22:36:58 #1
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_3431861
Een van eiland's oudste gebouwen, Het Kloosternr.12 op kaart is na maanden verbouwing eindelijk omgetoverd naar een prachtig kasteel

Het zwaar bewaakte klooster/kasteel staat hoog in de bergen van het eiland en word gecamoufleerd door de prachtige bomen van het bos

Het Kasteel word beschermd door een paar van de gevaarlijkste rassen van de onderwereld

Iedere vriend is hier van harte welkom, voor de rest wees gewaarschuwd

Hoera eindelijk plaatjes gevonden !

Your advertisement here.
pi_3431886
Cool
pi_3447442
Wat een lieve beessies heb je BlackDevil

Gaaf kasteel hoor, En heb je dat allemaal betaald van het loon dat je bij mij verdiend?
Damn, ik denk echt dat ik je teveel betaal dan

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  zondag 10 maart 2002 @ 17:13:32 #4
9829 BlackDevil
pi_3447709
Nee hoor, ik heb ook nog bij Atrimars smederij "gewerkt"
Your advertisement here.
  zondag 10 maart 2002 @ 22:31:54 #5
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3451244
* Dagobert komt aangeredn bi jhet kasteel van BlackDevil. Hij klopt aan.

* Klop* *Klop*

Laat me er in, ik ben goed volk

* Een schuifje op de deur gaat open en een grot oog kijkt naar buiten. Hij bestudeerd e vreemdeling en dan gaat langzaam de deur open. En grote groene gestalte met een bijl verschijnt achter de deur.

Wat komt U doenbromt een lage stem.

Ik zoek onderdak voor de nacht, ik ben uit mijn huis gejaagd.

* Treedt U nader, de kasteelheer zal U ontvangen.

*Dagobert loopt onder begeleiding door de gangen van het kasteel en ziet uiteindelijk in een grote zaal BlackDevil op een troon zitten.

Heb jij onderdak voor mij?

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zondag 10 maart 2002 @ 22:35:29 #6
23401 filth
ik ben een meisje....
pi_3451295
hmm mag ik zo vrij zijn? het bevalt me allemaal wel
welcome back... gods of metal... Metallica 4 life....
  maandag 11 maart 2002 @ 20:02:40 #7
9829 BlackDevil
pi_3459165
Welkom in mijn kasteel. Een kamer he? tuurlijk, wil je één van onze prachtige dames uit proberen?

Maar die kamer he, ik neem aan dat je iets moderns wilt, ik zal wel kijken wat ik voor je kan doen. Loop maar me met die dienaar

* Knipt met zijn vingers en een dienaar loopt weg en neemt Dagobert mee naar de gastverblijfen

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 11-03-2002 20:12]

Your advertisement here.
  maandag 11 maart 2002 @ 21:19:16 #8
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3459821
Ow wat fijn, hier kan ik me ongestoord voorbereiden op mijn benoeming tot magiër. Ik vole dat als ik het boek uit heb, dat ik dan gezegend kan worden na een korte cursus op het vaste land.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 20:43:38 #9
9829 BlackDevil
pi_3467958
Dit klooster is verbouwd tot een kasteel, volgens mij had het klooster ook een bibliotheek in de kelders zitten, gevuld met dat soort boeken
Your advertisement here.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 21:06:03 #10
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3468144
Ow, dat is fijn. Ik heb dit boek al uit en veel meer dan Hocus Pocus lukt me nog niet.

* Dagobert loopt naar de kelder en verdiept zich verder in de boeken der magie.

woensdag 13 maart 2002 @ 20:32:42 #11
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3477059
* rebel rijd al uren rond op Vincent door de regen.
ze was van plan een stukje te gaan rijden maar blijkt nu hopeloos verdwaalt.
plots doemt er een kasteel voor haar op.
de schemering is reeds gevallen en het lijkt haar een goed idee ergens te overnachten.
rebel_girl rijdt de poort binnen en klopt op de deur.
alerta, alerta, alerta antifascista
  woensdag 13 maart 2002 @ 20:43:21 #12
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_3477189
* Dagen loopt Anthraxx te dwalen. Dagobert is ontvlucht van zijn moordaanslag maar dat neemt niet weg dat Anthraxx hem laat gaan.

De stemmen in zijn hoofd wijzen Anthraxx een beetje op weg, maar na een paar dagen komt hij pas aan bij het kasteel waar Dagobert vermoedelijk zit.

Anthraxx tuurt de brug over, en ziet twee wachters staan. Hij pakt zijn zwaard stevig beet en rent erop af...

woensdag 13 maart 2002 @ 20:43:54 #13
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3477192
* Dagobert hoort een zware dreun op de deur. Hij kijkt verschrikt op en besluit op te staan om de deur te openen.

Als het een verdwaald persoon is die het koud heeft zal ik het mezelf nooit vergeven als ik die zou laten staan in de kou.

* Dagobert loopt naar de deur en kijkt door het raampje. Hij ziet Anthraxx op de wachters naast de deur afstormen. Hij maakt een sprong opzij en slaat het gevecht gade door een raampje naast de deur.

woensdag 13 maart 2002 @ 20:52:39 #14
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3477302
* rebel ziet hoe anthraxx op de wachters af stormt en trekt haar zwaard.
blijkbaar heeft anthraxx niet veel goeds in de zin, ze heeft geen idee waarom hij deze mannen aanvalt
ze twijfelt wie ze moet helpen, maar aangezien ze anthraxx beter kent dan de twee wachters besluit ze hem een helpende hand toe te steken.
ze springt van haar paard en rent op het gevecht af.

al bij de eerste zwaardslag raakt ze een van de mannen vol in zijn arm, maar deze wezens zijn blijkbaar erg sterk en het lijkt hem niet echt te deren dat zijn linkerarm voledig afgehakt is.

woensdag 13 maart 2002 @ 20:59:03 #15
13783 Anthraxx
pi_3477403
* Het geluid van het staal dat op staal afketst is tot ver in de wijde omtrek te horen. Het zwaard dat Anthraxx in zijn handen heeft zit onder het bloed en Anthraxx zit onder bloedspetters en zweet. Nog nooit heeft hij zulke taaie wezens gezien, misschien dat ze daarom maar wachters werden?

1 keer raakt Anthraxx het wezen, wat hij ongeveer vergelijkt met een half-orc of iets in die richting, in zijn been maar zelfs dat deert het niet.

Hij moet iets anders proberen...

Dan opeens, van achter zijn rug, komt Rebelgirl aanrennen en begint mee te vechten. Eerst kijkt Anthraxx nog ongelovig maar dan moet hij bukken en heeft geen tijd meer om op Rebelgirl te letten: Een zwaard komt op Anthraxx afgevlogen.

Als een volleerde vechter duikt Anthraxx weg en probeert een tegenaanval te doen. Hij ziet zijn kans om dwars door de gestrekte arm heen te slaan maar het is al te laat. Rebelgirl maakt een diepe wond in de arm, nog voordat Anthraxx zijn zwaard optilde.

Dan ziet Anthraxx vanuit zijn ooghoek de andere bewaker op Rebelgirl afstormen. Hij aarzelt geen moment een gooit zijn zwaard richting de bewaker, die met een gelukstreffer hem vol in zijn borst raakt. De bewaker zakt in elkaar.

Anthraxx springt op en rent naar het lichaam toe. Daar trekt hij het zwaard uit het karkas...

woensdag 13 maart 2002 @ 21:04:18 #16
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3477473
* Dagobert opent het raampje en schreeuwt tegen de vechtende rebel:

Rebel! Stop niet doen! Ze zijn van de goeden.

Anthraxx is op moord uit, hij had me bijna te pakken. Hierbinnen ben je veilig! Kom dan doe ik de deur open.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:04:23 #17
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3477475
* rebel ziet toe hoe de wachter in elkaar zakt en komt tot de conclusie dat deze wezens alleen door een steek in het hart gedood kunnen worden.

dan ziet ze dagobert van achter het raam.
de woorden die hij schreeuwt komen enkele seconden later pas door.
zij zijn de goeien?? owja en jou kan ik vertrouwen!
je hebt me verlaten en nooit meer iets van je laten horen!

met veel agressie heft ze haar zwaard om de tweede wachter te vellen maar ziet dan achter hem tientallen andere wezens in cordon op hun afkomen.

ze spreekt een korte bezwering uit over anthraxx en haarzelf ter bescherming en bereid zich dan voor op het bloedige gevecht wat komen gaat.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:11:22 #18
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3477575
Rebel! Je zal het niet overleven als je ze aanvalt! Vlucht hierheen of het wordt je dood.

* Dagobert kijkt angstvallig naar het gevecht en wacht wat er gebeuren gaat.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:15:52 #19
13783 Anthraxx
pi_3477631
* Steeds feller haalt Anthraxx uit alsof zijn leven er vanaf hangt. In de verte hoort hij Dagobert schreeuwen.

"Wacht jij maar! Ik kom je halen!!!!!!!!!!!!" schreeuwt Anthraxx terug en hakt weer een orc in puin.

Rebelgirl staat naast hem, en hakt "gezellig" mee (de ironie ). Lichamen stapelen zich op voor hun voeten, de stank van de dode en rottende orcs verdrijft menig leven maar ze blijven moedig stand houden. Er lijkt geen eind aan te komen.

Dan ziet Anthraxx zijn kans. Zodra de nieuwe cordon's naar buiten marcheren rent hij naar voren, om zich heen slaande met zijn zwaard. "Rebelgirl! Volg me! Dit is onze kans ..." roept Anthraxx vlug en trekt Rebelgirl mee...

woensdag 13 maart 2002 @ 21:23:33 #20
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3477760
* Dagobert ziet de razende Anthraxx op de deur afstormen en beseft dat hij zijn leven niet meer zeker is. Hij duwt een dikke balk voor de deur en rent met het boek onder zijn arm de wenteltrap op. Richting de torenkamer.

* Dagobert is nog maar halverwege als hi jde deur hoort breken. Een zwaar gehijg klinkt door de gangen en met grote passen stapt Anthraxx de gang door. Dagobert sluipt ongehoord de trap op en nesteld zich boven in een stoel.

Nu maar hopen dat hij me niet vindt.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:30:47 #21
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3477893
* anthraxx loopt met een ferme pas door de gangen, rebel_girl nog steeds meesleurend.
rebel trekt haar pols uit anthraxx klemende hand en kijkt enigzins ge-irriteerd in het rond.

ze wil vragen wat er gaande is, maar bedenkt zich.
waar hebben al die jaren van aan de goeie kant staan haar gebracht? nergens!
haar verloofde verliet haar, haar stam werd afgeslacht.
nee vanaf nu af aan houdt ze de touwtjes in eigen handen.

plotseling stormt anthraxx de wenteltrap op als een hond die zojuist een vos geroken heeft.
rebel rent er achteraan met haar zwaard geheven en geniet in volle teugen van de adrealine die door haar lichaam raast.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:33:56 #22
13783 Anthraxx
pi_3477954
* Anthraxx rent naar boven, steeds sneller bewegend. Zijn uithoudingsvermogen schijnt nogal goed te zijn, aangezien deze trap meer trede heeft dan hij gedacht had.

Ondertussen trekt hij zijn zwaard en bereid zich voor op het ergste. Dan merkt hij dat Rebelgirl hem nog steeds volgt. Anthraxx stopt.

"Ehmm... Rebelgirl, ik weet niet wat jou redenen zijn om mee te lopen enzo. Maar ik neem aan dat jij echt niet je "ex" vermoord zien worden?" zegt Anthraxx, leunend op zijn zwaard.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:38:32 #23
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3478040
ach die klootzak!
en trouwens ik heb wel zin in een goed gevecht, detijd van alijd maar lief en aardig zijn is over!
vanaf nu af aan neem ik wat ik wil en doe ik waarin zin in heb.

en nu heb ik gewoon zin in een goed gevecht!
trouwens als je hem echt wil verslaan heb je me wel nodig, ik zag dathij een boek over witte magie in zn handen heeft, waarschijnlijk is het niets meer dan een interrese maar je weet maar nooit.
je zal iemand nodig hebben die verstand heeft van dat soort zaken.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:39:21 #24
9829 BlackDevil
pi_3478058
* Als Antraxx hoger de toren oploopt passeert hij een raam[. niet wetend dat daar geen secondes later een van de elitebeschermeenheden van het kasteel doorbreekt

om Anthraxx en Rebel_Girl "onschadelijk" te maken

Your advertisement here.
  woensdag 13 maart 2002 @ 21:41:59 #25
13783 Anthraxx
pi_3478102
* Anthraxx knikt en zegt: "Okee dan. Ik vind het best hoor." en draait zich weer om en loopt verder.

Op een gegeven moment komen ze een houten deur tegen die naar alle waarschijnlijkheid gebarriceerd is. Dan draait Anthraxx zich om en kijkt Rebelgirl aan: "Doe je voorzichtig?"

Met een sprong springt Anthraxx opeens tegen de deur, die inderdaad vast blijkt te zitten, maar hij lijkt mee te geven. Na nog een stoot gegeven te hebben barst hij open.

Anthraxx stapt er doorheen, Rebelgirl volgt hem en Anthraxx staat dan opeens oog in oog met Dagobert. Voor de Tweede keer...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')