het ken te maken hebben met je voeding patroon
d.w.z. i.m.o. geen lucht meer erin.
dus als je flink loopt te bouten
[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 26-02-2002 11:29]
helaas gaat mij dat niet lukken, ik laat regelmatig scheten
wie ruft er hier weinig?
drijven jou keutels?
[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 26-02-2002 11:32]
quote:whe he he spitkikker he he
Op dinsdag 26 februari 2002 11:22 schreef kikkerlikker het volgende:
hoe ken et dat somige keutels drijven en andere niet ik weet neit of je wel is bij een riool zuivering ben geweest maar daar zie je overal van die bruine jongens drijven he he aan de andere kant als ik zelf zit te bouten op zon wc zonder inspectie platform ziknt ie al tijd met een nara de bodem wie ken dit fenomeen weten schappelijjk verklare of heb er een teorie over ik begin welhet ken te maken hebben met je voeding patroon
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:32 schreef kikkerlikker het volgende:
ja ja dus als ik em lang genoeg in de pot laat legge komt ie van zlef weer bove nou ja ik denk neit dat me ouders op proijs stelle als ik et probeer maar ik zou der 1 een paar dage in een emmer water op me kamer kenne beware...
quote:haha sjitmikker
Op dinsdag 26 februari 2002 11:32 schreef kikkerlikker het volgende:
ja ja dus als ik em lang genoeg in de pot laat legge komt ie van zlef weer bove nou ja ik denk neit dat me ouders op proijs stelle als ik et probeer maar ik zou der 1 een paar dage in een emmer water op me kamer kenne beware...
LOL
[edit] antwoort d teo gevoegt[/wedit]
1 blijfe je bolusse drijven
a ja
b nee
c weet niet
d anders namelijk ---
2 laat je veel schete
a ja
b nee
c weet neit
d anders namelijk ---
3 eet je taart
a aj
b nee
c weet niet
d anders nameljik ---
okee ik begin wel
1b 2a 3a
[Dit bericht is gewijzigd door kikkerlikker op 26-02-2002 11:40]
quote:whe he he die swiftkklikker, whe he he
Op dinsdag 26 februari 2002 11:37 schreef kikkerlikker het volgende:dikke nik sper soonlijks maar kenne we het effe serieus en weten schapelijk houden okee het onder zoek is geopent wil iedereen effe de volgende vrage be antwoorden
a ja
b nee
c weet niet2 laat je veel schete
a ja
b nee
c weet neit3 eet je taart
a aj
b nee
c weet nietokee ik begin wel
1b 2a 3a
quote:Ik moest er gewoon even om lachen, je schreef het zo mooi op
Op dinsdag 26 februari 2002 11:37 schreef kikkerlikker het volgende:dikke nik sper soonlijks maar kenne we het effe serieus en weten schapelijk houden okee
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:37 schreef kikkerlikker het volgende:
okee het onder zoek is geopent wil iedereen effe de volgende vrage be antwoorden
a ja3 eet je taart
a ja
quote:1 soms
Op dinsdag 26 februari 2002 11:37 schreef kikkerlikker het volgende:dikke nik sper soonlijks maar kenne we het effe serieus en weten schapelijk houden okee het onder zoek is geopent wil iedereen effe de volgende vrage be antwoorden
a ja
b nee
a ja
b nee
c weet neit3 eet je taart
a aj
b nee
c weet nietokee ik begin wel
1b 2a 3a
quote:1c
[edit] antwoort d teo gevoegt[/wedit]
a ja
b nee
c weet niet
d anders namelijk ---2 laat je veel schete
a ja
b nee
c weet neit
d anders namelijk ---3 eet je taart
a aj
b nee
c weet niet
d anders nameljik ---okee ik begin wel
1b 2a 3a
Ik ga nu pinda's eten. Misschien dat de olie die daarin zit helpt om het drijfvermogen te vergroten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |