abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 4 maart 2002 @ 02:08:30 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3377642
The Shipping News, bij veel lezers bekend als Scheepsberichten, is een hele mooie film over een gebroken man die zijn bestemming zoekt in new Foundland.

Met een fantastische korte rol van Cate Blanchet en sterk spel van Kevin Spacey. Geen mainstream hollywood film maar zeker de moeite waard, deze feelgoodmovie.

pi_6809458
Stom dat nooit iemand heeft gereageerd op dit topic

Heb m net gezien op import want hij is nog niet officieel uit geloof ik, maar ik vond het echt een prachtige film. Aangenaam verhaal en er werd goed geacteerd, met goeie rollen van uiteraard Kevin Spacey, maar ook Julienne Moore en Scott Glen. Het licht gedimd en het geluid lekker hard voor de mooie muziek. Mooi einde ook, maar om het nou echt een feel good movie te noemen, dat idee had ik niet..

IMDB: 7.1
IMDB Link

Where facts are few, experts are many.
pi_6815802
volgens mij istie wel in de bios geweest hier.
of bedoel je dat hij uit is op dvd/video?

anyway kheb em in de bios gezien. vond het wel een mooie film.
had wel 30min korten gemogen.

pi_6815995
Ik heb 'm in de bios gezien. Vond hem erg prettig, de film.
pi_6816240
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:04 schreef The-Puck het volgende:
volgens mij istie wel in de bios geweest hier.
of bedoel je dat hij uit is op dvd/video?

anyway kheb em in de bios gezien. vond het wel een mooie film.
had wel 30min korten gemogen.

Ik bedoelde idd dat de dvd met de nederlandse ondertiteling (R2) er nog niet is, maar dat zal niet lang meer duren..
Where facts are few, experts are many.
pi_6828609
Ik heb hem in de sneak preview gezien en vond hem goed. Weet nog wel dat hij tot mijn verbazing niet al te beste kritieken kreeg, als ik me goed herinner. Volgens mij heeft hij ook maar heel beperkt gedraaid.
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
  woensdag 30 april 2003 @ 19:55:21 #7
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_10117460
Net gezien .

Ik vond hem goed, niet meer niet minder. Kevin Spacey was érg leuk om te zien, hoe hij veranderde. Hoe hij van ongeinteresseerd naar het waarderen van het leven ging.. mooi gedaan . Het verhaal was wel leuk, maar niet al te speciaal vond ik zelf. Eigenlijk hoefde het ook niet, Spacey en Moore maakten alles goed .

8- van mij.

pi_21474601
Ik vond de film maar so so. De cast is geweldig maar het verhaal kon mij niet echt boeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')