Toen het tijdens het zappen toevallig voorbijkwam heb ik een stukje gekeken en het was wel grappig maar om er nou speciaal voor naar de tv te rennen...
quote:Ken je Judge Judy...een parodie daarop, waar de verdachten toepasselijke straffen krijgen voor dingen als vreemdgaan e.d.
Wat is het dan?
-END-
En nu ga ik naar Albert Heijn.
Wie heeft pas geleden gezien, dat een gozer niet over zijn vrouwtje heen mocht. Vervolgens bepaalde juge Juli dat hij haar moest beffen, doet die gozer zijn vriendins slipje af, was het een chick with a dick!!! vet LOL
Maar tis wel 'n beetje lache soms...
quote:Echt niet???
Op vrijdag 08 maart 2002 17:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Acteurs zijn het zeker, burgers lenen zich niet voor dit soort shows, zelfs Amerikanen niet!
quote:Goh, had iemand anders dat al niet gepost?
Op vrijdag 08 maart 2002 16:50 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Kijk het wel is, wel relaxt concept, maar niet echt zo bijzonder.Wie heeft pas geleden gezien, dat een gozer niet over zijn vrouwtje heen mocht. Vervolgens bepaalde juge Juli dat hij haar moest beffen, doet die gozer zijn vriendins slipje af, was het een chick with a dick!!! vet LOL
"Place your hand on my butt"
quote:Als je het niet al te serieus neemt kun je er goed om lachen ja
Op vrijdag 08 maart 2002 21:40 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dat programma is zo *plat*. Daardoor weer humor."Place your hand on my butt"
Geen kwaliteitstv naar mijn smaak, maar goed wat is dat nog wel?
quote:Niet zo neuzelen...Judge Judy wordt hier gewoon belachelijk gemaakt en dat is humor!
Op maandag 11 maart 2002 23:52 schreef schmertzer het volgende:
Ben er niet echt bekend mee, maar vind Judge Judy al zo stompzinnig. Lijkt me alleen maar banaler worden als het dan ook nog eens over seksuele praktijken moet gaan...Geen kwaliteitstv naar mijn smaak, maar goed wat is dat nog wel?
2. Programma is zo vrouwonvriendelijk als de pest. Acteerscene: Vriendin doet alles met haar vriend behalve pijpen omdat ie nou eenmaal een olifantenpik heeft en zij maar een klein mondje. Moet ze voor straf choken op die pik. Nou nou. Die vent mag blij zijn dat ie zo'n griet heeft.
<zucht> waarom wel geweld en bloed om 7.00 's avonds maar geen harde gangbangs na tienen
Moet ik het weer op internet zoeken en downen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |