quote:tsja wat een dillema
Op donderdag 28 februari 2002 16:32 schreef CriticalMass het volgende:
ut zit namelijk zo...ik wil me vriendin dolgraag eens anaal nemen, maar ze wilt dit alleen maar doen als zij mij ook eens in ruil een keer anaal mag nemen(met voorbinddildo). Dat zie ik echter niet zo zitten ... enige hulp zou ik zeer waarderen. Hoe denken jullie erover???
Probeer het eens zou ik zeggen. Zij zegt in feite het volgende: Wat jij wilt dat ik voel, wil ik dat jij voelt. Aan jou dus de keuze of je deze sensatie met haar wilt "delen"...
Maareh.. Je zegt in feite al dat je er niks voor voelt, dus waarom verwacht je dan van haar dat zij zich wel gewillig voorover buigt om jou ter wille te zijn? Misschien voelt zij wel de zelfde reservering voor deze sexuele uitting als jij?
anyway, ik hoef eigenlijk niet te weten hoe dit afloopt
[Dit bericht is gewijzigd door Dasu op 28-02-2002 16:38]
quote:
ut zit namelijk zo...ik wil me vriendin dolgraag eens anaal nemen, maar ze wilt dit alleen maar doen als zij mij ook eens in ruil een keer anaal mag nemen(met voorbinddildo). Dat zie ik echter niet zo zitten ... enige hulp zou ik zeer waarderen. Hoe denken jullie erover???
je kan het misschien nog prettig vinden ook... dat kan jij niet op voorhand weten....
btw; ik vraag me af wat vrouwen eraan hebben om met een voorbindertje te neuken??? of krijgen ze plots gevoelens in dat stuk plastic???
Vrouwtjes??? wat vinden jullie van die voorbindlullen?
Meer kan ik er niet van zeggen, zo simpel is het gewoon..
Dilemma's he? Dit moet je echt zelf oplossen vriend.
Wat vind je zwaarder wegen?
quote:Je hebt er ook met een speciaal stukje dat de clitoris stimuleert, maar of dat nou zo'n reden is om een voorbindlul te gebruiken.. Geen idee..
Op donderdag 28 februari 2002 16:36 schreef bogyserver het volgende:
btw; ik vraag me af wat vrouwen eraan hebben om met een voorbindertje te neuken??? of krijgen ze plots gevoelens in dat stuk plastic???
(Les)bi's met penisnijd, klinkt als een onderwerp voor Sonja Barend..
Als jij niet wilt, waarom moet zij het dan wel ondergaan?
Persoonlijk wist ik het wel
T.
quote:Ik ben geen vrouwtje, maar ik wil best wel even antwoord geven.
Op donderdag 28 februari 2002 16:36 schreef bogyserver het volgende:
tjah
...je kan het misschien nog prettig vinden ook... dat kan jij niet op voorhand weten....
Vrouwtjes??? wat vinden jullie van die voorbindlullen?
Die vriendin heeft trouwens groot gelijk!!!! Ik zeg altijd hetzelfde in zo'n situatie en dan heeft mijn partner plots een stuk minder zin om mij anaal te nemen (het lijkt mij overigens helemaal niets).
ROFLOL, begin maar al vast met rek oefeningen!!
über1337!
quote:Precies...ik vind dat je vriendin gelijk heb
Op donderdag 28 februari 2002 16:38 schreef buzzer het volgende:
Verleg je grenzen zou ik zeggen.
quote:Nou, er schijnen middeltjes te zijn dat dat nog lekker smaakt ook..... Maar het lijkt me toch niet een fris idee eigenlijk
Whaaaha LOL
Ik ken ook een dude die moest eerst zijn eigen zaad slikken, van zijn vriendin, voordat zijn vriendin hem zuigde en liet klaren komen in haar mond!!
quote:Niet gek. Tenzij jij een man bent
...
Hoe denken jullie erover???
(Ok, beetje flauw)
Alhoewel, ik vraag me wel af wat de meeste mannen zouden antwoorden op de vraag waarom het voor vrouwen wel 'normaal' is..
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 16:47 schreef Herald het volgende:
het echte probleem is natuurlijk dat die voorbinddildo veel groter is dan zijn eigen jongeheer. Dan is het dus niet eerlijk eh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |