abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3230996
Welkom in het Fok!vrijetijdscentrum van Faat en Odulla!

Dit gloednieuwe centrum op Fokeiland biedt plaats aan een royaal gevulde bar, een klein,
knus restaurant en een geweldig terras dat uitkijkt op de haven van Fok!eiland.

In het centrum staan 2 pooltafels, een dartbord, een voetbalspel en gokkasten tot jullie beschikking.
Aan de bar kunnen diverse gezelsschapsspelletjes én midgetgolfclubs worden geleend
En natuurlijk staat er ook een juke box zodat er altijd de muziek gedraaid kan worden waar jullie op dat moment voor in de stemming zijn!
Naast het restaurant is ook een uitgebreid boekenhoekje waar je kosteloos de laatste spannende avonturen kunt lezen.

Wil je je even terugtrekken dan kan dat in één van de gezellig zithoekjes.

Of in een romantisch ingerichte kamer waar thaise masseuses je graag verwennen terwijl de zachte klanken van Japanse muziek op de achtergrond klinken.

Naast het centrum ligt onze fantastische space-midgetgolfbaan met zwevende planeten en sterren. Kom gezellig een balletjes slaan en waan je op een andere planeet.

Achter het centrum ligt een prachtige geheime tuin met romantische nisjes met relaxbankjes een klaterende fontein en de prachtige rozenstruiken. Via deze doorgang te bereiken:

Omdat het centrum aan het water ligt, kunnen jullie hier natuurlijk ook terecht voor de verhuur van jet-ski's, een ritje op de bananenboot, power-kites, surfplanken, waterfietsen, speedboten of een romantisch tochtje met een roeiboot.... Huur en reserveringen kun je regelen bij de buitenbar.

Het centrum is 24 uur per dag 7 dagen in de week geopend, bij afwezigheid van de eigenaressen
volstaat een briefje op het prikbord waarop je noteerd wat je hebt geleend.

Veel plezier!

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3230997
* Odulla , Orthello en Marlo liggen dus nog steeds heerlijk te slapen...
pi_3231130
* Marlo wordt wakker en is helemaal koud.

Brrrrrrrrrrrrr

*rill*

* Marlo wil uit de vriezer maar krijgt het deksel niet open. Met alle kracht die hij nog heeft bonst hij tegen het deksel aan.

*klop*klop*klop*

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_3231199
* Odulla schrikt wakker van een hard gebonk. Ze kijkt verschrikt om haar heen waar dat geluid vandaan komt........
De keuken! Zonder Orthello wakker te maken loopt ze voorzichtig naar de keuken.... Ze ziet dat de deksel van de vriezer beweegt. Voorzichtig loopt ze er naar toe en doet 'm open...

Marlo! Wat doe je hier?

* Ze pakt de bibberende Marlo op en rent met hem naar de bank waar ze een hele grote, warme, wolle deken om 'm heen slaat.

Jij blijft hier zitten, ik maak een kop warme thee voor je.

pi_3231257
* Door alle comotie is Orthello toch wakker geworden en wrijft in zij ogen...

Hoi Marlo, heb jij ook in het VTC geslapen??
En wat dot Odulla in de keuken??
Is ze een ... * GAAP * ...ontbijtje an het maken?

If things don't go right, turn left!
pi_3231533
*rillll*

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, koud

Ow, die thee is lekker warm

pi_3231584
* Odulla slaat haar arm nog eens stevig om Marlo heen...

Gaat het weer een beetje Marlo? Orthello lief kan jij even een paar tosti's klaar gaan maken voor Marlo? En een kop warme thee, deze is bijna op zie ik.

pi_3231907
Euh... huh.. wat??
Thee.. Tosti

Oh, ja is goed...

* Orthello loopt op een sukkeltje naar de keuken

pi_3232019
Yummie, tosti!

* Marlo wordt gelukkig al weer een beetje lekkerder warm.

Het was koud vannacht, brrr

pi_3232057
Ja gek he kneus??

Wie gaat er dan ook in de vriezer slapen

Gelukkig ben je niet helemaal onderkoelt.

* Orthello komt met thee naar Marlo toe...

Zo joh. Beetje honing d'r in??

* Orthello wrijft even over Marlo's rug

pi_3232084
* Odulla kijkt Orthello terwijl in een sukkeldrafje naar de keuken loopt..

*zucht*

Wat is 'ie toch lief...

* Dan kijkt Odulla weer naar Marlo.

Hoe kwam je in hemelsnaam in de vriezer terecht Marlo? Had je zo'n trek in ijs?

pi_3232515
Dat sukkeldrafje van Orthello is wel errug langzaam...

SCHIET EENS OP ORTHELLO, MARLO ZIT TE VERKLEUMEN VAN DE KOU EN HEEFT ZIN IN EEN TOSTI EN THEE!

woensdag 20 februari 2002 @ 11:32:45 #13
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3232570
Ik wilde helemaal niet in de vriezer slapen.

Ik was hier en ik kon geen Faat en geen Odulla vinden en ik wilde ijs en toen ging ik naar de keuken en toen zag ik het ijs en toen pakte in een stoel en toen ging ik in de vriezer om eht ijs te pakken en toen viel de deksel dicht en toen zat ik gevangen en toen ging ik kloppen en toen vond Odulla mij en toen was nu en toen wilde ik een tosti

pi_3232718
Ah, nu begrijp ik het Marlo.
Weet je wat? Ik loop wel even de keuken in om te kijken hoe het met jouw tosti staat.

* Odulla loopt de keuken in, pakt Orthello in z'n nekvel en gooit hem subtiel de keuken uit.

Ga jij maar effe lekker op de bank bijkomen liefie.

* Even later komt Odulla terug met een overheerlijke tosti en een kop warme thee. Ze gaat tussen Marlo en Orthello inzitten en geeft Marlo de tosti en de thee.

Alsjeblieft lieverd, ik hoop dat het smaakt.

woensdag 20 februari 2002 @ 12:06:14 #15
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3233094
Yum yum

Ik heb lekker een tosti en thee. Hmmmmmmmmmmmmm

pi_3234065
* Num twijfelt of het wel verstandig is om weer een tosti te halen zo te zien zit Marlo er ook.

Odulla wag ik een Italiaanse bol

Hoi Marlo

pi_3234302
Hé goedemiddag Num! Hoe gaat 'ie?
Eén Italiaanse bol met tomaat, ham en kaas komt eraan!

* Odulla duikt de keuken in voor Num, Marlo, zichzelf en Orthello.
Ze komt terug met een blad vol lekkers: verse, warme broodjes, allerlei beleg, verse sju, fruitsalade, Italiaanse bol voor Num, tosti én een ijsje voor Marlo (eerst het ijsje opeten Marlo! ) en nog een stuk appeltaart met slagroom en Faat's kaneelsaus.

Jongens, tast toe zou ik zeggen.

* Odulla nestelt zich tegen Orthello aan met een croissantje en propt gelijk een stukje daarvan in zijn mond.

Lekker hé schatje?

woensdag 20 februari 2002 @ 15:16:07 #18
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3235937
Jummie! IJs!

* Marlo valt meteen aan

pi_3236486
* Odulla kijkt naar Marlo die lekker zit te genieten van zijn ijsje. Orthello is ondertussen begonnen aan een giga stuk appeltaart en zit zich zelf helemaal onder te smeren met de kaneelsaus van Faat. *zucht*
Wat is het toch een schatje...
Odulla staat op om in de keuken een lekker kopje koffie te gaan zetten voor zichzelf.
  woensdag 20 februari 2002 @ 19:17:29 #20
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3239500
* Marlo wordt wakker na z'n middagslaapje en schrikt zich rot.

Zo laat alweer!

* Marlo staat op, frist zich snel even op en rent dan via het Hotel naar het Ranjapaleis.

pi_3245594
* Odulla rekt zich eens goed uit, ze is gisteravond in slaap gevallen tegen Orthello aan op de bank. Ze masseerd haar nek, want die bank is nu niet echt bevoordelijk voor een goede nachtrust en die schouder van Orthello al helemaal niet.
Ze staat voorzichtig op zonder Orthello wakker te maken en loopt naar de badkamer om eerst een verfrissende douche te nemen.

* Lalalalalalalalalala een eigen huis, een plek onder zon.... lalalalalalalalalalalalalalalalalala

pi_3246328
Goedemorgen lekkertje, wat zie je er weer heerlijk fris en vrolijk uit
Heb je voor mij een flinke bak koffie en een driedubbele uitsmijter?
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_3246405
Hé Alexanderr!
Hoe gaat het met jou?
Heb je al een datum voor een optreden voor mij?

* Zonder het antwoord af te wachten loopt Odulla de keuken in voor een mok koffie en een driedubbele uitsmijter.

pi_3246604
Sorry beeb, tis toch allemaal wat meer werk dan ik in eerste instantie dacht
Zal denk ik vandaag nog wat advertenties maken voor topless bediening en
een goede portier heb ik ook nog nodig, moet verder nog nieuwe tafels aanschaffen,
nieuwe relaxfauteills en de drankvoorraad aanvullen...

Gelukkig is er inmiddels opnieuw gestoffeerd en ligt er een prachtig nieuw donkerrood
tapijt op de vloer en zijn de muren geverfd, ik heb er een binnenhuisarchitect voor ingehuurd,
want tis mij teveel werk om zelf te doen, ik wacht liever tot het geld vanzelf binnenstroomd

Maar zodra, alles wat opgeschoten is zal ik je direct inboeken
Doe mij nog maar een lekker biertje en dan ga ik even relaxen in jullie sauna

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_3247137
Dan hoor ik het allemaal wel als het zo ver is Alexanderr.

* Odulla tapt een biertje voor Alexanderr, die deze in no time naar binnenwerkt en richting sauna loopt.

Zo, even die rotzooi van hem opruimen en dan heb ik even tijd voor mezelf: koffie, een lekker broodje en een goed boek.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')