Het voelt echt heel anders dan de andere relaties die ik heb gehad. Dit voelt gewoon heel 'natuurlijk'.
Ik geloofte er eerst nooit in, maar ik ben er echt anders over gaan denken.!
quote:30 jongen ! oud genoeg?
Op donderdag 28 februari 2002 18:42 schreef Dikke het volgende:
Hoe oud ben je
quote:En dat weet je al na 3 weken??.... knap!
Op donderdag 28 februari 2002 18:44 schreef Amos het volgende:
ja, sinds 3 weken geloof ik erin. Ik heb iemand ontmoet (en ik heb met haar) waarvan ik echt denk dat het de ware is.Het voelt echt heel anders dan de andere relaties die ik heb gehad. Dit voelt gewoon heel 'natuurlijk'.
Ik geloofte er eerst nooit in, maar ik ben er echt anders over gaan denken.!
dan klinkt deze theorie plausibeler
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 18:43 schreef sundae het volgende:
maar ook dat er meer "waren" kunnen zijn denk ik
quote:Uhm, ja.
Op donderdag 28 februari 2002 18:46 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
30 jongen ! oud genoeg?
ik wilde je niet kwetsen ofzow hoor
quote:das waar, maar dat zit tussen je oren... toch?
Op donderdag 28 februari 2002 18:48 schreef Zander het volgende:
Elke nieuwe vriendin is toch de ware? Voor dan, tenminste...
quote:Mee 1s.
Op donderdag 28 februari 2002 18:48 schreef Herald het volgende:
nee,dan klinkt deze theorie plausibeler
[..]
quote:Dan versta ik er denk ik wat anders onder... Ik vind, dat de ware voldoet aan al je verlangens...
Op donderdag 28 februari 2002 18:49 schreef ernie09 het volgende:
Ik denk absoluut dat de ware bestaat en ik ben het er ook mee eens dat er meerdere bestaan. In het engels heet het heel mooi soulmate en ik denk dat dat wat beter de lading dekt. Dat je elkaar precies aanvoelt en aanvult. Das de ware!
Ik zou dolgraag willen dat mijn vriendin wat muziekaler was (niet de ware dus) maar ze is wel mijn soulmate.. en meer
quote:Ik vind niet dat de ware hoeft te voldoen aan al je verlangens. Er zijn best wat dingen waar andere vrouwen beter of mooier in zijn dan mijn vriendin, maar overall is zij wel de ware.
Op donderdag 28 februari 2002 18:51 schreef Mikula het volgende:[..]
Dan versta ik er denk ik wat anders onder... Ik vind, dat de ware voldoet aan al je verlangens...
Ik zou dolgraag willen dat mijn vriendin wat muziekaler was (niet de ware dus) maar ze is wel mijn soulmate.. en meer
Een ware is voor mij iemand die mij aanvult, die mij begrijpt, die mij het beste uit mezelf doet halen, iemand waar ik zielsveel van hou en iemand die zielsveel van mij houdt. En nog zoveel meer.
Ik heb mijn "ware" iig gevonden en ga er bijna mee trouwen.
quote:Ik voorlopig nog niet, maar het moet er wel van komen over een paar jaartjes! Maar jij alvast gefeliciteerd en de uitnodiging kan naar ernie09@hotmail.com
Op donderdag 28 februari 2002 18:59 schreef DarkElf het volgende:
...
Ik heb mijn "ware" iig gevonden en ga er bijna mee trouwen.
quote:dat vinnik dus van soulmates.. zijn er inderdaad meerdere van net als ware.
Op donderdag 28 februari 2002 18:59 schreef DarkElf het volgende:
Een ware is voor mij iemand die mij aanvult, die mij begrijpt, die mij het beste uit mezelf doet halen, iemand waar ik zielsveel van hou en iemand die zielsveel van mij houdt. En nog zoveel meer.Ik heb mijn "ware" iig gevonden en ga er bijna mee trouwen.
Dus als degene die je gevonden hebt zo speciaal is dat je eeuwig trouw kan blijven kan men dan spreken van de ware? Dan lopen er zoveel rond...
quote:Niet te geloven, maar we zijn het eens!!! Is idd errug vaag. En hoe lang duurt de ware? Als 1 v/d 2 zo verandert dat het na een aantal jaren niet meer goed is, kan opeens iemand anders de ware zijn. Of sta ik hier weer alleen?
Op donderdag 28 februari 2002 19:03 schreef Mikula het volgende:
vaag begrip eigenlijk...ware..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |