Vanmiddag had ik een heavy discussie met mijn zus. Zij heeft nl. een errug leuke en vooral lekkere buurman . Vanaf het begin dat zij naast elkaar wonen (ong een jaar) is er al een spanning tussen hem en mij. Laatst waren we aan het klussen en die buurman was er ook. We hebben continu lopen flirten, uitdagen etc en we hadden de grootste lol. Als zijn vriendin er was deden we "gewoon".
Mijn zwager is goed bevriend met de man in kwestie. Ik weet via hem dat de buurman wel een keer iets wil met mij . Mijn zus is goed bevriend met de vriendin, en mijn zus is er dus zwaar op tegen. Zij vindt dat ik het niet kan maken als ik een keer sex heb met die jongen. Want dat is wat ik wil. Gewoon een keer lekker sex. Meer niet
.
Ik vind dat ik dat best kan maken. Mijn zus vindt dat dus niet. Zij zegt dat ik net zo goed verantwoordelijk ben voor het feit dat hij haar dan "bedriegt" als hij zelf. Maar ik heb geen relatie met haar, ik ken haar nauwelijks. Hij kiest er dan toch voor om haar te bedriegen?
Hoe denken jullie er over?
Ik ben het in principe met je eens dat degene die een relatie heeft, degene is die verantwoordelijk is voor zijn/haar (on-)trouw.
Ik vind het echter wel iets anders om bewust ergens aan te beginnen als je weet dat de ander dan vreemdgaat. Het willens en wetens ervoor gaan zou in mijn ogen net iets te ver gaan. Op zich blijft de verantwoordelijkheid bij degene met de relatie liggen, maar toch...het voelt voor mijn gevoel toch niet goed aan...
-edit-
tikfoutje
Stel je eens voor dat jij een vriend zou hebben en een meisje heeft sex met hem terwijl ze weet dat hij jou heeft. Hoe zou jij dan tegen dat meisje aankijken?? Denk niet dat jij dat zo geweldig zou vinden dus...
* ivetje vind zoiets triest...diep triest
Extra probleem is dat je je zus ook meesleept in het 'complot',
en als hun buurvrouw kan dat nogal wat problemen opleveren.
quote:Neuh, dat zou ik idd niet zo geweldig vinden denk ik. Al merk ik ook dat ik over dat soort zaken wel anders ben gaan denken. Als je al lang een realtie hebt kan ik me best voorstellen dat je evt een keer vreemd gaat. Zo lang het puur fysiek is en er geen verliefdheid in het spel is hoeft dat zeer zeker niet het einde van de relatie te betekenen. Let wel: Dat zeg ik nu, als happy-single
Op woensdag 06 maart 2002 21:45 schreef ivetje het volgende:
Stel je eens voor dat jij een vriend zou hebben en een meisje heeft sex met hem terwijl ze weet dat hij jou heeft. Hoe zou jij dan tegen dat meisje aankijken?? Denk niet dat jij dat zo geweldig zou vinden dus...
quote:Ach meissie toch, daar hoef je toch niet triest om te worden
* ivetje vind zoiets triest...diep triest
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 21:51 schreef Barb het volgende:
Als de vriendin van hem erachter komt, gaat ze bij haar vriendin ( = jouw zus) uithuilen om tot de ontdekking te komen dat je zus er van tevoren al van op de hoogte was. En als ze dat niet ontdekt, zit je zus met een gigantisch schuldgevoel, waar ze helemaal niet om gevraagd heeft.
quote:Mijn zus zei ook uitdrukkelijk dat ze er niets meer over wil horen. En dat ze heel kwaad zou zijn als ik het toch zou doen...
Op woensdag 06 maart 2002 21:51 schreef shmoopy het volgende:Extra probleem is dat je je zus ook meesleept in het 'complot',
en als hun buurvrouw kan dat nogal wat problemen opleveren.
quote:Kan me goed voorstellen dat je zo denkt, het komt nl. maar al te vaak voor. Alleen kun je er niet van uit gaan dat de vriendin van de buurman er ook zo over denkt. Wat dat betreft is het helemaal zijn eigen verantwoordelijkheid, maar jij hebt de verantwoording af te leggen aan je geweten. En aangezien je zus hierbij betrokken is en jij de buurvrouw ook wel eens ziet, lijkt me een keertje sex die last niet waard.
Op woensdag 06 maart 2002 21:54 schreef Moonah het volgende:
Als je al lang een relatie hebt kan ik me best voorstellen dat je evt een keer vreemd gaat. Zo lang het puur fysiek is en er geen verliefdheid in het spel is hoeft dat zeer zeker niet het einde van de relatie te betekenen.
Mannen... *zucht*
quote:Nee, klopt, het is ook verstandiger om het niet te doen...
Op woensdag 06 maart 2002 21:58 schreef Barb het volgende:
En aangezien je zus hierbij betrokken is en jij de buurvrouw ook wel eens ziet, lijkt me een keertje sex die last niet waard.
Oh nog iets, die buurman gaat wel vaker vreemd, zonder dat zijn vriendin het weet. Ik zei toen tegen mijn zus dat als hij toch vreemdgaat, dat hij het dan net zo goed ook een keertje met mij kan doen...
Toen moest ze eigenlijk wel heel hard lachen... . Maar ze vond het nog steeds niet goed
.
quote:Een vrouw die sex wil krijg je moeilijk van gedachte veranderd denk ik zo.
Op woensdag 06 maart 2002 22:01 schreef SupaMouse het volgende:
Defenitly de gene die een relatie met een ander heeft. Toch vind ik het van jou kant ook niet kunnen. Je moet je eens in de sitautie plaatsen van zijn vriendin. Stel jij was dat. Hoe zou jij je voelen.??
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 21:59 schreef Moonah het volgende:
Mijn zwager daarentegen wilde "wel wat regelen".Mannen... *zucht*
Die begrijpen zoiets tenminste.
Maar Moonah,ik zou het niet doen.
Ik heb ooit,in een ver grijs verleden,zelf ook eens geklooid met een man wiens vriendin ik ook kende,
en daar heb ik nog steeds erge spijt van.
Als je niet trouw kan blijven aan je vriend(in) dan moet je ook de schijn niet ophouden, wees dan gewoon eerlijk in dat je een player of een slet bent
Ik heb absoluut geen sympathie met mensen die hun (aanstaande) levenspartner bedriegen... als ik hem bloedend lang de kant v.d. weg zou zien liggen, dan zou ik hem eerder een paar schoppen na geven dan hem te helpen
[Dit bericht is gewijzigd door Jerome81 op 06-03-2002 22:07]
quote:Aaaaahhhh.... één keertje maar...
Op woensdag 06 maart 2002 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Maar Moonah,ik zou het niet doen.
quote:tja daar zeg je nu iets...
Op woensdag 06 maart 2002 22:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Oh nog iets, die buurman gaat wel vaker vreemd, zonder dat zijn vriendin het weet. Ik zei toen tegen mijn zus dat als hij toch vreemdgaat, dat hij het dan net zo goed ook een keertje met mij kan doen...
Toen moest ze eigenlijk wel heel hard lachen.... Maar ze vond het nog steeds niet goed
.
Alleen je zus zal het idd niet leuk vinden, zeker als het een goede vriendin is van de vriendin van die tuup. Bah wat een lange zinnen. Misschien toch maar genieten van het flirten en het opgeilen en dan afreageren op een andere man ? Eentje die vrij is ?
quote:Patser
Op woensdag 06 maart 2002 22:03 schreef D-Devil het volgende:[..]
Een vrouw die sex wil krijg je moeilijk van gedachte veranderd denk ik zo.
Maar ja is maar goed ook, ik heb toch altijd zin.
quote:Nou vooruit,
Op woensdag 06 maart 2002 22:07 schreef Moonah het volgende:[..]
Aaaaahhhh.... één keertje maar...
Ik sta er zelf overigens van te kijken, hoe ik er tegenwoordig over denk... Voorheen zou ik het ook echt afgekeurd hebben....
Wat een lul trouwens.
Maar dan ook niks tegen je zus zeggen,hè?
quote:Je bedoelt dat het egoistisch van me is? Ja, dat klopt, het zou echt egoistisch van me zijn.
Op woensdag 06 maart 2002 22:07 schreef Marloekoe het volgende:
Volgens mij kan je ook de vraag stellen; denk ik aan mezelf of tenkoste van mezelf(sekspartij met de buurman) aan een ander?? Ik zou mezelf ook verantwoordelijk voelen omdat het problemen veroorzaakt voor de ander. En die problemen van hem zijn waarschijnlijker meer ingrijpernd dan die ene keer ruige seks met die kerel. Mee eens??
Problemen die hij er evt door zou krijgen met zijn vriendin, daar voel ik me al helemaal niet verantwoordelijk voor.
Waar ik me wel enigszins verantwoordelijk voor voel, is het feit dat ik haar een loer zou draaien... .
Hey, ik heb echt wel een geweten hoor, maar ik heb ook heeeeel veel hormonen .
quote:Best wel he? Maar wel heel lekker...
Op woensdag 06 maart 2002 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Wat een lul trouwens.
quote:Mukie, betekent dat ook "lul"?
Op woensdag 06 maart 2002 22:08 schreef Mukie het volgende:die tuup
Ik denk alleen dat je zo dicht in je nabijheid, terwijl er zelfs al mensen van het idee op de hoogte zijn, jezelf een hoop troubles op de hals gaat halen...en dan is de vraag of ie dat idd wel waard is en of er niet nog ergens een ander lekker exemplaar rondloopt die gewillig is om jouw hormonen mee in toom te houden
quote:Oeh! Die ga ik onthouden!
Op woensdag 06 maart 2002 22:11 schreef Moonah het volgende:[..]
Hey, ik heb echt wel een geweten hoor, maar ik heb ook heeeeel veel hormonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |