quote:Bron: ANP
Het jaarlijkse hardrockfestival Dynamo Open Air gaat dit jaar bij gebrek aan een geschikte locatie definitief niet door. Dat heeft een woordvoerder van organisator Mojo Concerts maandag laten weten.Dynamo heeft de laatste tijd veel moeite om het campingfestival door te laten gaan. Verleden jaar werd na lang zoeken de Gelderse gemeente Lichtenvoorde gevonden, maar werd er toch geen metalnoot gespeeld wegens het uitbreken van de mond- en klauwzeercrisis.
Mojo hoopt toch dat het festival in 2003 wel door kan gaan. Misschien wil de organisatie Dynamo koppelen aan een nieuw eendaags festival, dat dit jaar voor het eerst in Nederland plaatsvindt. Dat evenement heet Ozzfest en is een rondreizend hardrockspektakel dat in Amerika al zeer bekend is.
Dit jaar waagt Ozzfest voor het eerst de oversteek naar Europa en is te zien in tien Europese landen. In Nederland vindt Ozzfest plaats in het Goffert Park in Nijmegen op 1 juni. Op dat terrein is plaats voor 25.000 mensen. Zeker is al dat Ozzy Osbourne en de band Tool er optreden. Later deze week maakt Mojo meer namen bekend.
V.
weer on-topic: goed, het was te verwachten, vooral nu Ozzfest ook naar NL zal komen.
quote:Gezocht op dynamo in de topiclist. Stond ie niet. Stond vandaag op ANP...
Op maandag 25 februari 2002 16:50 schreef Tokus het volgende:
Geldt dit niet voor de opener van dat topic zelf: -= Dubbele topics =- ???
weer on-topic: goed, het was te verwachten, vooral nu Ozzfest ook naar NL zal komen.
V.
quote:Het is oud nieuws, maar ik weet alleen bijna zeker dat ik het nog niet op Fok gezien heb...
Op maandag 25 februari 2002 16:57 schreef Verbal het volgende:[..]
Gezocht op dynamo in de topiclist. Stond ie niet. Stond vandaag op ANP...
V.
quote:Dit is eigenlijk het topic: Dynamo Open Air 2002.....
V.
quote:Dat heb ik zaterdag inderdaad ook in de krant gelezen ja. Maar ik denk dat ze hier bedoelen dat Dynamo niet doorgaat in de vorm zoals we het gewend zijn.
Op maandag 25 februari 2002 17:21 schreef Jory het volgende:
vanmorgen vertelde iemand mij datter in de krant had gestaan dat dynamo in weert zou zijnmeteen na bospop..
![]()
quote:zoals je in je eigen topic al zegt: zet de topiclist op 100 dagen ofzo
V.
quote:Nee hoor. Was al tijden zo goed als zeker dat het niet door zou gaan. Vandaag werd het definitief afge;last
Op maandag 25 februari 2002 17:22 schreef Z het volgende:Het is oud nieuws, maar ik weet alleen bijna zeker dat ik het nog niet op Fok gezien heb...
Zie ook dat andere topic dat WF noemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |