Luke Perry .... Jeremiah
Malcolm-Jamal Warner .... Kurdy
De trailer ziet er iig erg duf uit. Nergens zie je de sfeer van de strips terug.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-03-2002 15:58]
Beetje lastig uit te leggen. Maar het is een van de mooiste stripreeks die er is. Als je het eerste album goed vindt, wil je de rest ook meteen lezen.
quote:a ha dus een waste land als planeet en allemaal mutants door de radioactiviteit en geen 1 land meer allemaal teringzooi geen regeringen allemaal gangwars etc etc beetje
Op maandag 04 maart 2002 16:01 schreef SunChaser het volgende:
Zoveel jaar na de atoomramp komt onervaren jochie Jeremiah zijn tegenpool Kurdy tegen. Ze maken bovennatuurlijke dingen mee, ze ontmoeten freaks en proberen de lokale bevolking soms te helpen.Meetje lastig uit te leggen. Maar het is een van de mooiste stripreeks die er is. Als je het eerste album goed vindt, wil je de rest ook meteen lezen.
quote:nee ik bedoel de wasteland niet die mega city schit enzoow.
Op maandag 04 maart 2002 16:06 schreef SunChaser het volgende:
Nee, wel wasteland, geen Judge Dread.
Zoek maar eens in de bieb, of loop een willekeurige Ako binnen.
alleen lang wachten hier in nederland. ze doen toch geen nieuwe series uitzend altijd herhalingen van fullhouse startrek buffy etc
quote:Ze mogen een serie kopen en uitzenden in nederland als het eerste seizoen in Amerika helemaal is uitgezonden.
alleen lang wachten hier in nederland. ze doen toch geen nieuwe series uitzend altijd herhalingen van fullhouse startrek buffy etc
Jeremiah, de serie is van de maker van Babylon 5... Dat betekend meestal dat het kwaliteit heeft. Zelfs Luke Perry kan soms acteren, hij speelt ook erg goed in latere afleveringen van OZ.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-03-2002 22:18]
quote:Tja ik ken de strip niet. Ik wist eerlijk gezegd pas sinds jou bericht dat het op een strip gebaseerd is. En dan nog niet eens zo'n Amerikaanse comic (zo te zien aan de plaatjes die je postte). Hopen dat ze er wat tofs van maken
Ik zeg niet dat ik Luke Perry niet goed vind, maar bij Jeremiah heb ik toch een ander persoon voor ogen.
Om over Kurdy nog maar te zwijgen.
quote:hmmm...
Op maandag 04 maart 2002 20:13 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ze mogen een serie kopen en uitzenden in nederland als het eerste seizoen in Amerika helemaal is uitgezonden.
Jeremiah, de serie is van de maker van Babylon 5... Dat betekend meestal dat het kwaliteit heeft. Zelfs Luke Perry kan soms acteren, hij speelt ook erg goed in latere afleveringen van OZ.
toen charmed in Amerika nog in dr eerste seizoen bezig was had FOX hem hier toch ook al...
en dan zou het alleen voor Nederland gelden?? 24, nu al op de bbc en in amerika net over de helft...
het heeft met de prijs te maken, je gaat geen dure serie kopen als die in amerika geen succes blijkt te zijn... en succes moet je toch over een heel seizoen bekijken...
quote:Hmm zo is het toch meestal, zullen wel weer uitzonderingen op de regel zijn.
toen charmed in Amerika nog in dr eerste seizoen bezig was had FOX hem hier toch ook al...en dan zou het alleen voor Nederland gelden?? 24, nu al op de bbc en in amerika net over de helft...
Het heeft niets met Jeremiah te maken, ze hadden beter dit gegeven kunnen gebruiken voor een eigen serie met andere namen.
De acteurs doen het verder wel aardig. Maar er is te weinig plot in een aflevering van 50 min.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |