Veel Brabantse wijven daaro. Neukkans 99%
Mijn hotel was pal tegenover de QK (superdiscotheek)
Maar ik raad iedereen aan om naar de Asterix te gaan. Dat is echt een stoere Nederlandse dancing.
Dit jaar ga ik naar Lloret, waar een nog grotere Asterix te vinden is. (de asterix, de asterix, de asterix, de asterix)
App. Thalassa
Ik ben alleen nu nog alleen want mijn amigos komen vanavond pas.
Inderdaad veel Brabanders en Belgen hier. Maar het aantal jongeren valt me een beetje tegen
Of zouden die vanavond pas de straat opgaan?
Ik kom er zo aan hoor! Ik moet nog ff me koffer pakken en douchen enzo..... Over een kleine 2 uur staat de heer T met de "limo" voor mijn deur!!!!!!
Zet het BIER/sterke DRANK maar alvast koud, ik heb dorst!
Bliep!
quote:Overdag is het inderdaad vrij rustig, vooral op het strand, s'avonds komt de boulevard pas echt tot leven. Dan is het gezellig.
Op dinsdag 02 juli 2002 14:01 schreef Robino het volgende:
Nou ik zit er nu, lekker weer en ziet er leuk uit hoorIk ben alleen nu nog alleen want mijn amigos komen vanavond pas.
Inderdaad veel Brabanders en Belgen hier. Maar het aantal jongeren valt me een beetje tegen
Of zouden die vanavond pas de straat opgaan?
En ik zit inderdaad in dat cafe, werkt erg prettig met die geldinwerpdingen moet ik zeggen, al knippert hij nu dat hij bijna leeg is dus mazzel allemaal, ik ga feesten
quote:
Op maandag 08 juli 2002 18:51 schreef GEsTOoRD het volgende:
Mijn kleine broertje (1.92 meter) is nu ook onderweg naar Malgrat. Dus als je een blonde,lange en lompe aap ziet lopen dan is dat onze huisolifant.
of is ie al opgepakt?
Aangezien ik daar een paar jaar geleden een super tijd heb gehad. Gaan we daar natuurlijk weer naar toe.
quote:Die ligt in Callela.
Op donderdag 07 maart 2002 17:29 schreef Vision het volgende:[..]
idd, dat zou geen probleem moeten zijn
ennuh je moet naar discotheek Memphis gaan
quote:Je moet van zo'n soort cafe's houden. Ik heb een schijt hekel aan die nederlandse kroegen en al helemaal maar te zwijgen over discotheken.
Op dinsdag 09 juli 2002 09:58 schreef Robino het volgende:
Zeppelin bestaat nog, maar ik vind er eerlijk gezegd weinig aan, behalve de leuke propster.
quote:Oh, Zeppelin was anders helemaal behangen met teksten als 'heute abond bierabond', 'Deutschland party', etc.
Op dinsdag 09 juli 2002 10:14 schreef Kuupke het volgende:[..]
Je moet van zo'n soort cafe's houden. Ik heb een schijt hekel aan die nederlandse kroegen en al helemaal maar te zwijgen over discotheken.
Als je niet zo'n standaard discotheek wilt, en een beetje kennis wilt maken met de Spaanse bevolking (is vaak helaas niet wederzijds) zou ik naar Tropicana gaan.
Ik ben trouwens nu weer thuis , en mijn vrienden zitten er nog
Dit zijn de overige Malgrat topics:
Maandag naar Malgrat....
Malgrat de Mar
Malgrat in Spanje
Afstand lloret-malgrat
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 02-09-2002 23:21]
en haal ook ff een hamburger bij bar Jerommeke die zijn wel te eten en goed van formaat jerommeke sized
quote:nope, maar de kroeg de asterix is vet, en in lloret (15min reizen) is alles nog leuker
Op woensdag 25 december 2002 22:01 schreef TheGHunter het volgende:
Ik denk schop dit topic nog ns omhoog. We hebben dus vorige week geboekt => 17 dagen Malgrat. Heb er nu al zin in
. We gaan naar hotel Cartago Nova, iemand die me daar iets over kan vertellen, qua eten, qua strengheid wat wel en niet mag ed?
quote:Ik ken het hotel niet, in welk gedeelte zit je? Je heb een boulevard die ontzettend lang is, als je vanaf het einde (waar ik dus zat
Op woensdag 25 december 2002 22:01 schreef TheGHunter het volgende:
Ik denk schop dit topic nog ns omhoog. We hebben dus vorige week geboekt => 17 dagen Malgrat. Heb er nu al zin in
. We gaan naar hotel Cartago Nova, iemand die me daar iets over kan vertellen, qua eten, qua strengheid wat wel en niet mag ed?
Als je wilt, mag je een 'Malgat in Spanje 2003' topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |