quote:Ik zou toch even bij de dokter langsgaan als ik jou was!
Op maandag 25 februari 2002 17:03 schreef __________ het volgende:
Ik heb rooie uitslag op mijn dop en als ik ga plassen en in mijn leuter knijp/vastpak komt er soms wat vocht uit. Ik denk niet dat het een soa is omdat ik condooms gebruik maar gewoon een irritatie ofzo. Hoelang duurt het voordat die rode uitslag weg is? Het is ook geen echte uitslag maar meer gewoon rood zoals als je verbrand bent op het strand.
Jij was toch dat figuur dat condooms hergebruikte?
Veel plezier met je soa.
Zou hij gaan vervellen? Zoals een slang?
Nou weer serieus mensen.
quote:Een slappe lul hangt bij mijn weten gewoon naar beneden hoor.
Op maandag 25 februari 2002 17:12 schreef __________ het volgende:
Ik wil de layout niet opfokken.hehehe
quote:net als mijn tiepkunsten dus....
Op maandag 25 februari 2002 17:13 schreef huupke het volgende:
ach ja KLEINigheidje blijf je houden he
quote:*ril*
Op maandag 25 februari 2002 17:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Als er vocht uit je leuter komt, kan de huisarts dit laten kweken. Als er dan een "beestje" uit komt kan hij je behandelen...
quote:Komt door het 5 maal hergebruiken van condooms
Op maandag 25 februari 2002 17:03 schreef __________ het volgende:
Ik heb rooie uitslag op mijn dop en als ik ga plassen en in mijn leuter knijp/vastpak komt er soms wat vocht uit. Ik denk niet dat het een soa is omdat ik condooms gebruik maar gewoon een irritatie ofzo. Hoelang duurt het voordat die rode uitslag weg is? Het is ook geen echte uitslag maar meer gewoon rood zoals als je verbrand bent op het strand.
quote:Mag je dat beestje dan houden, hoe vaak per dag moet ie uitgelaten worden, wat eet zo'n beest, enz...
Op maandag 25 februari 2002 17:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Als er vocht uit je leuter komt, kan de huisarts dit laten kweken. Als er dan een "beestje" uit komt kan hij je behandelen...
quote:
Op maandag 25 februari 2002 17:05 schreef __________ het volgende:
Ik kom nooit op het naakstrand. Die leeftijd ben ik al voorbij.
quote:moet je beter kijken
Bovendien lopen daar alleen maar lelijke wijven.
quote:Moet je zelf weten hoe lang je met een rode lul rond wil lopen...
Op maandag 25 februari 2002 17:07 schreef __________ het volgende:
Nou, dokter lijkt me niet nodig. Als jij verbrand bent smeer je toch ook alleen wat zalf erop en alles komt na 4 dagen weer goed.
Zeg, misschien heb je wel blaasontsteking ofzoiets... Heb je ook een grotere drang om te gaan plassen?
quote:Lijkt me lastig als er bij het plassen geen vocht uit komt...
Op maandag 25 februari 2002 17:03 schreef __________ het volgende:als ik ga plassen en in mijn leuter knijp/vastpak komt er soms wat vocht uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |