abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2002 @ 13:32:27 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3335591
Is er eigenlijk iemand van plan dat ding te kopen? Vind het eigenlijk, net zoals zoveel/alle consoles, zonde van het geld.

Daarbij kan er wel een nxt gen nVidia chip in zitten, maar ja, de tv heeft niet echt een hoge resolutie...

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_3335673
Ik hou het bij me pc,
  donderdag 28 februari 2002 @ 13:41:23 #3
15374 rvdb50
Tja...........................
pi_3335739
Tja wat zal ik hier van zeggen ik heb beide ik heb een ps2 en een pc en ik moet zeggen dat ik op allebei graag speel!! De ps2 met m'n vrienden gt3 spelen of dead or alive 2 en op de pc "echte" spellen zoals ut en quake3!! maar een xbox kopen ik zie wel binnen een jaar is het nieuwe er wel af en dan zal ie wel goedkoper zijn!!
  donderdag 28 februari 2002 @ 13:44:12 #4
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_3335780
X-Box is leuk omdat het; snelle spel-computer is die puur voor het spel gaat. Resolutie van max. 1920x1080 en het ondersteunt HDTV, maar ja heb je er niks aan als je geen HDTV hebt. Beelden zijn stukken scherper, en vloeien over het beeld. Het heeft een eigen HD waarop gegevens van spellen opgelsagen worden, dus snelle laadtijd. Tenslote kan je ook dvd op afspelen. En binnenkort kan je online gamen want dat ding heeft ook een 10/100 ethernet kaart inzitten.

Dus als je een beetje niet naar je zakcentjes kijkt is het een leuk apparaat om te hebben.

zo goed..?
pi_3336379
voor dat geld koop je dan gewoon een pc in een klein kastje klote dus
alles wat in dat ding zit is gewoon pc hard ware

er komen wel mooie spellen uit op de xbox maar als je dan toch een console wil hebben koop dan ook echt een console (zoals game cube of ps2) en niet een pc in een mooi zwart doosje

donderdag 28 februari 2002 @ 14:18:50 #6
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3336408
Ik blijf gewoon bij m'n PC. Die X-Box is veel te duur voor mij.
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:01:33 #7
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_3338028
Nee koop hem niet alhoewel doa3 me wel aan het twijfelen bracht maar ik vind hem te duur...

Ik vermaak me eerst nog wel met mijn ps2

Drop you like an ill, bad habit
pi_3339144
nee geen X-BOX voor mij.
Ik koop een Gamecube
pi_3339153
Is een lomp ding.

Ik hou het bij mijn PS2 en PC.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_3339177
hummz dat ding begint met een startprijs van als het goed is minder als de PS2...
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:42:40 #11
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3339377
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:24 schreef Mr_Opel het volgende:
hummz dat ding begint met een startprijs van als het goed is minder als de PS2...
Bij de V&D voor ¤479,-

En toch vind ik het een duur ding, en ik hou ook niet zo van consoles. Ligt waarschijnlijk ook aan de games die ik speel, voornamelijk 3d-schiet-alles-voor-zijn-kloten-als-het-beweegt spellen. En dan roeleert de muis-keyboard combinatie. En wat te denken van bijvoorbeeld Severance, probeer dat maar eens met succes te converten naar een console versie.

Ik heb wel een Wingman Gamepad, gewoon voor sommige (oudere) spelletjes, zoals bijv Fighting Force, of Tony Hawk 2 en mijn SNES-emulator

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 28 februari 2002 @ 22:00:30 #12
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3342609
Hij kost zo achterlijk veel omdat wij moeten betalen wat Microsoft de Japanners aan korting geeft. daar is ie meer dan 100 euro goedkoper omdat ze kosten wat het kost daar voet aan de grond willen krijgen. Dat moet gecompenseerd worden en wij zijn de hoerenlopers die het geld aan pooier M$ mogen afgeven.
Ik vind het echt een ranzig stinkverhaal maar het is toch echt waar. In de US is ie ook veel goedkoper.

Ik koop een X-Box zodra:

- ie goedkoper is dan 479 euro (dat is een ABSURD bedrag voor een console)
- er een perfect werkende DivX player voor is.

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  donderdag 28 februari 2002 @ 22:10:10 #13
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_3342795
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
nee geen X-BOX voor mij.
Ik koop een Gamecube
I second that notion!!
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_3346962
ligt eraan hoe erg meneer Gates de pc-spellenindustrie onderuit gaat halen door alle bedrijven naar de X-Box te sleuren. En/of hoe makkelijk het wordt om x-boxspellen op PC te draaien. Het is wel de 1e keer dat ik ooit de aanschaf van een console heb overwogen.

maar de toekomst moet uit gaan wijzen of ik er ook echt een neem.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 10:51:35 #15
21298 mackman
ik kan het wel
pi_3347315
ik denk dat we binnen korte tijd een emulator van de x-box op depc kunnen verwachten
en dan gaat de verkoop van de spellen ook omhoog en als hij in prijs daalt dan zullen net zoals bij de ps2 meer mensen hem kopen

het enige wat ik een nadeel vind is dat je er niet meteen dvd mee kan afspelen dit was namelijk het grote voordeel van de playstaion en daarom zijn er denk ik ook een heleboel van verkocht

vrijdag 1 maart 2002 @ 12:28:29 #16
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_3348532
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 22:00 schreef TheMarco het volgende:
Hij kost zo achterlijk veel omdat wij moeten betalen wat Microsoft de Japanners aan korting geeft. daar is ie meer dan 100 euro goedkoper omdat ze kosten wat het kost daar voet aan de grond willen krijgen. Dat moet gecompenseerd worden en wij zijn de hoerenlopers die het geld aan pooier M$ mogen afgeven.
Ik vind het echt een ranzig stinkverhaal maar het is toch echt waar. In de US is ie ook veel goedkoper.

Ik koop een X-Box zodra:

- ie goedkoper is dan 479 euro (dat is een ABSURD bedrag voor een console)
- er een perfect werkende DivX player voor is.

Goh, klaar met Microsoft bashen?

Ok, mag ik dan even? De X-Box is in Japan een stuk goedkoper omdat het daar veel moeilijker is om een voet aan de grond te krijgen: Japanners zijn veel meer gericht op producten van eigen bodem (GC, PS2) dus moet MS iets extra's doen om de Japanners aan de XBox te krijgen.
Verder is die 479 Euro niet zoveel als je het vergelijkt met de 1199 gulden die de PS2 bij de launch moest kosten (sterker nog, hij is 150 gulden goedkoper dan de PS2 toentertijd).
En tenslotte als je DivX-jes wilt draaien, moet je maar je PC gebruiken

pi_3348679
Ik koop ook gewoon een gamecube,
Dat is tenminste een no-nonsence console gewoon zoals 't bedoeld is. Puur voor games. en geen dvd en andere optie zoals de ps2 en xbox om extra kopers binnen te halen.

Ik houdt m'n trouwe peeceetje er natuurlijk wel bij.

Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_3354300
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 10:10 schreef Jordy-B het volgende:
ligt eraan hoe erg meneer Gates de pc-spellenindustrie onderuit gaat halen door alle bedrijven naar de X-Box te sleuren.
Wat is dat nou weer voor een wazige uitspraak??
Daar schiet toch niemand iets mee op.

XBOX is gaaf (ok I'm biased) maar heeft 'normale' concurrentie.
Het is ook nooit goed...

pi_3358802
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 20:56 schreef Microsoft het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een wazige uitspraak??
Daar schiet toch niemand iets mee op.

wazige uitspraak?

ik ben gewend aan spelen op een PC. op een console lijk ik wel kreupel, en 'k heb eigenlijk geen zin om weer van nul af te moeten leren spelen.

Gate pompt nu veel geld in de X-box en heeft nu al een grote groep PC-spelontwikkelaars zover gekregen dat ze exclusief voor de X-box gaan ontwikkelen. Of de X-boxversie grote voorrang geven (denk Halo).
Dus als er geen behoorlijke pc-spellen overblijven, of we steeds een jaar moeten wachten tot de spellen op de x-box zo'n beetje gaargespeeld zijn voordat we ze op pc kunnen spelen, zal ik er wel aan moeten geloven om 'n x-box aan te schaffen.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2002 @ 05:38:32 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3358815
Consoles zijn wel leuk en aardig, maar je moet wel een spelfanaat zijn anders is het zonde van je geld. Voor mijn gamebehoefte heb ik meer dan genoeg aan mn pc.

Als je wel een gamefreak bent is het natuurlijk veel leuker, ik zou dan wel 1tje nemen die ook DVD's kan afspelen, heb je die gelijk ook (of kunnen PS en X-box dat beide? - niet in verdiept)

Anyhoe, hartstikke fun zo'n ding, maar voor dat geld upgrade ik liever mn pc nog een keer.

zaterdag 2 maart 2002 @ 08:09:11 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3358904
Moeilijke keus voor de pc kneusjes..

Ik ziet het niet als een console, maar een hype van M$.
Daar doe ik gewoon niet aan mee, ook niet voor 5 halo's

Doe mij maar gamen op een PS2 of straks een GC.

The truth was in here.
pi_3359086
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 05:38 schreef NorthernStar het volgende:
Als je wel een gamefreak bent is het natuurlijk veel leuker, ik zou dan wel 1tje nemen die ook DVD's kan afspelen, heb je die gelijk ook (of kunnen PS en X-box dat beide? - niet in verdiept)
XBOX en PS2 spelen ook DVD's af.
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 08:09 schreef Bastard het volgende:
Moeilijke keus voor de pc kneusjes..

Ik ziet het niet als een console, maar een hype van M$.
Daar doe ik gewoon niet aan mee, ook niet voor 5 halo's

Doe mij maar gamen op een PS2 of straks een GC.

Ik heb even op je site gekeken en valt me op dat je de XBOX als console 100% negeerd.
Je bent er toch niet bang voor?

ps "Doe mij maar gamen" ?? [

zaterdag 2 maart 2002 @ 09:54:59 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3359156
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 09:27 schreef Microsoft het volgende:

Ik heb even op je site gekeken en valt me op dat je de XBOX als console 100% negeerd.
Je bent er toch niet bang voor?

ps "Doe mij maar gamen" ?? [

Klopt, aangezien het hier een site betreft die het zonder sponsering ( nog ) moet doen, zullen we dus onze games en consoles zelf moeten aanschaffen.
Een xbox zit niet in het budget, en daar maken we ook nu nog geen geld voor vrij ook.
Bang zijn we dus niet, ( ik al helemaal niet want volgens mij gaat dat lelijke ding ontzettend tegen vallen, naast halo is er niets noemenswaardig op )

ps negeerd

The truth was in here.
pi_3359171
LOL, got me there!

Maar je hebt toch ook geen GC, daar schrijf je anders wel over...

zaterdag 2 maart 2002 @ 10:06:58 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3359182
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 10:04 schreef Microsoft het volgende:
LOL, got me there!

Maar je hebt toch ook geen GC, daar schrijf je anders wel over...

We hebben het dan over previews... met andere woorden we kijken rijkhalzend uit naar de release van de GC, en ja dan komen er reviews.
We denken dat de GC wel een grote doorbraak is in de consolewereld. En niet alleen meer kleuter gebaseerde games zal hebben.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')