Nou heb ik al surfend over internet iets van chauffeursdiensten gevonden. Nou is mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee, of kent deze bedrijven? Moet je veel rijervaring hebben? Moet je altijd in een pak werken, of zijn er ook dingen waar dat niet bij hoeft? Hoe gaat het daar te werk?
Ook heb ik zitten denken aan een baantje als part-time koerier. Iemand hier ervaringen mee, of weet iemand bedrijven waar dat kan?
Ik heb tot nu toe deze sites gevonden:
www.chauffeurs.nl
www.chauffeursdienst.nl
www.chauffeursdiensten.nl
quote:Ik woon in regio Eindhoven, dus dat is een beetje uit de buurt. Aan de andere kant, die andere bedrijven die waren ook in de randstad maar zochten mensen door heel het land, ik weet niet of het veel moeite is, maar als je wat info hebt...graag!
Op Wednesday 27 February 2002 13:20 schreef L-X het volgende:
Welke regio zoek je in? Hier in R'dam en Utrecht is een chauffeursbedrijf actief dat gerund wordt door studenten voor studenten. Ik moet ff gaan zoeken voor je (info, inschrijvingsformulier enzo)... Als je interesse hebt.
-je wordt gebeld of je kan rijden vanavond, morgen etc.
-je verdient goed (precieze bedragen kan ik je niet geven, ik heb die info hier niet)
-je rijdt in auto's van de clienten
-je moet soms enkele uren wachten tot de client gereed is om te vertrekken (duh)
-Kosten naar de client toe worden niet vergoed (alleen 's weekends), dus je hebt je OV hard nodig.
Oja, een goeie routeplanning vooraf is misschien handig
quote:Ik heb daar al het online sollicitatieformulier ingevuld, is namelijk dezelfde link als www.chauffeurs.nl
Op Wednesday 27 February 2002 16:02 schreef T_R_I_P het volgende:
Kijk maar eens op www.brussaard.nl. Daar werk ik al een paar jaar voor, naar alle tevedenheid overigens. Niet een megasalaris, gewoon normaal. Maar je kan bijna altijd werken als je zin hebt en ze zeiken nooit aan je kop als je een keertje niet kan. Je rijd ook altijd in hele fatsoenlijke auto's (van klanten) avn Mercedesen tot BMW's van Jaguars tot weet ik veel wat. Je moet alleen altijd een pak aan, da's gewoon verplicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |