Ik heb ze nog maar pas ontdekt, maar het spreekt me bijzonder aan. Ik ken nog maar een paar nummers, en m'n favoriet blijft tot nog toe Farewell.
Klopt het dat WT's Sharon hierin zingt? En wat zijn nog meer hele goeie nummers van deze band?
het is een conceptalbum, dus het hele album vertelt een verhaal.
ehm, beste nummers? geen idee ik heb dat album al tijden niet geluisterd. Het betreft namelijk maar 1 album, "Avantasia: The Metal Opera". Er zijn echter wel plannen voor een vervolg.
meer info erover vind je op http://www.tobiassammet.com/avantasia.htm
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 22-02-2002 20:13]
quote:Powermetal... een beetje zoals EdGuy, maar dat is ook logisch, want het is geschreven door dezelfde gast.
Op vrijdag 22 februari 2002 13:03 schreef Ionpulse het volgende:
wat voor soort muziek is het eigenlijk?
Ik heb "Metal Opera Pt II" vorige week ontvangen en hoewel ik deel I niet ken, moet ik zeggen dat dit toch wel heel erg VET VEEL KONT SCHOPT!!!!
Goeiendag dan.. Lang geleden dat ik zo'n lekkere Metal plaat heb gehoord!
Recensie vind je v.a. volgende week op m'n site (zie profiel, voor ik van spam beticht wordt...)
quote:Het is geen band.
Op vrijdag 02 augustus 2002 15:38 schreef iscara het volgende:
idd een errug goede band
quote:Toch komt er een tour met alle gastmuzikanten erbij.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:34 schreef Seborik het volgende:[..]
Het is geen band.
quote:Wow, die moet ik écht zien!
Op zaterdag 03 augustus 2002 18:51 schreef Kipman het volgende:[..]
Toch komt er een tour met alle gastmuzikanten erbij.
(maar dat maakt het nog geen band )
quote:je hebt icq
Op vrijdag 02 augustus 2002 09:20 schreef Antikal het volgende:
Sow.. even een wat ouder topicje opduikelen..Ik heb "Metal Opera Pt II" vorige week ontvangen en hoewel ik deel I niet ken, moet ik zeggen dat dit toch wel heel erg VET VEEL KONT SCHOPT!!!!
Goeiendag dan.. Lang geleden dat ik zo'n lekkere Metal plaat heb gehoord!
Recensie vind je v.a. volgende week op m'n site (zie profiel, voor ik van spam beticht wordt...)
quote:Heb jij een promo of een echte release?
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:16 schreef Antikal het volgende:
Recensie is inmiddles online.
En als het een promo is, weet je dan zeker dat het album ook uit 1 track zal bestaan?
quote:Jah dat klopt die zingt er inderdaad een nrtje op mee
Op vrijdag 22 februari 2002 12:40 schreef Donuts-n-Glory het volgende:
Avantasia ja(dus niet een verspelling van Anastacia
)
Ik heb ze nog maar pas ontdekt, maar het spreekt me bijzonder aan. Ik ken nog maar een paar nummers, en m'n favoriet blijft tot nog toe Farewell.
Klopt het dat WT's Sharon hierin zingt? En wat zijn nog meer hele goeie nummers van deze band?
quote:ik gok op een promo dan, dat ze weer wat nieuws verzonnen hebben om het kopieren minder interessant te maken. naja, 1 persoon hoeft 'm maar te knippen en het is alweer gedaan met dat soort pogingen.
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Heb jij een promo of een echte release?
En als het een promo is, weet je dan zeker dat het album ook uit 1 track zal bestaan?
quote:Promo. Ik weet ook niet of de 'echte' cd uit 1 track zal bestaan. Wellicht niet. Het zou ze i.i.g. sieren om de CD gewoon netjes in tracks op te delen.
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Heb jij een promo of een echte release?
Mocht iemand hier um gaan kopen tegen die tijd, dan laat even weten of ie geknipt is of nog steeds 1 track. Kan ik evt de recensie aanpassen.
VOorlopig laat ik het staan, want als dit op de final release ook zo is vind ik het een achterlijke zet. En dat mag gezegd worden.
Jammer, want het is de enige smet op een werkelijk fantastische plaat!
Kiske is trouwens wel lekker bij stem.
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik deeltje 1 niet ken. Wordt aan gewerkt. Misschien dat ik beide delen binnenkort nog tegen elkaar afzet in een tweeluik o.i.d. maar ik heb ook nog stapels andere cd's liggen.
Druk druk druk
WOW! Wat een heerlijke muziek is dit zeg!
Ik heb even wat losse nummertjes gedownload maar ik moest maar eens gaan kijken of Avantasia part 1 ergens te koop is.
Kan iemand me nog tips geven voor meer van dit soort muziek? Ik vind het echt super! Powermetal dus. Geen metal ala Metallica.
Edguy ken ik inmiddels ook.
quote:Gamma Ray, Helloween, Rhapsody, Dark Moor, Silent Force, Iron Savior, Virgin Steele, Domine, Drakkar, Metallium.
Op donderdag 08 augustus 2002 18:54 schreef Roefoes het volgende:
* Roefoes geeft het topic een subtiel schopje onder de kontWOW! Wat een heerlijke muziek is dit zeg!
Ik heb even wat losse nummertjes gedownload maar ik moest maar eens gaan kijken of Avantasia part 1 ergens te koop is.
Kan iemand me nog tips geven voor meer van dit soort muziek? Ik vind het echt super! Powermetal dus. Geen metal ala Metallica.
Edguy ken ik inmiddels ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |