Dit gloednieuwe centrum op Fokeiland biedt plaats aan een royaal gevulde bar, een klein,
knus restaurant en een geweldig terras dat uitkijkt op de haven van Fok!eiland.
In het centrum staan 2 pooltafels, een dartbord, een voetbalspel en gokkasten tot jullie beschikking.
Aan de bar kunnen diverse gezelsschapsspelletjes én midgetgolfclubs worden geleend
En natuurlijk staat er ook een juke box zodat er altijd de muziek gedraaid kan worden waar jullie op dat moment voor in de stemming zijn!
Naast het restaurant is ook een uitgebreid boekenhoekje waar je kosteloos de laatste spannende avonturen kunt lezen.
Wil je je even terugtrekken dan kan dat in één van de gezellig zithoekjes.
Of in een romantisch ingerichte kamer waar thaise masseuses je graag verwennen terwijl de zachte klanken van Japanse muziek op de achtergrond klinken.
Naast het centrum ligt onze fantastische space-midgetgolfbaan met zwevende planeten en sterren. Kom gezellig een balletjes slaan en waan je op een andere planeet.
Achter het centrum ligt een prachtige geheime tuin met romantische nisjes met relaxbankjes een klaterende fontein en de prachtige rozenstruiken. Via deze doorgang te bereiken:
Omdat het centrum aan het water ligt, kunnen jullie hier natuurlijk ook terecht voor de verhuur van jet-ski's, een ritje op de bananenboot, power-kites, surfplanken, waterfietsen, speedboten of een romantisch tochtje met een roeiboot.... Huur en reserveringen kun je regelen bij de buitenbar.
Het centrum is 24 uur per dag 7 dagen in de week geopend, bij afwezigheid van de eigenaressen
volstaat een briefje op het prikbord waarop je noteerd wat je hebt geleend.
Veel plezier!
Brrrrrrrrrrrrr
*rill*
* Marlo wil uit de vriezer maar krijgt het deksel niet open. Met alle kracht die hij nog heeft bonst hij tegen het deksel aan.
*klop*klop*klop*
Marlo! Wat doe je hier?
* Ze pakt de bibberende Marlo op en rent met hem naar de bank waar ze een hele grote, warme, wolle deken om 'm heen slaat.
Jij blijft hier zitten, ik maak een kop warme thee voor je.
Hoi Marlo, heb jij ook in het VTC geslapen??
En wat dot Odulla in de keuken??
Is ze een ... * GAAP * ...ontbijtje an het maken?
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, koud
Ow, die thee is lekker warm
Gaat het weer een beetje Marlo? Orthello lief kan jij even een paar tosti's
klaar gaan maken voor Marlo? En een kop warme thee, deze is bijna op zie ik.
Oh, ja is goed...
* Orthello loopt op een sukkeltje naar de keuken
* Marlo wordt gelukkig al weer een beetje lekkerder warm.
Het was koud vannacht, brrr
Wie gaat er dan ook in de vriezer slapen
Gelukkig ben je niet helemaal onderkoelt.
* Orthello komt met thee naar Marlo toe...
Zo joh. Beetje honing d'r in??
* Orthello wrijft even over Marlo's rug
*zucht*
Wat is 'ie toch lief...
* Dan kijkt Odulla weer naar Marlo.
Hoe kwam je in hemelsnaam in de vriezer terecht Marlo? Had je zo'n trek in ijs?
SCHIET EENS OP ORTHELLO, MARLO ZIT TE VERKLEUMEN VAN DE KOU EN HEEFT ZIN IN EEN TOSTI EN THEE!
Ik was hier en ik kon geen Faat en geen Odulla vinden en ik wilde ijs en toen ging ik naar de keuken en toen zag ik het ijs en toen pakte in een stoel en toen ging ik in de vriezer om eht ijs te pakken en toen viel de deksel dicht en toen zat ik gevangen en toen ging ik kloppen en toen vond Odulla mij en toen was nu en toen wilde ik een tosti
* Odulla loopt de keuken in, pakt Orthello in z'n nekvel en gooit hem subtiel de keuken uit.
Ga jij maar effe lekker op de bank bijkomen liefie.
* Even later komt Odulla terug met een overheerlijke tosti en een kop warme thee. Ze gaat tussen Marlo en Orthello inzitten en geeft Marlo de tosti en de thee.
Alsjeblieft lieverd, ik hoop dat het smaakt.
Odulla wag ik een Italiaanse bol
Hoi Marlo
* Odulla duikt de keuken in voor Num, Marlo, zichzelf en Orthello.
Ze komt terug met een blad vol lekkers: verse, warme broodjes, allerlei beleg, verse sju, fruitsalade, Italiaanse bol voor Num, tosti én een ijsje voor Marlo (eerst het ijsje opeten Marlo! ) en nog een stuk appeltaart met slagroom en Faat's kaneelsaus.
Jongens, tast toe zou ik zeggen.
* Odulla nestelt zich tegen Orthello aan met een croissantje en propt gelijk een stukje daarvan in zijn mond.
Lekker hé schatje?
Zo laat alweer!
* Marlo staat op, frist zich snel even op en rent dan via het Hotel naar het Ranjapaleis.
* Lalalalalalalalalala een eigen huis, een plek onder zon.... lalalalalalalalalalalalalalalalalala
* Zonder het antwoord af te wachten loopt Odulla de keuken in voor een mok koffie en een driedubbele uitsmijter.
Gelukkig is er inmiddels opnieuw gestoffeerd en ligt er een prachtig nieuw donkerrood
tapijt op de vloer en zijn de muren geverfd, ik heb er een binnenhuisarchitect voor ingehuurd,
want tis mij teveel werk om zelf te doen, ik wacht liever tot het geld vanzelf binnenstroomd
Maar zodra, alles wat opgeschoten is zal ik je direct inboeken
Doe mij nog maar een lekker biertje en dan ga ik even relaxen in jullie sauna
* Odulla tapt een biertje voor Alexanderr, die deze in no time naar binnenwerkt en richting sauna loopt.
Zo, even die rotzooi van hem opruimen en dan heb ik even tijd voor mezelf: koffie, een lekker broodje en een goed boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |