niet dat ik zo geintereseerd ben in duits voetbal, maar nu we toch gedwongen worden om het te kijken door RTL 5 dacht ik, ach dat verdient ook wel een topic
op www.bundesliga.de staan alle laatste uitslagen, standen en info
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 19:15 schreef CAZZO het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat in de Duitse stadions tegenwoordig van die MEGAHOGE reclameborden staan,ze lijken wel 4 meter hoog soms. Heeft iemand daar een verklaring voor?
quote:Omdat ik dat tot nog toe alleen in de Bundesliga heb gezien.
Op zaterdag 23 februari 2002 16:53 schreef _Fulton_ het volgende:
omdat meeste clubs een grotere selectie dan 11 man hebben, en je aan het begin van het seizoen iedereen een nummer moet geven.
als er dan geblesseerden zijn, mensen vertrekken of mensen komen halverwege het seizoen of er wordt gewisseld dan moeten er wel mensen met hogere nummers in. en sommige voetballers vinden het leuk om nr 99 te nemen
maar wat heeft dit met duits voetbal te maken?
quote:in engeland hebben ze gewoon slecties van 40 man.
Op zaterdag 23 februari 2002 19:34 schreef wimpie-bosboom het volgende:[..]
Omdat ik dat tot nog toe alleen in de Bundesliga heb gezien.
Maar als het klopt wat jij zegt dan zijn er wel erg veel blessures in Duitsland.
quote:Wie dwingt jou om te kijken?? Je kunt toch makkelijk wegzappen??? Geniet nou maar van Dortmund-Leverkusen. Topper
Op zaterdag 23 februari 2002 16:29 schreef _Fulton_ het volgende:
Schalke is lekker bezig zeg!
't staat nu 3-0 in de rust, maar ik moet zeggen dat het vrij mooie doelpunten waren. Vooral die 2e:
bal in het strafschopgebied gekopt naar nr 2, aangenomen op de borst, omhaal en dan door nr 3. een volley in het goal.niet dat ik zo geintereseerd ben in duits voetbal, maar nu we toch gedwongen worden om het te kijken door RTL 5 dacht ik, ach dat verdient ook wel een topic
op www.bundesliga.de staan alle laatste uitslagen, standen en info
quote:RTL 5
Op zondag 24 februari 2002 17:24 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Wie dwingt jou om te kijken??
Vandaag waren wel een paar leuke wedstrijden.
Leverkusen speelde eigenlijk heel mooi (=onduits) voetbal.
Ze wonnen weer dus ze blijven titelkandidaat nummer einz
Shalke won ook. Maar wat toch echt leuk was waren Bayern en een of andere keeper.
De grootste blunder van het seizoen in duitsland tenmiste dames en heren!
Echt! In een kluts, rand strafschopgebied, shiet de bal ongeveer 20 meter de lucht in ofzo.
Richting goal....keeper staat op de lijn....ziet de bal..... bal valt naar beneden....Keeper doet niks... *bats*! Zo recht op het achterhoofd van de keeper in het goal! En die bal die viel dus echt recht uit de lucht. Wat een blunder! (nog 10x zo erg als die van mij vandaag)
Ook leuk was dat Bayern in de laatste minuut (het minuutje Bayern) de winst verspeelde (wat normaal gesproken dus anders om is) Werder Bremen kopte de 2-2 in.
quote:haha kewl
Op zaterdag 06 april 2002 22:06 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
RTL 5
als die de enige zijn die voetbal uitzenden ben je wel gedwongen duits voetbal te kijkenVandaag waren wel een paar leuke wedstrijden.
Shalke won ook. Maar wat toch echt leuk was waren Bayern en een of andere keeper.
Echt! In een kluts, rand strafschopgebied, shiet de bal ongeveer 20 meter de lucht in ofzo.
Richting goal....keeper staat op de lijn....ziet de bal..... bal valt naar beneden....Keeper doet niks... *bats*! Zo recht op het achterhoofd van de keeper in het goal! En die bal die viel dus echt recht uit de lucht. Wat een blunder! (nog 10x zo erg als die van mij vandaag)
Ook leuk was dat Bayern in de laatste minuut (het minuutje Bayern) de winst verspeelde (wat normaal gesproken dus anders om is) Werder Bremen kopte de 2-2 in.
quote:Volgens de Bayern page stond een of andere Kahn onder de lat maar zal vanmiddag ff naar RTL5 kijken voor de HH
Op zaterdag 06 april 2002 22:06 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
RTL 5
als die de enige zijn die voetbal uitzenden ben je wel gedwongen duits voetbal te kijkenVandaag waren wel een paar leuke wedstrijden.
Energie Cottbus tegen Borussia Munchengladbach
quote:zeg dat dan direct
Op zondag 07 april 2002 13:21 schreef _Fulton_ het volgende:
Nee die blunder was niet van Kahn. Het gebeurde in een andere wedstrijd:Energie Cottbus tegen Borussia Munchengladbach
quote:Alle wedstrijden gingen door.
Op zaterdag 27 april 2002 18:18 schreef _Fulton_ het volgende:
heeft iemand vandaag duits voetbal gezien?
ik zag op een schermpje op m'n club dat Bayern Munchen heel blij was, dat Dortmund heel blij was en dat die Totmuller ofzo een beetje sip keek.
wat was er allemaal gebeurd vandaag?
ben een beetje lui om zelf te zoeken ofzo
quote:en toen?.....
Op zaterdag 27 april 2002 18:23 schreef tong80 het volgende:[..]
Alle wedstrijden gingen door.
quote:Las je m'n topic.
Op zaterdag 27 april 2002 18:32 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
en toen?.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |