quote:jhaaa.. die heb ik ook gezien.. ze hebben nu klokkies waarbij de cijfers weer anders veranderen, bij mij gaan ze gewoon als op een digitaal horloge..
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:32 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]Gekocht op Schiphol tax-free.
Kost geen drol (drie jaar terug ofzo 100 piek), maar ik vond 't bandje wel mooi. EN... hij geeft de tijd aan. Wat wil je nog meer?
Fossil Blue AM3067
heb hem nu 4 jaar. gekocht voor 180 gulden destijds.
hee en die zenith is vet mooi !
DE suunto observer
Ik weet niet meer precies wanneer ik hem heb gekocht.... volgens mij heb ik 'm nog in Hollandsche Guldens betaald... Het is verbazingwekkend hoe precies het klokje loopt; bijzetten moet 2x per jaar (zomer winter tijd en vv), maar dan is het verloop (na een half jaar) slechts een paar seconden!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:19 schreef Mes het volgende:
Ja, die is mooi.
Zelf wil ik eigenlijk een automaat.
Zo'n kinetic is denk wel duurzamer?
dat vind ik dus een heel erg fraai horloge! Strak, geen poespas ,degelijk, tijdloos i!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:14 schreef Beerik het volgende:
En ikke deze:
[afbeelding]
Bedrag doet er niet toe, maar ik ben d'r erg blij mee. Hoeft nooit meer opgewonden te worden (en ook geen batterij vervangen te worden ofzo). En het glas is werkelijk fenomenaal! Ik draag hem nu al een jaartje of 2, en nog geen krasje te zien! (gehard glas). Een aanrader!
Bedankt voor de link, ik zie dat er veel leuke Russische horloges zijn!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
Ook leuk: http://www.ruttenwatches.nl/images/pc10210.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |