abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2002 @ 19:38:27 #1
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_3373272
Een groep vrienden van me gaat dit jaar naar Malgrat in Spanje op vakantie. Ik zit te twijfelen of ik bij zal boeken of niet. Wie is er wel eens geweest en heeft leuke verhalen? Het is toch niet zo druk als Salou of zo?

P.S. aub geen anti-Costa reacties, daar zijn al genoeg topics door verziekt. Ja, ik vind de kust van Spanje ook een grote vakantiefabriek, maar af en toe moet zo'n vakantie gewoon kunnen. Ben ook naar zonnige verlaten palmstranden aan de andere kant van de wereld geweest.

pi_3373306
bhee dan mag ik nix zeggen
onder
  zondag 3 maart 2002 @ 19:44:29 #3
5590 Robino
pi_3373334
Altijd nuttig zo'n disclaimer onderaan je post
Kan het wel begrijpen hoor, maar het verziekt zo'n topic
pi_3373380
Doen! Zoals ik je al vertelde (via mail) is het absoluut niet zoals salou, een stuk "rustiger" maar wel heel veel dingen te doen qua uitgaan enzo...
De 2 grootste discotheken zijn Don Juan en QK, Don Juan ligt in malgrat, QK in Santa Susanna (is ongeveer 10 min lopen). Verder zijn er nog veel nederlandse kroegen in het nederlands straatje en de Asterix zit ook in Malgrat.
Als je erheen gaat, ga een keer eten bij De Pepermolen (ligt in het nederlands straatje). Nederlands restaurant met heerlijke schnitzels, saté en biefstuk.

Ik ben er 2 keer geweest en heb het er 2 keer leuk gehad...maar een 3e keer zou ik niet gauw gaan omdat je na 2 keer er geweest te zijn toch wel zo'n beetje uitgekeken bent op alles daar, er is niks meer nieuw.
Maar spijt heb ik nooit gehad, dus ik zou zeggen, doen!

zondag 3 maart 2002 @ 20:02:02 #5
5590 Robino
pi_3373645
Ok , tnx voor de info.
pi_3373770
Oke, graag gedaan!
Welk hotel/appartement zijn jullie van plan te gaan?
pi_3376498
Ik kan het ook aanraden!
Ben er zelf afgelopen jaar ook geweest, in appartementen bellamar (erg goedkoop).
  maandag 4 maart 2002 @ 12:33:12 #8
5590 Robino
pi_3379674
'Wij' gaan ook naar Bellamar. Is dat wat?
pi_3380075
quote:
Op maandag 04 maart 2002 12:33 schreef Robino het volgende:
'Wij' gaan ook naar Bellamar. Is dat wat?
Klemmende deuren!
pi_3380102
ik ben er ook geweest, het is zeker wel de moeite waard!

alleen had ik een kutplek samen met mijn vriendin (zij was een beetje ziek en zwakjes..) en wij sliepen boven Don Juan, en dan bedoel ik ook echt boven...als ik een drilboor door de vloer had gejaagd stond ik in de discotheek...normaal niet zo erg, maar als je voor je rust op vakantie gaat is het wel minder...

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_3381758
quote:
Op maandag 04 maart 2002 13:06 schreef Mr_Opel het volgende:
ik ben er ook geweest, het is zeker wel de moeite waard!

alleen had ik een kutplek samen met mijn vriendin (zij was een beetje ziek en zwakjes..) en wij sliepen boven Don Juan, en dan bedoel ik ook echt boven...als ik een drilboor door de vloer had gejaagd stond ik in de discotheek...normaal niet zo erg, maar als je voor je rust op vakantie gaat is het wel minder...

Ik heb ook in Don Juan gezeten, 4e verdieping geloof ik en daar hoorde je echt helemaal niks van de muziek..
pi_3384667
Ik ben er de afgelopen 2 jaar ook geweest. Goede plek voor een strand-uitgaans vakantie. 2 goede discotheken (wel meer maar die zijn wat minder) veel goedkope indrink tenten (waikiki of pub malibu) en veel mooie "popjes". Ik had het er na de 2e keer wel gezien (2x 17 dagen) maar je hebt er zeker een vette vakantie. Ik heb helaas in "Planamar" en afgelopen jaar in "rey mar" gezeten en dat eten was echt
Het is er goedkoop en niet zo massaal, op het strand is het helemaal niet druk.

Wel jammer dat afgelopen jaar de spanjaardjes een beetje agressief waren maarja hard slaan kunnen ze toch niet.

Kijk anders effe op http://go.to/riaggdegekste staan een zooi foto's.

maandag 4 maart 2002 @ 19:50:00 #13
5590 Robino
pi_3385235
Klinkt allemaal wel goed moet ik zeggen
pi_3387566
Malgrat is echt kewl, ik zou wel bijboeken.
Het is rustiger dan in Salou, maar persoonlijk vond ik de discotheken in Malgrat beter dan in Salou, ook veel makkelijker scoren in Malgrat. QK is een supergoeie discotheek en Don Juan ook, daar komen grote DJ's zoals Tiesto en Jean.DUS zeker de moeite waard!!
pi_3387576
Jean is een goede reden om NIET te gaan!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3387935
Ok stukje over Bellamar..

Tis nogal een oud gebouw maar de kamers hebben vorig jaar allemaal nieuwe meubels en een nieuwe keuken gekregen dus dat maakt het enigszins weer goed.
De lift is ongeveer 10x blijven hangen in de 17 dagen dat we er waren.
Er is een soort bar onder de appartementen maar daar is niet echt wat te beleven. Er staat geloof ik wel een biljart.
Het zwembad is niet echt geweldig, gewoon rechthoekig.
Je kunt trouwens het beste zelf beddengoed en handdoeken meenemen want wat je van daar krijgt is echt niks. Handdoekje van 20 bij 30 cm ofzo en vies beddengoed. Bovendien krijg je ook geen nieuw beddengoed en handdoeken.
Bedden zijn slecht..doorgezakt en als je met 6 personen gaat moeten er 2 in de huiskamer waar een bank staat met een matrasje eronder...Dus 1 op de bank en 1 op het matras.
Die opmerking van entrefice sloeg op dat wij 's nachts een paar keer aan de deur hebben gestaan en die niet open kregen door het klemmen. Maar das een detail als je lekker op stap bent geweest.
Het strand is op 50 m, recht voor het appartement. Discotheek Don Juan zit op 150 m en QK op 1 km ofzo...10 minuten lopen.
Mocht je nog vragen hebben dan laat het hier maar weten.

donderdag 7 maart 2002 @ 16:34:00 #17
5590 Robino
pi_3417014

Ze hebben al geboekt.
Weet iemand of je dan nog bij kan boeken? Oftewel i.p.v. 5 met 6 personen op reis?

Of zouden er veel last minute reizen naar Malgrat zijn?

pi_3417387
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 16:34 schreef Robino het volgende:

Ze hebben al geboekt.
Weet iemand of je dan nog bij kan boeken? Oftewel i.p.v. 5 met 6 personen op reis?

Gewoon even bellen naar het reisbureau waarmee ze gaan, dan weet je het meteen.
pi_3417680
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 16:34 schreef Robino het volgende:

Ze hebben al geboekt.

Ik denk dajje nog wel bij kan boeken. De meeste hotels kunnen van een 2-persoonskamer een 3-persoonskamer maken, de reis (bus of vliegtuig) wordt pas heel laat echt geboekt dus dat kan nog tot begin mei veranderd worden.
pi_3417730
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 17:24 schreef GEsTOoRD het volgende:

Ik denk dajje nog wel bij kan boeken. De meeste hotels kunnen van een 2-persoonskamer een 3-persoonskamer maken, de reis (bus of vliegtuig) wordt pas heel laat echt geboekt dus dat kan nog tot begin mei veranderd worden.

idd, dat zou geen probleem moeten zijn

ennuh je moet naar discotheek Memphis gaan

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 11 maart 2002 @ 11:15:23 #21
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_3454818
quote:
Op zondag 03 maart 2002 19:48 schreef entrefice het volgende:
Als je erheen gaat, ga een keer eten bij De Pepermolen (ligt in het nederlands straatje). Nederlands restaurant met heerlijke schnitzels, saté en biefstuk.
Ja, daaaaaag! Blijf dan op de camping in Terschelling of zo. Maar ga je niet als een laagopgeleide gastarbeider gedragen! Dat komt de intergratie niet ten goede.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_3457742
quote:
Op maandag 11 maart 2002 11:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ja, daaaaaag! Blijf dan op de camping in Terschelling of zo. Maar ga je niet als een laagopgeleide gastarbeider gedragen! Dat komt de intergratie niet ten goede.

Jij eet liever die spaanse troep?
Prima, ik liever niet!
  maandag 11 maart 2002 @ 19:32:02 #23
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3458940
Je kan vanuit Malgrat (de mar toch?) heel makkelijk de trein naar Barcelona nemen, duurt wel even en op het einde ben je dat bandje moe, maar het is toch wel erg handig!
fake a dream
pi_3463816
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:32 schreef Kimmie het volgende:
Je kan vanuit Malgrat (de mar toch?) heel makkelijk de trein naar Barcelona nemen, duurt wel even en op het einde ben je dat bandje moe, maar het is toch wel erg handig!
De treinen daar zijn comfortabeler dan de treinen hier en ook nog eens goedkoper!
Best leuk om te gaan doen dus
pi_3473463
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 17:29 schreef Vision het volgende:

[..]

idd, dat zou geen probleem moeten zijn

ennuh je moet naar discotheek Memphis gaan

Ligt die niet in Calella? Ik ga dit jaar ook naar Malgrat, naar hotel Tahiti Playa, iemand nog wat info of ervaringen over dat hotel?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')