Neem nou Within Temptation, ik heb zowieso hekel aan gothic mensen, die zijn gewoon satanisten-wannabees...
Net zoals gabbers neonazi-wannabees zijn...
Mensen die gothic zijn vind ik zowieso zwakzinnig , want hebben geen genoeg self-esteem en moeten een manier vinden om op te vallen, want het lukt ze niet om op te vallen op een andere manier, zoals communiceren.
Hip Hop en R&B overtreffen gewoon al jullie misselijkmakende muziek,
btw, jullie zijn nog smerig ook, neem maar een voorbeeld van die smerige Low-lands, wat een shithole was dat zeg, gevuld met mensen die het normaal vinden om 1 keer in de week te douchen, Stinky-asses
Hollaaaaaaaaaaaaa
quote:Hey luister met je GABBER WAnnabee NAZI zooi... waar slaat die fuckin' link nou weer op Fool!!!
Op donderdag 21 februari 2002 13:45 schreef G-funk het volgende:
Wat een slappe lulmuziek hebben jullie steeds als topics,
Rock is voor mensen die een gebrek aan gevoel hebben, en gewoon cd's aanschaffen wanneer deze genoeg botte beats hebben en genoeg geschreeuw dat nergens op slaat.Neem nou Within Temptation, ik heb zowieso hekel aan gothic mensen, die zijn gewoon satanisten-wannabees...
Net zoals gabbers neonazi-wannabees zijn...Mensen die gothic zijn vind ik zowieso zwakzinnig , want hebben geen genoeg self-esteem en moeten een manier vinden om op te vallen, want het lukt ze niet om op te vallen op een andere manier, zoals communiceren.
btw, jullie zijn nog smerig ook, neem maar een voorbeeld van die smerige Low-lands, wat een shithole was dat zeg, gevuld met mensen die het normaal vinden om 1 keer in de week te douchen, Stinky-asses
Hollaaaaaaaaaaaaa
Enuh trouwens als je zo fuckin' HIPHOP bent...
Plaats dan ff een battle, dan kun je zien wie er hier echt HIPHOP is FOOL!!!
HIP HOP VOOR JE K*T KOP!!!!
zeker een kloon die zijn diepe gevoelens wil uiten.
zeker eminem fan. echte hip hop weet je niets van.
Als je dat kent vind je r&b ook niet tof.
quote:Ja, ik denk dat ie eerst even in z'n broekje aan het plassen is!!
Op donderdag 21 februari 2002 14:05 schreef Dr.ska het volgende:
Ja battle!!!!!! Ik doe mee!
quote:Whoehahahah, die gladde zaadpaal van een R. Kelly zeker? Geen goed woord over voor het muzikale glijmiddel dat hij en z'n tientallen klonen uitscheiden. Verder is dit hele topic natuurlijk weer te zielig voor woorden.
R&B...
quote:Holadijeee...
Hollaaaaaaaaaaaaa
Fuck all you bitches I say what I want
I spent money per second which yall earn in a month
you chickenheads, you'd better crawl in your shell
and listen to that gothic shit
same shit they be listening in hell
You don't come even near me when it comes to rap
like that eminem, you call him a rapper?,
first think before you answer my thread
The facts?, I serve em in front of yo nose
you brainless, actin like you invincible untill you hear what I did with my foes
They be actin quiet lately ,makin no sound
since they're buried 6 feet beneath the ground
And that's what I am about to do with you
Just think about that no more sleepin too
only the flames in hell is the only friend you have
then you know who the one is with the last laugh
PS dit is een free-style
als je me niet geloofd, doe maar copy-paste en zoek maar op in google
quote:Okay okay...
Hip Hop en R&B overtreffen gewoon al jullie (misselijkmakende) muziek,
maar ik ben dan wel weer van het type "iedereen in zn waarde laten en zn mening respectere"
wat boeit het nou of iemand andere muziek tof vind?
jij hoeft er dan toch nog niet naar te luisteren...
quote:Amen
Wat een slappe lulmuziek hebben jullie steeds als topics,
Rock is voor mensen die een gebrek aan gevoel hebben, en gewoon cd's aanschaffen wanneer deze genoeg botte beats hebben en genoeg geschreeuw dat nergens op slaat.Neem nou Within Temptation, ik heb zowieso hekel aan gothic mensen, die zijn gewoon satanisten-wannabees...
Net zoals gabbers neonazi-wannabees zijn...Mensen die gothic zijn vind ik zowieso zwakzinnig , want hebben geen genoeg self-esteem en moeten een manier vinden om op te vallen, want het lukt ze niet om op te vallen op een andere manier, zoals communiceren.
Hollaaaaaaaaaaaaa
*btw, stond flamer niet voor fuckin lamer?*
Tjah je moet maar net houden van die clips met mooie auto's en veel te dure vrouwen en een 'homey', die overigens allemaal uit de achterwijken van weet ik veel welke meukstad komen, er doorheen staat te yooo yoooo roepen. Kort samengevat.... R&B is voor de nepperts imo. Nix tegen hip hop hoor.
De wijze les van vandaag, leer ook een ander z'n mening te respecteren en ga er niet meteen op inflamen.
P.S. Ik ga niet eens in op je verdraaide waarheden en generaliseringen. En dan nog iets.... Freestyles komenm terplekke en hoef je niet een uur over te denken
*R35P3CT voor de mensen die het WEL kunnen en het dan ook nog ergens op slaat*
Word up, homeboys. Y'all know what I'm saying, a'ight? You dig my style? I come straight outta the ghetto. Don't talk shit!
Maar goed...
Waarom iemand z'n smaak afzeiken. Ieder zijn keuze en laat iedereen dan in z'n waarde. Ik heb dan makkelijk praat, want ik kan elke genre wel waarderen en zelfs aangenaam vinden.
Trouwens, bij de echte hiphopper gaat het toch om RESPECT? Hou je daar dan aan, als Hiphop jouw ding is.
Vrede uit.
Peace out
quote:amen!! goed gezegt! helemaal me eens!
Op donderdag 21 februari 2002 20:27 schreef BananeKoning het volgende:
You're on fiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!
~FLAMER~*btw, stond flamer niet voor fuckin lamer?*
Tjah je moet maar net houden van die clips met mooie auto's en veel te dure vrouwen en een 'homey', die overigens allemaal uit de achterwijken van weet ik veel welke meukstad komen, er doorheen staat te yooo yoooo roepen. Kort samengevat.... R&B is voor de nepperts imo. Nix tegen hip hop hoor.
De wijze les van vandaag, leer ook een ander z'n mening te respecteren
en ga er niet meteen op inflamen.
P.S. Ik ga niet eens in op je verdraaide waarheden en generaliseringen. En dan nog iets.... Freestyles komenm terplekke en hoef je niet een uur over te denken
*R35P3CT voor de mensen die het WEL kunnen en het dan ook nog ergens op slaat*
Met vriendelijke groet,
de ware rock-liefhebber.
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 23:13 schreef 2nosedT het volgende:
Fuck de tering.. doe s astjeblieft s normaal. Het kan misschien zijn dat jij niet van die nu-metal en gothic-muziek houdt (wat jij samenvat als 'rock') maar jij kent vast het genre 'rock' niet. Rock is een van de breedste genres die er zijn, en als je zegt dat er geen gevoel in rockmuziek kan liggen heb je het goed mis mannetje. Luister maar eens snel naar Supertramp, Marillion, IQ, weet ik veel wat.. dan hoor je pas wat gevoel is in muziek.
Leer eens de smaak van anderen te respecteren, ik maak toch ook geen woorden vuil aan zogenaamde hip gangster wannabes als jou.. als jij naar dat hiphop shit wil luisteren vinnik het best alhoewel ik denk dat daar echt totaal geen gevoel in ligt. Beat erachter neger die wat loopt op te scheppen over hoeveel hoeren die wel niet heeft geneukt en hoeveel wagens die op hun voorwielen kunnen stuiteren ze wel niet hebben.
Maar als mensen dit mooi vinden.. mij best. Geef mij maar echte rock.Met vriendelijke groet,
de ware rock-liefhebber.
Ik ben het eigenlijk hlemaal met deze man eens. Rock is erg breed en er zijn natuurlijk ook slechte nummers en bands. Maar om dan gelijk het hele rock genre af te zeiken....Dat is erg kortzichtig, zelfs voor een R&B leifhebber.
[Dit bericht is gewijzigd door Normannetje op 21-02-2002 23:20]
quote:Tja, 's avonds laat ben ik niet echt best meer in typen.
Op donderdag 21 februari 2002 23:14 schreef Normannetje het volgende:[..]
Dit is ware poezie
Ik ben het eigenlijk hlemaal met deze man eens. Rock is erg breed en er zijn natuurlijk ook slechte nummers en bands. Maar om dan gelijk het hele rock genre af te zeiken....Dat is erg kortzichtig, zelfs voor een R&B leifhebber.
Ik bedoel natuurlijk:
Ik ben het eigenlijk helemaal met deze man eens. Rock is erg breed en er zijn natuurlijk ook slechte nummers en bands. Maar om dan gelijk het hele rock genre af te zeiken....Dat is erg kortzichtig, zelfs voor een R&B liefhebber.
zo dat was de beste zin uit deze hele topic, zo krom als i is
je bent erg hip hoor, als je hopt
Cypress Hill
De La Soul
Rahzel
Jurassic 5
Gangstarr
Public Enemy
!!!!!!!!!!!!!!!!
man, je hebt half niet door wat voor een onzin je allemaal aan het uitkramen bent. punk!
quote:wtf heeft punk ermee te maken
Op donderdag 21 februari 2002 23:36 schreef DeF2K het volgende:
ik hou van hiphop... toch vind ik je een zielig mannetje. en, lowlands?... dat is wel heeeel erg dat je dat afkraakt.
De volgende hiphop artiesten hebben daar onder andere opgetreden.
Cypress Hill
De La Soul
Rahzel
Jurassic 5
Gangstarr
Public Enemy
!!!!!!!!!!!!!!!!man, je hebt half niet door wat voor een onzin je allemaal aan het uitkramen bent. punk!
quote:hm... das niet helemaal waar, er is wel degelijk goeie r&b.. en dan heb ik het niet over r. kelly en co...
Op donderdag 21 februari 2002 14:04 schreef Dr.ska het volgende:
lowlands rulez!zeker een kloon die zijn diepe gevoelens wil uiten.
zeker eminem fan. echte hip hop weet je niets van.
Als je dat kent vind je r&b ook niet tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |