Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die bureaustoelen gebruiken (geen keukenstoelen of krukjes) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.
Kan er een aparte afdeling komen voor deze dopeys? en anders een aparte afdeling over wonen / huishoudelijk / dagelijks leven dingen? Op deze manier hoef ik me niet te ergeren aan bureaustoelgebruikers.
[DISCLAIMER] Ik veroordeel niet, ik oordeel wel. Prima als je niet fijn wilt zitten, maar moet het en plain publique?
(nav: Misselijk van de drugsgebruikers! )
[Dit bericht is gewijzigd door SanderThomas op 05-03-2002 08:44]
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 08:41 schreef SanderThomas het volgende:
Hallo,
Ookal ben ik geen regelmatig bezoeker van fok forum, ik heb er wel al regelmatig rondgekeken, en in sommige gevallen vragen gesteld.
Ik ben bezig met het kopen van een huis, en denk hiervoor het beste in de Lifestyle afdeling terecht te kunnen. Echter elke keer dat ik daar kijk stikt het van de topics over spacecakes, weed en speed gebruikers etc.Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die bureaustoelen gebruiken (geen keukenstoelen of krukjes) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.
Kan er een aparte afdeling komen voor deze dopeys? en anders een aparte afdeling over wonen / huishoudelijk / dagelijks leven dingen? Op deze manier hoef ik me niet te ergeren aan bureaustoelgebruikers.
[DISCLAIMER] Ik veroordeel niet, ik oordeel wel. Prima als je niet fijn wilt zitten, maar moet het en plain publique?
(nav: Misselijk van de drugsgebruikers! )
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 05-03-2002 09:12]
quote:Toevallig, ik heb er ook zoeen
Op dinsdag 05 maart 2002 09:09 schreef prittje.nl het volgende:
ik heb ook een bureaustoel
met verstelbare armleuningen
en rugleuning
verstelbara hoogte
etc
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 09:11 schreef Cybart het volgende:
Wij hebben hier zlefs een heel lokaal, helemaal ingericht voor de stoelen. ipv tapijt liggen er houten platen voor optimaal rolgemak !!!!
aaaaargh
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 08:41 schreef SanderThomas het volgende:
Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die bureaustoelen gebruiken (geen keukenstoelen of krukjes) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.
quote:LOL
Op dinsdag 05 maart 2002 08:32 schreef togt het volgende:
Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die 'geestveruimende' drugs gebruiken (niet alcohol of tabak) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.
Gaat weer helemaal nergens over: goeie imitatie van die post van togt dus
Hij kan omhoog en omlaag en omhoog en omlaag en omhoog en omlaag en omhoog en omlaag ik draaf door
En dan ook nog een beetje draaien, links, rechts, links, rechts, links, 360 graden, links , rechts, 180 grade, links, links, rechts, 180 graden, wieeeeee wat een fun!!!!
En hij kan ook nog rollen over de vloer
Heb dr zelfs twee als ik eerlijk ben!!!!!
quote:Oei
Op maandag 08 april 2002 09:59 schreef Fliepke het volgende:
Ik hou van mn bureaustoel!Hij kan omhoog en omlaag en omhoog en omlaag en omhoog en omlaag en omhoog en omlaag ik draaf door
En dan ook nog een beetje draaien, links, rechts, links, rechts, links, 360 graden, links , rechts, 180 grade, links, links, rechts, 180 graden, wieeeeee wat een fun!!!!
En hij kan ook nog rollen over de vloer![]()
![]()
Heb dr zelfs twee als ik eerlijk ben!!!!!
Heb je ook FOTOOOOOOOOOOS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |