en meer van dit spul op
Transformers
Alleen beast wars zuigt
quote:En in preview art.... comic Transformers.... kwijl....
Op donderdag 28 februari 2002 09:30 schreef Mr_Opel het volgende:en meer van dit spul op
Transformers
* calvobbes vond de transformers nooit zo leuk...
alleen toch moet ik zeggen dat niks kan tippen aan de tekenstyle's van seizoen 1/2/3 van de transformers.
die nieuwe shit is grotendeels comput0rizedd, en dat vind ik nou weer bagger :/
http://niek.phpwebhosting.com/mytransformerseps.txt
[Dit bericht is gewijzigd door T-800 op 28-02-2002 09:56]
quote:Dan zong je het wel altijd fout. Het is namelijk "robots in disguise"
Op donderdag 28 februari 2002 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk, maar ik was nooit zo kritisch. Ik keek alles. Keihard meezingen "Transformers, robots in the sky". Kuch.
quote:ligt eraan welk refrein
Op donderdag 28 februari 2002 09:56 schreef -pollem- het volgende:[..]
Dan zong je het wel altijd fout. Het is namelijk "robots in disguise"
quote:Hmmmm, ik heb net de themesong nog eens beluisterd en daar wordt het maar 1 keer gezongen en dan zingen ze disguise.
Op donderdag 28 februari 2002 09:59 schreef deGVR het volgende:[..]
ligt eraan welk refrein
het eerst is inderdaad "robots in disguise" het tweede "robots in the skies"
De decepticons konden namelijk vliegen, de autobots niet.. tenminste niet in de eerste generatie
[Dit bericht is gewijzigd door -pollem- op 28-02-2002 10:05]
quote:Moet je natuurlijk wel de lange versie luisteren... bij de intro van de serie speelden ze een korte versie, anders duurde die intro zo lang!
Op donderdag 28 februari 2002 10:04 schreef -pollem- het volgende:[..]
Hmmmm, ik heb net de themesong nog eens beluisterd en daar wordt het maar 1 keer gezongen en dan zingen ze disguise.
Een beetje een Iron Maiden-achtige rock versie, gemaakt voor Transformers: the Movie... is trouwens ook errrrug cool.
Staat ook nog een nummer van Weird Al Yankovic op die soundtrack... Dare to be stupid..
quote:Ik heb hem op DVD...
Op donderdag 28 februari 2002 10:11 schreef -pollem- het volgende:
Transformers, the movie sowieso erg cool. Ik heb hem laatst nog maar eens gedownload en met veel plezier gekeken.
plus dat je er natuurlijk achterkomt waarom in generation 2 er ineens Rodimus prime was ipv Optimus prime... en Galvatron ipv Megatron (errug cool!)
*trots*
good ol' time
zucht
quote:Prutser
Op donderdag 28 februari 2002 09:34 schreef calvobbes het volgende:preview art.... comic Transformers.... kwijl....
Wie o wie heeft nog transformers......
Transformers DVD
Transformers.
Transformers vs Power rangers
Transformers v.s. Powerrangers
quote:Generation 2 was toch gewoon Generation 1, met wat smerige tussenstukjes? Na TF:The Movie kwam nog minimaal 1 seizoen wat bij Generation 1 hoorde volgens mij.
Op donderdag 28 februari 2002 10:12 schreef deGVR het volgende:[..]
Ik heb hem op DVD...
Die openings scene waarin die planeet wordt "opgegeten" vind ik er ngo steeds zo schitterend uit zien.plus dat je er natuurlijk achterkomt waarom in generation 2 er ineens Rodimus prime was ipv Optimus prime... en Galvatron ipv Megatron (errug cool!)
quote:Goh, waarom zou "kuch" erachter hebben gestaan en wat voor verband zou het hebben gehouden met mijn opmerking dat ik nooit zo kritisch was?
Op donderdag 28 februari 2002 09:56 schreef -pollem- het volgende:Dan zong je het wel altijd fout. Het is namelijk "robots in disguise"
Dit is te makkelijk jongens.
quote:hehehe, die van mij is nog heel
Op vrijdag 01 maart 2002 17:33 schreef Locke het volgende:
Transformers was echt vet keek het altijd had er ook vet veel speelgoed van en de originele Optimus prime die nu een paar duizend piek waard is maar ik heb hem natuurlijk helemaal gesloopt als klein kind![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |