abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3389611
Hallo,
Ookal ben ik geen regelmatig bezoeker van fok forum, ik heb er wel al regelmatig rondgekeken, en in sommige gevallen vragen gesteld.

Ik ben bezig met het kopen van een huis, en denk hiervoor het beste in de Lifestyle afdeling terecht te kunnen. Echter elke keer dat ik daar kijk stikt het van de topics over spacecakes, weed en speed gebruikers etc.

Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die 'geestveruimende' drugs gebruiken (niet alcohol of tabak) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.

Kan er een aparte afdeling komen voor deze dopeys? en anders een aparte afdeling over wonen / huishoudelijk / dagelijks leven dingen? Op deze manier hoef ik me niet te ergeren aan junkies.

[DISCLAIMER] Ik veroordeel niet, ik oordeel wel. Prima als je je brains wil beschadigen, maar moet het en plain publique?

ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
  dinsdag 5 maart 2002 @ 08:34:02 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_3389618
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 08:32 schreef togt het volgende:
Prima als je je brains wil beschadigen, maar moet het en plain publique?
Prima dat jij een zeikerd bent, maar moet dat etc, etc.
Haalt gelijk bij rechter.
  Eindredactie Games dinsdag 5 maart 2002 @ 08:35:26 #3
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3389622
alchehol en tabak zijn ook drugs beetje meten met 2 maten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 5 maart 2002 @ 08:39:05 #4
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3389634

GRRRRRRRRRRRR.........
IDIOOT!!
ALCOHOL TAST JE HERSENEN MEER AAN DAN WEED!!! (en je lever ook)
Maar dat wist jij natuurlijk niet, nee want stel je voor dat je je stelling is onderbouwd, ofdat je je verdiept in de geestverruimende middelen..Dat er nog mensen zijn die zulke domme dingen kunnen zeggen..Onder welke steen leef jij? (Of in welk boerengat)..
WEED IS EEN PLANT..Hoe kan je dat nou verbieden..
En geef me een goede reden waarom alcohol WEL mag en WEED niet?

BAAS IN EIGEN BREIN!
RECHT OP EIGEN ROES!
NO VICTIM, NO CRIME!
DON'T CRITISIZE, LEGALIZE!
DON'T END UP LIKE BILL CLINTON, INHALE!!

-
  dinsdag 5 maart 2002 @ 08:41:37 #5
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_3389644
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 08:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

GRRRRRRRRRRRR.........
IDIOOT!!
ALCOHOL TAST JE HERSENEN MEER AAN DAN WEED!!! (en je lever ook)
Maar dat wist jij natuurlijk niet, nee want stel je voor dat je je stelling is onderbouwd, ofdat je je verdiept in de geestverruimende middelen..Dat er nog mensen zijn die zulke domme dingen kunnen zeggen..Onder welke steen leef jij? (Of in welk boerengat)..
WEED IS EEN PLANT..Hoe kan je dat nou verbieden..
En geef me een goede reden waarom alcohol WEL mag en WEED niet?

BAAS IN EIGEN BREIN!
RECHT OP EIGEN ROES!
NO VICTIM, NO CRIME!
DON'T CRITISIZE, LEGALIZE!
DON'T END UP LIKE BILL CLINTON, INHALE!!

Het tast bij sommigen wel het geduld aan.
Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 08:42:02 #6
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_3389646
Níémand is verplicht hier te posten hoor, en als je hier als newbee een beetje rondzwerft en je het niet goed vind, zoek je toch een ander forum :s
Action is the enemy of thoughts
pi_3389657
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 08:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
jij? (Of in welk boerengat)..
Jouw verstand is er anders ook niet beter op... Je weet dat het grootste deel van over land geïmporteerde drugs vanuit boerengaten zoals (meteen 2 goede voorbeelden) Ulft en 'sHeerenberg het land binnenkomt?
pi_3389684
quote:
Hallo,
Ookal ben ik geen regelmatig bezoeker van fok forum, ik heb er wel al regelmatig rondgekeken, en in sommige gevallen vragen gesteld.

Ik ben bezig met het kopen van een huis, en denk hiervoor het beste in de Lifestyle afdeling terecht te kunnen. Echter elke keer dat ik daar kijk stikt het van de topics over spacecakes, weed en speed gebruikers etc.

Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die 'geestveruimende' drugs gebruiken (niet alcohol of tabak) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.

Kan er een aparte afdeling komen voor deze dopeys? en anders een aparte afdeling over wonen / huishoudelijk / dagelijks leven dingen? Op deze manier hoef ik me niet te ergeren aan junkies.

[DISCLAIMER] Ik veroordeel niet, ik oordeel wel. Prima als je je brains wil beschadigen, maar moet het en plain publique?

Steek je een blowtje op en zeik niet zoveel!
Ik heb namelijk een hekel aan mensen die een huis willen kopen!! gatver. Kan hier geen aparte afdeling over komen, zodat wij (vredige gebruikertjes) goed kunnen discussieren welke wiet het pittigste is!
Wie?
  dinsdag 5 maart 2002 @ 08:52:17 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_3389707
quote:
Hallo,

En wie verplicht jou om op zo'n linkje te klikken?

Lijkt wel op de kritiek op al die Fortuyn topics. Klik dan niet op een linkje naar een topic over drugs. Zolang je het niet aanklikt is zo'n topic niet meer dan een linkje toch ??

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 08:54:47 #11
21873 Teonanacatl
Oud Indiaans voor...
pi_3389724
Jezus...weer zo'n "Drugs are bad" figuurtje. Wordt eens wakker man.

En als je die topics ziet, die HOEF je niet te openen. Dan lees je er toch lekker overheen.

Teonanacatl (Jah ook ik ben een drugsgebruiker geen MISbruiker)

...vlees der goden / Halluciogene Paddo's
pi_3389749
quote:
Hallo,

Heerlijk die kortzichtigheid.......

BTW: als je wil kalmeren...met een jointje. We zijn bezig om een maandelijkse weedmeeting op te zetten. Intresse
Weedmeeting! Deel 3!

dinsdag 5 maart 2002 @ 09:00:09 #13
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_3389758
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 08:47 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Steek je een blowtje op en zeik niet zoveel!
Ik heb namelijk een hekel aan mensen die een huis willen kopen!! gatver. Kan hier geen aparte afdeling over komen, zodat wij (vredige gebruikertjes) goed kunnen discussieren welke wiet het pittigste is!

juist ja! en alcohol is een HARDdrugs
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
  dinsdag 5 maart 2002 @ 09:00:23 #14
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3389759
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 08:43 schreef SanderThomas het volgende:

[..]

Jouw verstand is er anders ook niet beter op... Je weet dat het grootste deel van over land geïmporteerde drugs vanuit boerengaten zoals (meteen 2 goede voorbeelden) Ulft en 'sHeerenberg het land binnenkomt?

Hehe, nee..Sorry
I stand corrected
-
pi_3389783
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 09:00 schreef Matjo het volgende:

[..]

juist ja! en alcohol is een HARDdrugs

Koffie ook....stelletje junks !
pi_3389807
quote:
Omschrijving van het Lifestyle forum: Alles over gezondheid en verzorging, voeding, eten, recepten, drugs, tabak en andere geestverruimende middelen

Tja.... ik zie niet het kopen van een huis daar tussen staan. Misschien moet je daarvoor ergens anders zijn

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_3389809
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hehe, nee..Sorry
I stand corrected

Ik ben dan ook trots op mijn afkomst
pi_3389895
quote:
Hallo,

fuck zeg met 3 joints in m`n ongen krijg ik me toch een lachkick van dit topic

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi

pi_3389919
Misschien is "lifestyle" inderdaad wel een te ruim begrip, van drugs tot wonen... Zeker als je ziet dat Relaties & Psychologie, Seksualiteit en Babes & Hunks ook een aparte groep hebben, terwijl het allemaal gaat over neuken.

Een aparte groep voor geestverruimende middelen vind ik best een goed idee, maar dat geflame had je beter achterwege kunnen laten.

tabula rasa
pi_3389930
Je kan moeilijk verwachten dat we voor iedere groep mensen een apart forum, met zijn eigen onderdelen gaan maken lijkt me.

Dus ...

Klaagbak of Onzin ... Klaagbak dus.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_3389950
Ik vraag toch alleen een aparte afdeling?

-Wat betreft alcohol: volgens mij is het niet een geestveruimend middel? Wel?
-Wie verplicht jullie om mijn topic te openen?

Het enige dat ik wil aangeven is dat het gehalte aan verhalen over drugsgebruik en het niveau ervan dusdanig zijn dat er best een aparte afdeling mag komen.

In het dagelijks leven zitten de dopeys toch ook thuis of in een coffee/paddo shop, en niet in winkels?

Ik heb meer bezwaar tegen de mix van topics waar ik in geinteresseerd ben, met de mijn-laatste-trip topics.

Ik las laatst een leuk topic over: hoe ziet je keuken eruit, en binnen de kortste keren werden er spacecake recepten uitgewisseld BWVS

ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
pi_3389971
APHX, je hebt gelijk, inderdaad onverstandig om mijn mening erbij te zetten.

Hoe pak ik het aan om zo'n extra afdeling voor elkaar te krijgen?

pi_3389977
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 09:40 schreef togt het volgende:
In het dagelijks leven zitten de dopeys toch ook thuis of in een coffee/paddo shop, en niet in winkels?
generaliseren en vooroordelen. dit topic is zojuist geschikt bevonden voor AN & M.

Maar eigenlijk kunnen we beter een zero-tolerance beleid ipv gedogen wat betreft dit topic voeren en een slotje plaatsen.

lalalalalaaaaaaaaaaa I wanna get hiiiiiiiiiiiiiigh soo hiiiiiiiiiiigh

[Dit bericht is gewijzigd door crackmonkey op 05-03-2002 09:45]

dinsdag 5 maart 2002 @ 09:45:27 #24
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3389978
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 09:35 schreef Atrimar het volgende:
Je kan moeilijk verwachten dat we voor iedere groep mensen een apart forum, met zijn eigen onderdelen gaan maken lijkt me.

Dus ...

Klaagbak of Onzin ... Klaagbak dus.

psssst dat ding heet klaagba[b]a[b]k...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3389993
Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')