Ikke hebben wil... ik alleen geen geld hebben... en tis een beetje te duur om voor mn verjaardag te vragen...
Ooit komtie er, ooit!
quote:bij mij ook
Op maandag 01 april 2002 11:42 schreef Faithy het volgende:
hmz....![]()
![]()
Ikke hebben wil... ik alleen geen geld hebben... en tis een beetje te duur om voor mn verjaardag te vragen...
![]()
Ooit komtie er, ooit!
Ik heb 'm nu ook
Had voor vanavond toevallig niks gepland, maar nu wel!
*gna gna gna*
quote:De eerste uitzending van de eerste aflevering was op 28 september 1987.
Op woensdag 03 april 2002 15:46 schreef ruudjuh31 het volgende:
ik heb afgelopen zondag box 1 gekregen voor mijn verjaardagerrug cool, de kwaliteit is echt goed voor een serie die alweer 15 ( geloof ik ) jaar oud is?
quote:HE dudes, vrienden
Op woensdag 03 april 2002 16:18 schreef Sjaakman het volgende:[..]
De eerste uitzending van de eerste aflevering was op 28 september 1987.
(link)
quote:Is ZEKERS de moeite waard! (IMHO)
Op donderdag 04 april 2002 17:56 schreef appelsientje het volgende:[..]
HE dudes, vrienden
![]()
hij ziet er dus echt goed uit ?? beetje normaal geluid enzo ?? ik wil hem ook kopen......nog 1 week en dan heb ik mijn salaris namelijkMaar het is dus echt de moeite waard ?
Raven schreef overigens...
quote:Maar ik was blij verrast om "Encounter at Farpoint" (afl.1) in 5.1 te kunnen beluisteren
Op vrijdag 29 maart 2002 16:35 schreef Raven het volgende:[..]
Ja, maar de serie is niet in Dolby Digital 5.1 (de eerste 3 seasons zijn nog stereo zelfs, later wordt het wel Dolby surround).
< KNIP >
quote:Beter, ik nog 9 dagen dan heb ik mijn salaris
Op donderdag 04 april 2002 19:41 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Is ZEKERS de moeite waard! (IMHO)
Nu is het wachten dus weer op de volgende set.....:'(
quote:Gaaafff
Op maandag 08 april 2002 11:25 schreef Seborik het volgende:
Ze zijn eindelijk binnen.
quote:hoezo?
Op dinsdag 09 april 2002 23:20 schreef Summoner het volgende:
Zet es een video aflevering synchroon met een DVD aflevering.Dan kun je pas lachen.
quote:De video loopt waarschijnlijk iets langzamer dan de DVD, waardoor ze al snel niet meer synchroon lopen?
Op woensdag 10 april 2002 12:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hoezo?
quote:lachen..
Op woensdag 10 april 2002 12:15 schreef STING het volgende:[..]
De video loopt waarschijnlijk iets langzamer dan de DVD, waardoor ze al snel niet meer synchroon lopen?
Maar goed, I'll play by the rules. Ik had het dus over de aflevering "The High Ground" (seizoen 3), die ik gisteren eindelijk heb kunnen zien. Hij wordt namelijk nooit door de BBC uitgezonden, omdat deze te controversieel voor die zender is. Dit maakt dat deze aflevering door opvallend veel fans over het hoofd wordt gezien. Zie hier voor mijn aanvankelijke post in het inmiddels gesloten specifieke topic:
Kwam vandaag (of liever gezegd gisteren, het is alweer donderdag zie ik) bij de FRS in de best-buy DVD sectie Babylon 5: In the Beginning tegen. Meteen gekocht! En die CJP korting kwam ook goed van pas. Was een TV-film die een prequel vormde op de serie. Ik meen gehoord of gelezen te hebben dat "In the Beginning" de eerste B5 DVD is die ze uitbrengen en dat ze daarmee ook de verkoopcijfers in de gaten houden om daarmee te overwegen of het de moeite waard is om de seizoenen van de serie ook op DVD uit te gaan brengen. Doen!
quote:(van www.dvddebate.com)
June 10th is now confirmed as the official release date for the second season box set of Star Trek: The Next Generation. The £84.99 box set matches the specification of the previous season one volume with the original 4:3 video and remastered 5.1 Dolby Digital audio. There are also a number of additional featurettes and behind the scenes clips included. For the full details of the box set, click the link below.The remaining seasons of the show are scheduled for release on the following dates:
Season Two: June 10th
Season Three: August 5th
Season Four: October 7th
Season Five: November 4th
Season Six: December 2nd
Season Seven: December 27th
Daar gaat je zuur verdiende zakgeld
quote:Ja... ik koop alleen DS9, maar dat wordt net zo duur volgend jaar (als ie hopenlijk komt)... Helemaal erg is dat ik ook alle Farscape dvd's koop, waarvan een heel seizoen in totaal nog duurder is dan zo'n TNG seizoen box..
Op woensdag 01 mei 2002 23:30 schreef Tokus het volgende:
dat moet wel zuigen om een Trekkie te zijn zeg:
quote:*spaart*
Op woensdag 01 mei 2002 23:30 schreef Tokus het volgende:
dat moet wel zuigen om een Trekkie te zijn zeg:
[..](van www.dvddebate.com)
quote:Op play.com staat ie gepland op 22/7.
Op zondag 23 juni 2002 11:33 schreef Raven het volgende:
Wie weet wanneer deeltje 3 uit komt?
Seizoen 4 zou dan op 2/9 moeten komen.
want die wil ik dus wel graag hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |