P.S. aub geen anti-Costa reacties, daar zijn al genoeg topics door verziekt. Ja, ik vind de kust van Spanje ook een grote vakantiefabriek, maar af en toe moet zo'n vakantie gewoon kunnen. Ben ook naar zonnige verlaten palmstranden aan de andere kant van de wereld geweest.
Ik ben er 2 keer geweest en heb het er 2 keer leuk gehad...maar een 3e keer zou ik niet gauw gaan omdat je na 2 keer er geweest te zijn toch wel zo'n beetje uitgekeken bent op alles daar, er is niks meer nieuw.
Maar spijt heb ik nooit gehad, dus ik zou zeggen, doen!
quote:Klemmende deuren!
Op maandag 04 maart 2002 12:33 schreef Robino het volgende:
'Wij' gaan ook naar Bellamar. Is dat wat?
alleen had ik een kutplek samen met mijn vriendin (zij was een beetje ziek en zwakjes..) en wij sliepen boven Don Juan, en dan bedoel ik ook echt boven...als ik een drilboor door de vloer had gejaagd stond ik in de discotheek...normaal niet zo erg, maar als je voor je rust op vakantie gaat is het wel minder...
quote:Ik heb ook in Don Juan gezeten, 4e verdieping geloof ik en daar hoorde je echt helemaal niks van de muziek..
Op maandag 04 maart 2002 13:06 schreef Mr_Opel het volgende:
ik ben er ook geweest, het is zeker wel de moeite waard!alleen had ik een kutplek samen met mijn vriendin (zij was een beetje ziek en zwakjes..) en wij sliepen boven Don Juan, en dan bedoel ik ook echt boven...als ik een drilboor door de vloer had gejaagd stond ik in de discotheek...normaal niet zo erg, maar als je voor je rust op vakantie gaat is het wel minder...
Wel jammer dat afgelopen jaar de spanjaardjes een beetje agressief waren maarja hard slaan kunnen ze toch niet.
Kijk anders effe op http://go.to/riaggdegekste staan een zooi foto's.
Tis nogal een oud gebouw maar de kamers hebben vorig jaar allemaal nieuwe meubels en een nieuwe keuken gekregen dus dat maakt het enigszins weer goed.
De lift is ongeveer 10x blijven hangen in de 17 dagen dat we er waren.
Er is een soort bar onder de appartementen maar daar is niet echt wat te beleven. Er staat geloof ik wel een biljart.
Het zwembad is niet echt geweldig, gewoon rechthoekig.
Je kunt trouwens het beste zelf beddengoed en handdoeken meenemen want wat je van daar krijgt is echt niks. Handdoekje van 20 bij 30 cm ofzo en vies beddengoed. Bovendien krijg je ook geen nieuw beddengoed en handdoeken.
Bedden zijn slecht..doorgezakt en als je met 6 personen gaat moeten er 2 in de huiskamer waar een bank staat met een matrasje eronder...Dus 1 op de bank en 1 op het matras.
Die opmerking van entrefice sloeg op dat wij 's nachts een paar keer aan de deur hebben gestaan en die niet open kregen door het klemmen. Maar das een detail als je lekker op stap bent geweest.
Het strand is op 50 m, recht voor het appartement. Discotheek Don Juan zit op 150 m en QK op 1 km ofzo...10 minuten lopen.
Mocht je nog vragen hebben dan laat het hier maar weten.
Ze hebben al geboekt.
Weet iemand of je dan nog bij kan boeken? Oftewel i.p.v. 5 met 6 personen op reis?
Of zouden er veel last minute reizen naar Malgrat zijn?
quote:Gewoon even bellen naar het reisbureau waarmee ze gaan, dan weet je het meteen.
Op donderdag 07 maart 2002 16:34 schreef Robino het volgende:Ze hebben al geboekt.
Weet iemand of je dan nog bij kan boeken? Oftewel i.p.v. 5 met 6 personen op reis?Of zouden er veel last minute reizen naar Malgrat zijn?
quote:Ik denk dajje nog wel bij kan boeken. De meeste hotels kunnen van een 2-persoonskamer een 3-persoonskamer maken, de reis (bus of vliegtuig) wordt pas heel laat echt geboekt dus dat kan nog tot begin mei veranderd worden.
Op donderdag 07 maart 2002 16:34 schreef Robino het volgende:Ze hebben al geboekt.
Weet iemand of je dan nog bij kan boeken? Oftewel i.p.v. 5 met 6 personen op reis?Of zouden er veel last minute reizen naar Malgrat zijn?
quote:idd, dat zou geen probleem moeten zijn
Op donderdag 07 maart 2002 17:24 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik denk dajje nog wel bij kan boeken. De meeste hotels kunnen van een 2-persoonskamer een 3-persoonskamer maken, de reis (bus of vliegtuig) wordt pas heel laat echt geboekt dus dat kan nog tot begin mei veranderd worden.
ennuh je moet naar discotheek Memphis gaan
quote:Ja, daaaaaag! Blijf dan op de camping in Terschelling of zo. Maar ga je niet als een laagopgeleide gastarbeider gedragen! Dat komt de intergratie niet ten goede.
Op zondag 03 maart 2002 19:48 schreef entrefice het volgende:
Als je erheen gaat, ga een keer eten bij De Pepermolen (ligt in het nederlands straatje). Nederlands restaurant met heerlijke schnitzels, saté en biefstuk.
quote:Jij eet liever die spaanse troep?
Op maandag 11 maart 2002 11:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ja, daaaaaag! Blijf dan op de camping in Terschelling of zo. Maar ga je niet als een laagopgeleide gastarbeider gedragen! Dat komt de intergratie niet ten goede.
quote:De treinen daar zijn comfortabeler dan de treinen hier en ook nog eens goedkoper!
Op maandag 11 maart 2002 19:32 schreef Kimmie het volgende:
Je kan vanuit Malgrat (de mar toch?) heel makkelijk de trein naar Barcelona nemen, duurt wel even en op het einde ben je dat bandje moe, maar het is toch wel erg handig!
quote:Ligt die niet in Calella? Ik ga dit jaar ook naar Malgrat, naar hotel Tahiti Playa, iemand nog wat info of ervaringen over dat hotel?
Op donderdag 07 maart 2002 17:29 schreef Vision het volgende:[..]
idd, dat zou geen probleem moeten zijn
ennuh je moet naar discotheek Memphis gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |