abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3310203
Wat vinden jullie van het idee om een sexpartner te hebben?? ben ik benieuwd naar!
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_3310212
Ik heb een sexpartner. Bevalt prima.

May the road rise to meet your feet
pi_3310220
niets...

maar mischien later als ik groot ben en genoeg geexperimenteerd heb mischien wel iets dunno... maar kijk er nu tegen aan dat ik liefde (sex) alleen wil delen met de gene waar ik erg van houd of heeeel veel omgeef.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_3310231
als je sexpartner een vrouw is, vind je haar dan niet goedkoop??
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:23:39 #5
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_3310252
Heb nu een vriendin waar ik heel veel van hou, en uiteraard is dat ook wel degene waar ik sex mee heb (sex partner dus). Maar een vriend is sinds kort vrijgezel en die heeft dus een stuk of drie vrouwen die hij af en toe (1 keer per week) ziet en dan beetje eten en sexen en weer naar huis. Bevalt hem prima en die vrouwen ook geloof ik.
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_3310279
Oh zo bedoel je sexpartner. Iemand die je alleen voor de sex hebt en verder niets. Nee dat heb ik niet.

Ik heb wel een vriendin, dat is veel handiger, die kookt ook en doet de afwas en is dus niet alleen voor de sex.

Ik denk niet dat ik er problemen zou hebben met iemand alleen voor de sex. Ik denk dat het op een gegeven moment wel een beetje "leeg" voelt. Zo'n vrouw zou ik niet goedkoop vinden, je doet immers zelf precies hetzelfde.

pi_3310296
en ik die dacht dat er geen vrouwen waren die enkel maar sexpartners willen...

hmmzm

leer ik dan echt altijd de verkeerde vrouwen kennen???

hoe leer je zulke sexpartners kennen, en vooral waar???

da zou echt iets voor mij zijn denk ik

Bezoek mijn blog eens; je vindt er anders dan andere berichtjes...
http://dcnet.be/praten
pi_3310312
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:25 schreef zaiga het volgende:
Ik heb wel een vriendin, dat is veel handiger, die kookt ook en doet de afwas en is dus niet alleen voor de sex.
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je je wat onhandig uitdrukt...
C’est Davie :o)
pi_3310325
schijnt dat best wel veel mensen een sexpartner hebben, maar er word nooit over gesproken

als je een sexpartner hebt, ben je direct van je behoefte af heb ik gehoord, schijnt ideaal te zijn

dinsdag 26 februari 2002 @ 15:28:40 #10
11436 Silence
There is silence...
pi_3310327
Sexpartner kan erg leuk en lekker zijn als je er allebei precies hetzelfde over denkt! Als 1 van de 2 meer gaat voelen en de ander dat niet wilt, heb je een probleem en das jammer.
En ja ik heb zelf ook een sexpartner gehad, ging prima, sex was goed en spannend. Heej je moet toch een beetje in vorm blijven? Alleen ja, je moet wel allebei open minded op sexgebied zijn vind ik.

En wat vind jij er van Sinaasappel?

No pain, no hurts, we'll go dreaming....
pi_3310331
Dat lijkt me wel wat, in tijden van vrijgezel zijn.
Veel vrienden is sowieso leuk, je kunt meestal niet alles met 1 persoon doen.
Dus: Iemand om mee te stappen, iemand anders om samen mee te koken, en weer iemand anders voor de sex.....
A clean house is a sign of a wasted life.
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:30:12 #12
8352 zaiga
The Keenest
pi_3310342
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:27 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je je wat onhandig uitdrukt...

Het was maar een kwinkslag hoor Dave. Ik heb juist een hele fijne, open en geemancipeerde relatie, blahdieblahdieblah, etc.
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:30:34 #13
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3310347
ik ga niet zeggen wat ik er van vind, want mijn broer zit ook op dit forum
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:30:55 #14
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3310353
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:22 schreef Sinaasappel het volgende:
als je sexpartner een vrouw is, vind je haar dan niet goedkoop??
Hoezo ben je er zelf 1?
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:31:16 #15
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3310360
nee zelf niet
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:35:00 #16
11436 Silence
There is silence...
pi_3310424
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:30 schreef Sinaasappel het volgende:
ik ga niet zeggen wat ik er van vind, want mijn broer zit ook op dit forum
Nah maakt toch niet uit als hij dat leest? Hij weet nu al dat je er niet op tegen bent als hij een beetje slim is Je denkt er wel over na dus, met andere woorden, je zou het wel eens willen proberen. Nu krijg je dus half fok achter je aan als je dat nog niet had
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:35:39 #17
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3310433
pi_3310444
Damn, had ik maar een sexpartner

gees, ik woon al 1.5 jaar samen en zou er een moord voor doen om af en toe een ander lekker wijf te `nemen`....

maar ja, ik kan toch eigenlijk niet zonder mijn meissie

dinsdag 26 februari 2002 @ 15:37:54 #19
11436 Silence
There is silence...
pi_3310482
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:35 schreef Sinaasappel het volgende:

MAakt toch niet uit? Als je gewoon van sex houdt moet het kunnen toch? Tenminste, dat is mijn mening:) Maybe moet ik je wat meer overtuigen, maar ik kan je niet mailen ...?
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:38:58 #20
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3310499
Als je wat ouder bent, lijkt me het wel ideaal, op dit moment niet
  dinsdag 26 februari 2002 @ 15:41:21 #21
11436 Silence
There is silence...
pi_3310528
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:38 schreef Sinaasappel het volgende:
Als je wat ouder bent, lijkt me het wel ideaal, op dit moment niet
Je bent 18? Juist dan zou zoiets ideaal zijn. Ik bedoel, dan kan je met 1 persoon nog heel veel dingen gaan ontdekken (damn wat diplomatisch gezegd ) en word je niet als slet gezien omdat je het elke week met een ander doet omdat je gewoon sex wilt.
Snap je?
pi_3310602
afgezien van dat ik nu een erg lieve vriendin heb ( Moonglade ) heb ik op zich niet echt iets tegen een 'sexpartner'
ik neem aan dat je hier iemand mee bedoelt je kent, en waar je gewoon soms/regelmatig/vaak mee neukt?

zo ja, lijkt het me wel een uitkomst voor alleenstaanden/gefrustreerden die wel de sex willen maar niet verliefd zijn.

maar aan de andere kant denk ik dat ik toch wel even zou opklijken als een goede vriend vertelt dat ie een sexpartner heeft

[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_3310733
Een tijdje gehad; niet zozeer bewust, maar het gebeurde egwoon. Had twee vriendinnen en op den duur als we uit gingen dan bleef ik of zij slapen (nee niet allebei tegelijk). En tsja, op den duur gebeurde er ook wel wat meer.

Nu eigenlijk met allebei geen contact meer. De één weet ik echt niet wat er mee gebeurd is, de ander is het contact langzaam aan verwaterd.

Was ook heel duidelijk dat we niets méer voor elkaar voelden. Gewoon gezellig en leuk en lekker. Op zich wel ideaal.

Maar nu een vriendin en dat biedt toch net iets meer qua liefde enzo. En dat wilt toch iedereen??

dinsdag 26 februari 2002 @ 15:56:17 #24
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3310767
ik ken anders wel 3 meisjes die dat hebben, en ik ken er 1tje die aan haar ex heeft gevraagd of hij haar sexpartner wou worden (hij zei nee)
pi_3310793
ik vind dat sex bij liefde hoort en sex dus niet kan zonder liefde.
Dus een sexpartner lijkt me ook 10 keer niks..

Ik denk trouwens wel dat jongens en mannen het makkelijker vinden om een sexpartner te hebben.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')