Ik ben bezig met het kopen van een huis, en denk hiervoor het beste in de Lifestyle afdeling terecht te kunnen. Echter elke keer dat ik daar kijk stikt het van de topics over spacecakes, weed en speed gebruikers etc.
Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die 'geestveruimende' drugs gebruiken (niet alcohol of tabak) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.
Kan er een aparte afdeling komen voor deze dopeys? en anders een aparte afdeling over wonen / huishoudelijk / dagelijks leven dingen? Op deze manier hoef ik me niet te ergeren aan junkies.
[DISCLAIMER] Ik veroordeel niet, ik oordeel wel. Prima als je je brains wil beschadigen, maar moet het en plain publique?
quote:Prima dat jij een zeikerd bent, maar moet dat etc, etc.
Op dinsdag 05 maart 2002 08:32 schreef togt het volgende:
Prima als je je brains wil beschadigen, maar moet het en plain publique?
BAAS IN EIGEN BREIN!
RECHT OP EIGEN ROES!
NO VICTIM, NO CRIME!
DON'T CRITISIZE, LEGALIZE!
DON'T END UP LIKE BILL CLINTON, INHALE!!
quote:Het tast bij sommigen wel het geduld aan.
Op dinsdag 05 maart 2002 08:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
GRRRRRRRRRRRR.........
IDIOOT!!
ALCOHOL TAST JE HERSENEN MEER AAN DAN WEED!!! (en je lever ook)
Maar dat wist jij natuurlijk niet, nee want stel je voor dat je je stelling is onderbouwd, ofdat je je verdiept in de geestverruimende middelen..Dat er nog mensen zijn die zulke domme dingen kunnen zeggen..Onder welke steen leef jij? (Of in welk boerengat)..
WEED IS EEN PLANT..Hoe kan je dat nou verbieden..
En geef me een goede reden waarom alcohol WEL mag en WEED niet?BAAS IN EIGEN BREIN!
RECHT OP EIGEN ROES!
NO VICTIM, NO CRIME!
DON'T CRITISIZE, LEGALIZE!
DON'T END UP LIKE BILL CLINTON, INHALE!!
quote:Jouw verstand is er anders ook niet beter op... Je weet dat het grootste deel van over land geïmporteerde drugs vanuit boerengaten zoals (meteen 2 goede voorbeelden) Ulft en 'sHeerenberg het land binnenkomt?
Op dinsdag 05 maart 2002 08:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
jij? (Of in welk boerengat)..
quote:Steek je een blowtje op en zeik niet zoveel!
Hallo,
Ookal ben ik geen regelmatig bezoeker van fok forum, ik heb er wel al regelmatig rondgekeken, en in sommige gevallen vragen gesteld.Ik ben bezig met het kopen van een huis, en denk hiervoor het beste in de Lifestyle afdeling terecht te kunnen. Echter elke keer dat ik daar kijk stikt het van de topics over spacecakes, weed en speed gebruikers etc.
Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die 'geestveruimende' drugs gebruiken (niet alcohol of tabak) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.
Kan er een aparte afdeling komen voor deze dopeys? en anders een aparte afdeling over wonen / huishoudelijk / dagelijks leven dingen? Op deze manier hoef ik me niet te ergeren aan junkies.
[DISCLAIMER] Ik veroordeel niet, ik oordeel wel. Prima als je je brains wil beschadigen, maar moet het en plain publique?
quote:En wie verplicht jou om op zo'n linkje te klikken?
Hallo,
Ookal ben ik geen regelmatig bezoeker van fok forum, ik heb er wel al regelmatig rondgekeken, en in sommige gevallen vragen gesteld.Ik ben bezig met het kopen van een huis, en denk hiervoor het beste in de Lifestyle afdeling terecht te kunnen. Echter elke keer dat ik daar kijk stikt het van de topics over spacecakes, weed en speed gebruikers etc.
Lijkt wel op de kritiek op al die Fortuyn topics. Klik dan niet op een linkje naar een topic over drugs. Zolang je het niet aanklikt is zo'n topic niet meer dan een linkje toch ??
En als je die topics ziet, die HOEF je niet te openen. Dan lees je er toch lekker overheen.
Teonanacatl (Jah ook ik ben een drugsgebruiker geen MISbruiker)
quote:Heerlijk die kortzichtigheid.......
Hallo,Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die 'geestveruimende' drugs gebruiken (niet alcohol of tabak) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.
BTW: als je wil kalmeren...met een jointje. We zijn bezig om een maandelijkse weedmeeting op te zetten. Intresse
Weedmeeting! Deel 3!
quote:juist ja! en alcohol is een HARDdrugs
Op dinsdag 05 maart 2002 08:47 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Steek je een blowtje op en zeik niet zoveel!
Ik heb namelijk een hekel aan mensen die een huis willen kopen!!gatver. Kan hier geen aparte afdeling over komen, zodat wij (vredige gebruikertjes) goed kunnen discussieren welke wiet het pittigste is!
quote:Hehe, nee..Sorry
Op dinsdag 05 maart 2002 08:43 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Jouw verstand is er anders ook niet beter op... Je weet dat het grootste deel van over land geïmporteerde drugs vanuit boerengaten zoals (meteen 2 goede voorbeelden) Ulft en 'sHeerenberg het land binnenkomt?
quote:Koffie ook....stelletje junks !
Op dinsdag 05 maart 2002 09:00 schreef Matjo het volgende:[..]
juist ja! en alcohol is een HARDdrugs
quote:Omschrijving van het Lifestyle forum: Alles over gezondheid en verzorging, voeding, eten, recepten, drugs, tabak en andere geestverruimende middelen
Ik ben bezig met het kopen van een huis, en denk hiervoor het beste in de Lifestyle afdeling terecht te kunnen. Echter elke keer dat ik daar kijk stikt het van de topics over spacecakes, weed en speed gebruikers etc.
Tja.... ik zie niet het kopen van een huis daar tussen staan. Misschien moet je daarvoor ergens anders zijn
quote:Ik ben dan ook trots op mijn afkomst
Op dinsdag 05 maart 2002 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hehe, nee..Sorry
I stand corrected
quote:fuck zeg met 3 joints in m`n ongen krijg ik me toch een lachkick van dit topic
Hallo,
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi
Een aparte groep voor geestverruimende middelen vind ik best een goed idee, maar dat geflame had je beter achterwege kunnen laten.
Dus ...
Klaagbak of Onzin ... Klaagbak dus.
-Wat betreft alcohol: volgens mij is het niet een geestveruimend middel? Wel?
-Wie verplicht jullie om mijn topic te openen?
Het enige dat ik wil aangeven is dat het gehalte aan verhalen over drugsgebruik en het niveau ervan dusdanig zijn dat er best een aparte afdeling mag komen.
In het dagelijks leven zitten de dopeys toch ook thuis of in een coffee/paddo shop, en niet in winkels?
Ik heb meer bezwaar tegen de mix van topics waar ik in geinteresseerd ben, met de mijn-laatste-trip topics.
Ik las laatst een leuk topic over: hoe ziet je keuken eruit, en binnen de kortste keren werden er spacecake recepten uitgewisseld BWVS
Hoe pak ik het aan om zo'n extra afdeling voor elkaar te krijgen?
quote:generaliseren en vooroordelen. dit topic is zojuist geschikt bevonden voor AN & M.
Op dinsdag 05 maart 2002 09:40 schreef togt het volgende:
In het dagelijks leven zitten de dopeys toch ook thuis of in een coffee/paddo shop, en niet in winkels?
Maar eigenlijk kunnen we beter een zero-tolerance beleid ipv gedogen wat betreft dit topic voeren en een slotje plaatsen.
lalalalalaaaaaaaaaaa I wanna get hiiiiiiiiiiiiiigh soo hiiiiiiiiiiigh
[Dit bericht is gewijzigd door crackmonkey op 05-03-2002 09:45]
quote:psssst dat ding heet klaagba[b]a[b]k...
Op dinsdag 05 maart 2002 09:35 schreef Atrimar het volgende:
Je kan moeilijk verwachten dat we voor iedere groep mensen een apart forum, met zijn eigen onderdelen gaan maken lijkt me.Dus ...
Klaagbak of Onzin ... Klaagbak dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |