Dus brainpower THUMBS UP!!
quote:W00t, sterk argument!
Op dinsdag 26 februari 2002 15:40 schreef UTO het volgende:
Wannabee neger met een veel te beschaafde schoonzoonkop
Brainpower is gewoon 1 van de betere NLsche rappers, en z'n teksten zijn ook goed.
Ik Vind het juist wel kewl dat ie zich nix aantrekt van het 'gangstah'-image' dat je je als rapper aan zou moeten meten.
quote:Een stuk herkenning...
Op dinsdag 26 februari 2002 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij is goed. En Je Moest Waarschijnlijk Gaan is echt een heel mooi nummer. Knap geschreven enzo.
Respect
Waarom eigenlijk een Engelse artiestennaam en Nederlandstalige teksten Noem jezelf dan gewoon Breinkracht ofzo
quote:wat een gelul alsof hij alleen nederlandse texten heeft onzin. Waarom zou je je bij een taal moeten houden?
Op dinsdag 26 februari 2002 15:50 schreef thecrook het volgende:
Brainpower sucks!Waarom eigenlijk een Engelse artiestennaam en Nederlandstalige teksten
Noem jezelf dan gewoon Breinkracht ofzo
quote:Hij moet niks
Op dinsdag 26 februari 2002 15:53 schreef pmponer het volgende:wat een gelul alsof hij alleen nederlandse texten heeft onzin. Waarom zou je je bij een taal moeten houden?
Het was maar een gedachte, ik dacht dat jullie me daar misschien de achterliggende gedachte van konden vertellen (want die zal er vast achter zitten)......
Def Rhymz kan daar nog wat van leren met z'n hese kut stem.
quote:Couldn't agree more!
Op dinsdag 26 februari 2002 15:55 schreef DanceV het volgende:
Ondanks dat hiphop & r&b niet mijn favoriete muziek smaak is, vind ik BrainPower voor een Nederlander wel een goede rapper.Def Rhymz kan daar nog wat van leren met z'n hese kut stem.
quote:Is Def Rhymz een rapper dan?
Op dinsdag 26 februari 2002 15:55 schreef DanceV het volgende:
Ondanks dat hiphop & r&b niet mijn favoriete muziek smaak is, vind ik BrainPower voor een Nederlander wel een goede rapper.Def Rhymz kan daar nog wat van leren met z'n hese kut stem.
quote:Een schreeuwer die op zijn 35e alleen nog maar gebarentaal kan gebruiken om te communiceren
Op dinsdag 26 februari 2002 16:08 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Is Def Rhymz een rapper dan?
![]()
quote:ah okay... was niet offended bedoelt hoor..
Op dinsdag 26 februari 2002 15:55 schreef thecrook het volgende:[..]
Hij moet niks
Het was maar een gedachte, ik dacht dat jullie me daar misschien de achterliggende gedachte van konden vertellen (want die zal er vast achter zitten)......
quote:Brainpower is ook in het engels begonnen. Goed gedacht
Op dinsdag 26 februari 2002 16:18 schreef pmponer het volgende:[..]
ah okay... was niet offended bedoelt hoor..
Achterliggende gedachte is waarschijnlijk omdat hij ooit in het engels begonnen is. (tenminste dat denk ik dan he)
Ik was bang dat je dat zei om een of ander raar OP statement op te dringen
quote:grappig... het is er echt maar een hoor brainpower. Misschien moet je niet alleen horen maar ook eens een keer luisteren naar een tekst
Op dinsdag 26 februari 2002 16:30 schreef Mukie het volgende:
Heb ze hier in Heerlen zienoptreden afgelopen zomer.
quote:In Paradiso? Ik heb dat op TV gezien en vond het echt geweldig! Die gasten hadden echt chemistry... dat was nou echt zo'n optreden waarvan ik zei, had ik dat maar geweten
Op dinsdag 26 februari 2002 15:37 schreef chillv het volgende:
Ik vind Brainpower een hele coole gast met mooie liedjes. Wij zijn een keer naar een live-optreden geweest en dat was echt vet. Hij was samen met een dj en met Beef. Wat die gasten samen voor muziek kunnen maken! Het enige wat ik jammer vond was dat Gert-jan een beetje vals rapte, maar toch was het echt goed.
Maar wat is jullie mening over Brainpower eigenlijk??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |