quote:Ik zit gezellig met m'n broertje en m'n vriendin wat drugs te misbruiken
Op zaterdag 02 maart 2002 23:24 schreef Boondock_Saint het volgende:
En wat is jou excuus dat je dit kan lezen op een zaterdagavond?
-typo-
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 02-03-2002 23:58]
quote:OK 2 sec.
Op zaterdag 02 maart 2002 23:54 schreef cyberbeast het volgende:
En nu ben ik op zoek naar een paar leuke plaatjes van een Lamborghine Diabla SV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of die van jou erbij zit maar ze zijn wel mooie. Vooral die oranje is
quote:
Op zondag 03 maart 2002 00:05 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik weet niet of die van jou erbij zit maar ze zijn wel mooie. Vooral die oranje is
vagina die link naar die site werkt zo nietm maar het is http://www.desktopcollector.com/category04-00-Cars-page01.htm
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 03-03-2002 00:15]
quote:Die link levert alleen maar een wit scherm op.
Op zondag 03 maart 2002 00:10 schreef cyberbeast het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik merkte het ja
Op zondag 03 maart 2002 00:14 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Die link levert alleen maar een wit scherm op.
Op Google staan ook een paar hele mooie plaatjes
Nou ik gaat er weer vandoor .... ff een lekker groen blowtje roken !! C Ya
[Dit bericht is gewijzigd door Weedfreak op 03-03-2002 11:39]
quote:Hahahaha, wat heb jij een leuke sig! Valt me nu pas op LOL
Op zondag 03 maart 2002 13:00 schreef Robhimself het volgende:
Goeie 's morgens allen, ben nog een beetje dizzy van gisteravond.....
1 fles Mint Shnaps 30% alc.
20 euro green goodness
---------------------- +
One hell of a hangover!
quote:Tis idd een doordenkertje, de meeste mensen lezen er zo overheen...
Op zondag 03 maart 2002 17:56 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Hahahaha, wat heb jij een leuke sig! Valt me nu pas op LOL
Heeft iemand Nyles gezien? Hij is toch onze voorzitter/secretaris ofzo? Wanneer komt die meeting dan?
Ik vind 9 maart wel een goeie.
quote:Nyles en ik zijn voorzitter, dus als je vragen hebt......volgende meeting is in April ergens
Op maandag 04 maart 2002 17:49 schreef Boondock_Saint het volgende:
* schopt (sorry, cyber)
Heeft iemand Nyles gezien? Hij is toch onze voorzitter/secretaris ofzo? Wanneer komt die meeting dan?
Ik vind 9 maart wel een goeie.
quote:* beteutert kijkt ('t is je vergeven
Op maandag 04 maart 2002 17:49 schreef Boondock_Saint het volgende:
* schopt (sorry, cyber)
quote:9 maart is iets te vroeg dag maar Apil zoals Robhimself voorsteld vindt ik weer en beetje laat.... hhmmm.
Heeft iemand Nyles gezien? Hij is toch onze voorzitter/secretaris ofzo? Wanneer komt die meeting dan?Ik vind 9 maart wel een goeie.
Nah iig ben d'r weer...
Zegge Boondok! Volgende meeting? Eeeeeh....zo snel mogelijk?
Ik zat aan aankomend weekend in Zeeland te denken!!! JAJA ik ga naar Zeeland toe van het weekend!(CYBERRRR!!!! FF AFSPREKEN???) Dusseeeh als iemand er wat in ziet om ook te komen?!?! GOED PLAN! Het is nog niet zeker dat we gaan, maar misschien dus in Zeeland of in Rotterdam! (hehe,misshien alleen thuis )
Maarre ik zit hier eeeh dus op me werk...iemand anders als wakker?
Info Weedmeeting!!!
Eerste weedmeeting is inmiddels voorbij en er hebben zich vervolgens nieuwe leden aangemeld!
De volgende meeting is (als het aan mij ligt) aankomend weekend!Maar dit gaat helaas niet door...
Ik stel voor dat we iedere maand een meeting houden!
Inmiddels met 10+1=eeeh 14? man!...
- Robhimself.........Stichter! ...A.K.A Robert
- Nyles..............Stichter! ...A.K.A Niels
- Evaatje.(van mij! )............A.K.A Eva
- Gegs (Beholder v.d. VeRaDaMpEr!En Erelid! A.K.A Gaby
- Weedfreak (Broer(tje) van ik).....A.K.A Don
- Cyberbeast..Bedenker F.B.U.!... .A.K.A Michel
- "Broertje Cyberbeast".............A.K.A Vincent
- Brunswijk.........................A.K.A Vincent
- Boondock_Saint....................A.K.A Jeroen (New! )
- Gebruikersnaam....................A.K.A (New!
) Toch maar geen lid?
- Vexz..............................A.K.A (New!
) Ook nie?
- Semtex (FBU-lid ) Weg?
- Foutemensenstaff... KOmt hier nooit?
Enne BTW FBUers sluiten altijd waar dan ook af met (hoe verzinnen ze het ook he!?!
)
Hmmmmmz hoop dat men een beetje meer enthousiast word want dit word nix meer zo he.....
quote:Je hebt m'n telefoonnummer toch??? Als het in de buurt is dan kan ik dit weekend wel denk ik zomaar stiekum een beetje.....
Op dinsdag 05 maart 2002 08:33 schreef Nyles het volgende:
MOoooooooooooooooooooguuuuuuuuuuuh! Hehehe dammit!ben hier al lang niet geweest... * *Schaamt zich diep* KUT!! sorry!!!!Nah iig ben d'r weer...
Zegge Boondok! Volgende meeting? Eeeeeh....zo snel mogelijk?
Ik zat aan aankomend weekend in Zeeland te denken!!! JAJA ik ga naar Zeeland toe van het weekend!(CYBERRRR!!!! FF AFSPREKEN???) Dusseeeh als iemand er wat in ziet om ook te komen?!?! GOED PLAN! Het is nog niet zeker dat we gaan, maar misschien dus in Zeeland of in Rotterdam! (hehe,misshien alleen thuis)
quote:Ja, zie mijn vorige post... (ik zit ook op m'n werk.
Maarre ik zit hier eeeh dus op me werk...iemand anders als wakker?
quote:Ik is altijd in voor weedmeeting. of ik altijd kan is natuurlijk de tweede vraag<KNIP>
Hmmmmmz hoop dat men een beetje meer enthousiast word want dit word nix meer zo he.....
![]()
Dat is toch kortzichtigheid ten top
Ik begrijp dit soort dingen echt niet.
quote:
Door togt - dinsdag 05 maart 2002 08:32--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,<KNIP>
Ik heb een redelijke weerzin tegen alle mensen die 'geestveruimende' drugs gebruiken (niet alcohol of tabak) en dat lopen te verkondigen. IMHO echte loosers en leeglopers.
<KNIP>
quote:Gezellig
Op dinsdag 05 maart 2002 09:05 schreef Matjo het volgende:
jaja ik ben ookal wakker en ik doe misschien ook wel een keer mee met die meeting:) altijd geinig he beetje bloemme!
quote:zekers weer een andere soort humor der bij, of niet soms? waar komen jullie allemaal vandaan die met deze meeting meedoen? ik kom namelijk uit gemert (20 km van eindhoven) en is dus misschien wel een eindje reizen, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken
Op dinsdag 05 maart 2002 09:10 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Gezellig
quote:Yep.. gisteren was het nog rustiger... Denk dat iedereen een beetje moet bijkomen van het weekend.
Op dinsdag 05 maart 2002 09:11 schreef Matjo het volgende:
het is maar stil hierotja het is immers dinsdagmorgen en heb nog nie veel meegemaakt
quote:Ik woon in Nieuwe Tonge (Goeree Overflakkee)
Op dinsdag 05 maart 2002 09:13 schreef Matjo het volgende:[..]
zekers weer een andere soort humor der bij, of niet soms? waar komen jullie allemaal vandaan die met deze meeting meedoen? ik kom namelijk uit gemert (20 km van eindhoven) en is dus misschien wel een eindje reizen, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken
quote:daar kan ik wel inkomen ja, maar waar zijn die meetingen zo???
Op dinsdag 05 maart 2002 09:23 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Ik woon in Nieuwe Tonge (Goeree Overflakkee)
Nyles in R'dam
Robhimself in Nieuwegein(?)
Brunswijk in Gorinchem
En voor de rest ben ik het een beetje kwijt.... we hadden die avond goed geblowed
quote:De vorige was in Utrecht/Gorinchem (ook voor mij niet echt naast de deur) Maar was echt heel gezellig. Waar en wanneer de volgende is zijn we eigenlijk net over aan het discusieeren.
Op dinsdag 05 maart 2002 09:29 schreef Matjo het volgende:[..]
daar kan ik wel inkomen ja, maar waar zijn die meetingen zo???
Maar als je deze keer niet kan kom je gewoon een andere keer... Dit gaat, als het aan mij ligt, nog wel vaker gebeuren.
maarre kheb je nummer! duzzuh...komt wel goe...
quote:Eerst zeg je dat je naar zeeland gaat en nu ga je naar ouddorp... make up your mind!
Op dinsdag 05 maart 2002 10:21 schreef Nyles het volgende:
Jaaaaaah bennik wirrrrrrrrrrrrrr
heheh wass ff bezig, maargoed....
Hey CYBER ik ga als het goed is gewoon naar m'n Camping in ouddorp! en dat was volgens jou zeggen toch dichtbij "waar jou bed slaapt?"![]()
maarre kheb je nummer! duzzuh...komt wel goe...
Ouddorp is inderdaad heel dicht bij "waar mijn huis woont"
Weekend? welk weekend?
Affijn, jullie laten me weten wanneer de volgende meeting is?
Ik denk trouwens dat Semtex een beetje lurkt en het 'discussie-nivo' hier niet zo trekt. Ik moet zeggen dat het op gang houden van dit topic niet tot veel zinnigs leidt, wel? Of zou dat komen door de enorme groente consumptie?
Ik zal ook weer actiever gaan meedoen als de volgende meeting geplanned staat. Overigens is het weekend van 14 april al bezet bij mij.
Als we nou eens een weedmeeting-topic openen in General Chat, waar iedereen zijn 'de meeting is...' dingen neerzet. Dan scrolled het niet elke 30 seconden van de lijst af en dan trekken we misschien ook nog meer belangstellenden. De meeste bezoekers zitten _of_ in onzin _of_ ergens anders denk ik
Genoeg geluld.
Later!
quote:Ha GeGs
Op dinsdag 05 maart 2002 11:16 schreef GeGs het volgende:
*Duit in het zakje doet*Weekend? welk weekend?
quote:hmm.. dit topic mag van mij op lekker laag nivo blijven. (voor wat meer discussie-nivo kijk ik in andere topics.)
Ik denk trouwens dat Semtex een beetje lurkt en het 'discussie-nivo' hier niet zo trekt.
quote:Nog niet tot veel zinnigs.. maar aangezien het toch in onzin staat
Ik moet zeggen dat het op gang houden van dit topic niet tot veel zinnigs leidt, wel?Of zou dat komen door de enorme groente consumptie?
Mijn groente consumtie draagt er niet aan mee... maar meer het probleem dat er echt helemaaal niks!!!!!! te doen is op m'n werk.
quote:* noteert
Ik zal ook weer actiever gaan meedoen als de volgende meeting geplanned staat. Overigens is het weekend van 14 april al bezet bij mij.
quote:weedmeeting in general chat... ja is goed... maar dat moeten we denk ik pas doen als we een beetje concrete plannen hebben anders gaan de modjes zeuren dat er overal weedmeeting topics staan.
Als we nou eens een weedmeeting-topic openen in General Chat, waar iedereen zijn 'de meeting is...' dingen neerzet. Dan scrolled het niet elke 30 seconden van de lijst af en dan trekken we misschien ook nog meer belangstellenden. De meeste bezoekers zitten _of_ in onzin _of_ ergens anders denk ikGenoeg geluld.
Later!
quote:Ohja kut! dazz waar...dat leg in zuid hehe...nah in ieder geval......afgesproke!
Op dinsdag 05 maart 2002 10:52 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Eerst zeg je dat je naar zeeland gaat en nu ga je naar ouddorp... make up your mind!
![]()
ouddorp ligt in Zuid-Holland, ik ben niet "zuunig"Ouddorp is inderdaad heel dicht bij "waar mijn huis woont"
quote:eeeh 10tje ofsjo...maar doordeweeks wat minder tegenwordig i.v.m. me werruk...maar innet weekend 75 piek ofsjo....
Op dinsdag 05 maart 2002 12:15 schreef Matjo het volgende:
Hoeveel bloemen jullie zo op een dag?!?!
quote:Over dat nivo. Ik vind het heerlijk om gewoon niet al te moeilijk na te denken en gezellig wat posten. Ik maak me al veelste druk om wat er allemaal fout gaat in de wereld. En al die discussies zijn wel leuk maar af en toe word ik zo vreselijk moe van de kortzichtigheid van sommige "geleerde" mensen, die "hun" wijsheid alleen maar uit de boeken hebben.
Op dinsdag 05 maart 2002 12:06 schreef Matjo het volgende:
jah een al te hoog niveau heb ik ook nooit zo echt zin in.. en als je onder invloed bent al helemaal niet..Ik doe ook maar MBO technische informatica...
Onder invloed van weed heb ik toch wel behoorlijk pittige discussies gevoerd, dus dat is niet de reden.
Dat MBO TI heb ik ook gedaan ROC Zadkine (R'dam centrum)
Maar ik vond die opleiding zo vreselijk tegenvallen (niet qua moeilijkheid maar qua intressante onderwerpen. Ben geen programeur.) , dat ik toen motor voertuigen techniek ben gaan doen, maar ben nu weer werkzaam in de ICT.
quote:Dat wil je niet weten.... ik blow (als het kan!) 24/7 ja is erg veel weet ik...
Op dinsdag 05 maart 2002 12:15 schreef Matjo het volgende:
Hoeveel bloemen jullie zo op een dag?!?!
Maar als ik niet kan blowen heb ik daar ook geen moeite mee. (gelukkig ) Maar ik ga nu WEL blowen ookal zit ik op m'n werk.... d'r is toch niks te doen... en btw ik heb dit hele vak stoned geleerd...
Altijd stoned is ook een regelmatig leven.
1.
Sex is beter/lekkerder als je geblowt(cannabis!) hebt?
Waar/niet waar.
2.
Sex hou je langer vol als je geblowt(cannabis!) hebt.
Waar/niet waar.
vanwegen het dubbele in het "blowen" even het soort blowen erbij gezet
quote:* waar
Op dinsdag 05 maart 2002 12:39 schreef cyberbeast het volgende:
Twee stelling waar ik eigenlijk behoorlijk nieuwschierig naar ben.1.
Waar/niet waar.
quote:* waar
2.
Waar/niet waar.
quote:vanwegen het dubbele in het "blowen" even het soort blowen erbij gezet
was zelf vergeten te antwoorden
quote:Ik lurk hier niet en welk discussie-niveau?
Op dinsdag 05 maart 2002 11:16 schreef GeGs het volgende:
*Duit in het zakje doet*Weekend? welk weekend?
Ik denk trouwens dat Semtex een beetje lurkt en het 'discussie-nivo' hier niet zo trekt. Ik moet zeggen dat het op gang houden van dit topic niet tot veel zinnigs leidt, wel?Of zou dat komen door de enorme groente consumptie?
Later!
Sorry, heb niet zoveel tijd om te slowchatten.
1.
Waar/niet waar.
Waar/Niet waar....hmmmz dammit izz moeilijk...de ene keer niet en de ene keer weer well....nah choose for yourself
2.
Waar/niet waar.
YEP!
vanwegen het dubbele in het "blowen" even het soort blowen erbij gezet
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 12:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik lurk hier niet en welk discussie-niveau?
quote:Wij wel...
Sorry, heb niet zoveel tijd om te slowchatten.
Mag ik weten wat daar aan je lip hangt? (als dat jouw lip is) Nee, ik ben niet nieuwschierig
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 05-03-2002 13:45]
quote:Wat ik denk... zaad.
Op dinsdag 05 maart 2002 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
Wat denk je zelf?
A dirty mind, is a joy to have
quote:Gatverrrrrrrr
Wat denk je zelf?
Dammit wat een lef, hmmmz, (no offence) vind je het leuk om een beeld als "slet" te hebben hier op Fok! .....lijkt me stug...
quote:Geloof niet dat jij je druk hoeft te maken over Semtex d'r reputatie.
Op dinsdag 05 maart 2002 14:32 schreef Nyles het volgende:[..]
Gatverrrrrrrr
Dammit wat een lef, hmmmz, (no offence) vind je het leuk om een beeld als "slet" te hebben hier op Fok!
.....lijkt me stug...
Ik vind het wel geinig geil... eigenlijk
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 05-03-2002 16:20]
quote:Dat er een zekere iemand een Trekkie is
Wat denk je zelf?
Hey Nyles, als je dit weekend een meeting wil houden, houdt hem dan in Rotterdam, dan kom ik wel. Ik ga s'avonds namelijk (zoals al eerder gezegd) naar Concept. Dan kan ik vanuit Rotterdam gelijk door naar Den Haag (ik woon zelf nl. in Leiden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |