abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 maart 2002 @ 14:58:32 #76
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3381590
quote:
Op maandag 04 maart 2002 10:06 schreef Dieuw-lee het volgende:
Chandler, gozer...

Je gaat me toch niet vertellen dat je het op je laat zitten he!!

Wraak is het woord hier.. Naaktfoto's op internet..
Diepste geheimen openbaar maken, intieme details van haar ezel gehijg tijdens de sex, alles wat maar kwetst!

Dat verhaal dat je op de grond ging liggen zodat je het huis niet werd uitgezet.. Serieus, ik behandel vrouwen met veel respect, mits ze dat ook bij mij doen!
Je hebt je schandalig laten behandelen en JIJ hebt dat laten gebeuren.

Je laat het toch niet echt op je zitten toch?
Of ben je echt zo'n watje....

sorrie hoor.... hier ga ik even van over mijn nek!

wat je dus bedoeld te zeggen is dat Chandler zich moet verlagen tot het niveau wat jij nu aanhaalt! oftewel hij moet zich gaan gedragen naar het geen hij zelf net zoveel verdriet van heeft gehad!

ik heb 4 opmerkingen hier voor!

1 Je moet kwaad nooit met kwaad vergelden.
2 Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
3 Voor zaken die in het verleden zijn geschied hoeft men nu geen maatregelen meer te nemen.
4 De boom van wraak draagt geen vruchten.

met andere woorden! Chandler heeft het niet nodig om wraak te nemen... Hij heeft de wijsheid in pacht en hoeft zich dus niet te verlagen tot dit niveau! anders zou hij zelf net zo'n eikel zijn als dat meisje, wat hem zo behandeld heeft, een trut is!

Dus Chandler mijn advies!... hoe pijnlijk en moeilijk ook... behoud je eigenwaarde! en wat dit betreft...

quote:
Naaktfoto's op internet..
Diepste geheimen openbaar maken, intieme details van haar ezel gehijg tijdens de sex, alles wat maar kwetst!
denk eens na man... als je elkaar op deze manier denkt te moeten vernederen dan zijn de goede momenten die hij ook beweerd gehad te hebben ook niet waardevol genoeg geweest! en als ik Chandler mag geloven heeft ie wel degelijk ook leuke momenten met haar gehad! dit zou wel zo laf zijn als je iemand zijn/haar vertrouwen zo zou gaan schaden, ongeacht wat die persoon je ook heeft gedaan!

nee Chandler... hier zou ik geen gehoor aan geven! dit zijn in mijn ogen namelijk zeer loze acties die je pijn en verdriet echt niet verzachten of wegnemen!

neem zelf de juiste keuze maar! maar als ik jou een beetje inschat dan denk ik niet dat je dergelijke wraakakties nodig hebt!

sterkte nogmaals

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_3381826
Tja, je kan inderdaad dit zoetsappige advies met de 4 mierzoete cliches aannemen..

Kijk, hebt een enorme vernedering ondergaan
Je kan het inderdaad op je laten zitten, maar ik durf te wedden dat je nu al hebt van "had ik dit maar gezegd of had ik dat maar gedaan". Dat gevoel wordt niet minder, je kan het hooguit wegstoppen.
Of... je haalt een vreselijke tering streek uit en betaald terug met gelijke munt.
Wellicht denk je achteraf, dat had ik niet moeten doen, maar over 5 jaar kan je om je eigen rotstreek lachen.. dat zul je nooit kunnen om wat jou is aangedaan als je nix terug doet.

De waanzinnige vernedering en het gezichtsverlies zal zich alleen herstellen wanneer je wraak neemt. En dan bedoel ik niet de afgang die je hebt ondergaan voor anderen, maar de afgang voor jezelf, want jij moet er mee leven.

Ik zeg je.. vereffen de rekening en je herstelt sneller.

Laat niet over je heen lopen

Ngoh wui kwaai la.. Everybody happy now!
pi_3382834
Ik laat het zoals het is en heb geen zin om moeite te doen om wraak op wat voor wat voor manier te nemen dan... waarom niet?: het levert en lost niets op.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_3382895
quote:
Op maandag 04 maart 2002 14:58 schreef Red-Ace het volgende:

[..]

sorrie hoor.... hier ga ik even van over mijn nek!

wat je dus bedoeld te zeggen is dat Chandler zich moet verlagen tot het niveau wat jij nu aanhaalt! oftewel hij moet zich gaan gedragen naar het geen hij zelf net zoveel verdriet van heeft gehad!

Oh.. vuile schijnheil..
Kijk is effe wat je hier post? Laat me es met RUST stomme BELG!

Ga maar lekker van jezelf over je nek!

Chandler,

Wraak lost nix op, maar het krikt je eigenwaarde tenminste op.. als je dat al had natuurlijk, want anders had je je dit niet laten gebeuren.
Tijd om eens voor jezelf op te komen, gozer!

Maar.. je moet het natuurlijk zelf weten..

pi_3383025
quote:
Op maandag 04 maart 2002 16:33 schreef Chandler het volgende:
Ik laat het zoals het is en heb geen zin om moeite te doen om wraak op wat voor wat voor manier te nemen dan... waarom niet?: het levert en lost niets op.
Whatever you do ik denk dat het geen moer veranderd. Enigste wat wel helpt denk ik is om die nieuwe/oude vriend eens een bezoekje te brengen. Daar denk ik zelf ook ff aan Maarja, zal misschien niet helpen, maar dan heb je wel een leuke dag gehad.....
pi_3383154
quote:
Op maandag 04 maart 2002 16:45 schreef SharkWare het volgende:

[..]

Whatever you do ik denk dat het geen moer veranderd. Enigste wat wel helpt denk ik is om die nieuwe/oude vriend eens een bezoekje te brengen. Daar denk ik zelf ook ff aan Maarja, zal misschien niet helpen, maar dan heb je wel een leuke dag gehad.....

Weet je, stel dat je die vriend van haar inelkaar zou rossen. Tis een teken van zwakte en die jongen kan er niks aan doen.. MAAAAARR..
Je doet je vriendin er enorme pijn mee!!
En het lucht om de een of andere reden inderdaad errug op.
Sharkware heeft gelijk..

Maar ik heb je foto gezien en je lijkt me niet het type dat veel klaarspeelt in een knokpartij.. je zal het dus subtieler moeten aanpakken.
Ik heb wel wat tips voor je..

Heeft ze bijv. een hond?

Tis echt een tering lage nazi ratte streek, en ik weet dat ik weer boze reacties ga krijgen..
Maar via iets anders kan je iemand extra geestelijk verwonden... wraak lucht echt op!

Wie niet sterk is moet laf zijn!

pi_3383221
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 09:41 schreef Chandler het volgende:
Mijn reis
Vehaal..........
Jezus man!
Je hebt je echt laten gebruiken door een vieze,verwende, sloerie !

Ik heb i.i.g diep respect voor de manier waarop je ermee omgaat maar wil je toch een les megeven: Je zult best een aardige jongen zijn die heel goed en betrouwbaar is voor een meisje maar daarmee red je het helaas niet.......

Laat zien wie je bent,stel je eisen,wees consistent en laat absoluut niet over je heenlopen. Als een vrouw eenmaal jouw touwtjes in haar handen heeft ben je als een marrionet die ze (zoals dit keer) kei hard kan laten vallen waardoor jij een harde smakker maakt.

Respect en lief zijn is 1,jezelf profileren en niet over je heen laten lopen een tweede,maar net zo belangrijk.

Sucses! En als je de kans krijgt: kraak die sloerie he-le-maal af in het openbaar!.

pi_3383334
* MarkzMan_X leest verhaal:

hmmmm, ik dacht dat ik het soms lastig had met m'n liefdesdrama's

* wordt stil *

pi_3385831
even als duidelijkheid ik neem geen wraak op welke manier dan ook, ze heeft het verpest voor haar zelf en mij. Het gene dat ik haar wou geven was liefde en ik weet als 1 van de beste dat ik daar aardig goed in ben en dat wanneer ik een vriendin heb die echt in paradise leeft... Tja kiest ze daar niet voor of voelt ze gewoon niet genoeg dan is het jammer voor zowel mij als haar..

Ik zeg maar VVT - Voltooid verleden tijd.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_3389858
Gozer..

Je bent echt een watje en ik zeg je.. vrouwen houden daar niet van.
Ookal beweren ze anders.. ze willen toch een echte vent.
Das ook de reden waarom jij in de steek bent gelaten.

Ik hoop toch dat je gauw een leuke vriendin vind!

pi_3390777
quote:
Op maandag 04 maart 2002 20:51 schreef Chandler het volgende:
even als duidelijkheid ik neem geen wraak op welke manier dan ook, ze heeft het verpest voor haar zelf en mij. Het gene dat ik haar wou geven was liefde en ik weet als 1 van de beste dat ik daar aardig goed in ben en dat wanneer ik een vriendin heb die echt in paradise leeft... Tja kiest ze daar niet voor of voelt ze gewoon niet genoeg dan is het jammer voor zowel mij als haar..

Ik zeg maar VVT - Voltooid verleden tijd.

Ik weet oh zo goed wat je bedoelt,

lees dit topic maar eens Mijn vriendin is vreemdgegaan

Dat gaat (helaas) over mij en wat mijn ex me geflikt heeft.

ik dacht net als jij, ik ga geen wraak nemen, daar los je niks mee op maar van binnen liep het zo enorm aan me te knagen, het vrat me letterljk op en ik dacht echt dat ik gek werd. De laatste keer dat ik haar heb gezien heb ik haar echt helemaal de tering gescholden waar al haar vrienden bij waren (helaas was haar nieuwe vriend er toen nog niet) en stuk voor stuk liepen ze weg van haar toen ze hoorden wat ze mij geflikt had, daarna nog wat dingetjes tegen die nieuwe vriend verteld toen hij binnenkwam en die zag ik een half uur later met een ander gaan.

Oh mijn wraak was zo ongelooflijk zoet, daarna heb ik haar niet meer gezien en ik hoef die slet ook echt niet meer te zien.

Maar laat je niet zo in de zeik nemen jongen, kom op voor je eigenwaarde, vecht terug op jouw manier. Tegen mij werd ook gezegd zet naaktfoto's en details van haar op internet, das natuurlijk belachelijk en brengt jou in ergere problemen dan je wilt maar een beetje terugpakken mag echt wel hoor.

pi_3390969
Kijk!

Dat bedoel ik dus!
Wraak lucht enorm op.

Praktijkvoorbeeldje hier..

dinsdag 5 maart 2002 @ 13:21:00 #88
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3392150
quote:
Op maandag 04 maart 2002 16:37 schreef Dieuw-lee het volgende:

[..]

Oh.. vuile schijnheil..
Kijk is effe wat je hier post? Laat me es met RUST stomme BELG!

Ga maar lekker van jezelf over je nek!

Chandler,

Wraak lost nix op, maar het krikt je eigenwaarde tenminste op.. als je dat al had natuurlijk, want anders had je je dit niet laten gebeuren.
Tijd om eens voor jezelf op te komen, gozer!

Maar.. je moet het natuurlijk zelf weten..

Punt 1. ik ben geen vuile schijnheil.
{unt 2. Ik heb niet bij je in de klas gezeten dus denk nou niet dat je mij kent!
Punt 3. Als ik jou reacties op dit topic hier lees heb ik de indruk dat jij alleen maar op sensatie uit bent en Chandler nog verderde stront in wilt hebben!

en verder komt daar bij dat het topic waarin ik heb gereageerd wat je aanhaalde om ECHT iets heel anders is gegaan!

quote:
ik heb altijd de neiging om dit soort lui op te zoeken en dan $@$#$% te doen!
maar ja, je maakt het er vaak alleen maar erger mee als je je er op deze manier gaat bemoeien! dus dat doen we maar niet!
dit si wat ik letterlijk heb geschreven voor jou duidlijkheid! Ik kan het niet uitstaan dat als een man, een vrouw, meisje of kind lastig valt! daar komt ook nog bij dat ik heb gezegd dat ik er "de neiging toe krijg om me met dergelijke zaken te bemoeien. en net zoals mijn reacties op dit topic van Chandler geef ik hier een reactie met mijn verstand en niet door middel van daadwerkelijk iemand te verbouwen zoals jij het nu laat over komen!

als je mij probeert in een hoek te drijven d.m.v. een reactie van mij op andere posts, dan denk ik dat je ze ook helemaal moet lezen en als je dat dan al doet, laat dan ook eens tot je doordringen wat die persoon bedoeld! want blijkbaar snap je dus niet wat ik heb bedoeld! ik heb daar in dat topic ook duidelijk aangegeven dat als ik me er mee zou bemoeien dat ik het dan alleen maar erger zou maken voor de persoon in kwestie en dat ik op zo'n moment dus mijn verstand gebruik (net zoals ik Chandler heb geadviseerd omdat te doen) en het dus niet doe!

Maar gelukkig ziet Chandler zelf ook al in dat wraak nemen geen zin heeft. is alleen maar een hoop verspilde energie die hij beter kan gebruiken om over zijn eventuele verdriet heen te komen en zijn leventje weer aangenaam te maken!

dus mocht je nog eens reageren... denk dan eerst eens na en benader het niet alleen maar negatief zoals in deze jou reakties op deze topic! ow ja ... nog wat.. omdat iemand niet reageerd zoals jij dat wilt of dat zou doen, dat wil nog niet zeggen dat hij/zij een watje is. soms ben je juist veel sterker als je bepaalde zaken juist met je verstand benaderd en heb je er zelf ook nog meer baad bij en kun je achteraf altijd zeggen dat je de eer aan jezelf gehouden hebt! mensen die zomaar als een dolle stier op iemand afrennen en die persoon in elkaar trappen of die persoon mega diep kwetsen omdat je je machteloos voelt staan, dat zijn in mijn ogen de watjes, want van bepaalde zaken op een verstandige manier op lossen hebben ze waarschijnlijk nog nooit gehoord dan! maar ja, da's puur mijn mening!

[Dit bericht is gewijzigd door Red-Ace op 05-03-2002 13:44]

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_3392163
wraak nemen is inderdaad zeer flex maar lost niets op enuh ik ga er ook verder niet over door want vind het er niet leuker op worden zo.
Like trump...
  dinsdag 5 maart 2002 @ 13:33:53 #90
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3392302
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:22 schreef Chandler het volgende:
wraak nemen is inderdaad zeer flex maar lost niets op enuh ik ga er ook verder niet over door want vind het er niet leuker op worden zo.
Hoi hoi Chandler...

ik kan me best voorstellen dat je soms de gedachten wel hebt gehad om daad werkelijk wraak, in welke vorm dan ook te nemen. Maar ben gewoon de verstandigste en laat je geen dingen opleggen die jou alleen maar zouden kunnen schaden! Ik bedoel maar... zelfs al zou je wraak nemen dan maak je het er voor jezelf alleen maar erger op omdat je juist verder moet met jezelf en als je dus energie blijft steken in iemand die jou gekwetst heeft dan is het dat zowiezo niet waard plus dat je dan niet bezig bent met het loslaten van die persoon! en zul je je dus nog wel ffuh gekwetst en verdrietig blijven voelen! iemand terug kwetsen is een teken van onmacht en onmacht maakt in mijn ogen weer een minder stabiel persoon van je! minder stabiel zijn heeft daarin tegen weer de bijwerking dat je bepaalde problemen niet of moeilijker op gelost krijgt of aan kunt... dus zoals ik het zie... word je er zelf geen haar beter van en das nou net WEL de bedoeling!

Chandler... bij alles wat je ook doet als het gaat om deze situatie! denk eerst aan je zelf want dat is de persoon die telt op dit moment!

ik kan het niet vaak genoeg zeggen! maar toch nog een keer sterkte!

pi_3392427
Red-ace,

Ook ik kan hiet niet uitstaan wanneer een man een vrouw of kind aanvalt, maar andersom vind ik ook niks.
Wanneer een vrouw een man zo vreselijk honds behandeld als bij Chandler is gebeurd, dan mag daar best op gereageerd worden. Ik zeg nergens dattie HAAR moet verbouwen, maar ik schrijf dattie haar geestelijk moet verwonden, zoals bij hem is gebeurd.

Mijn advies aan Chandler is gebaseerd op het volgende..
Chandler moet verder met zijn leven.. maar de vernedering is ernstig, het duurt lang voor je over zo'n vernedering heen bent. Eigenlijk heeft hij een schuld lopen, een rekening die hij moet afbetalen.. Die schuld neemt hij mee in zijn verdere leven(emotioneel gezien) Wanneer hij die rekening heeft vereffend en zijn schuld heeft afbetaald kan hij weer verder met zijn leven en de vernedering opzij zetten.

Trouwens, zo werkt het in het "echte" leven ook..
Straffen van misdadigers is van oudscher bedoelt ter genoegdoening van het slachtoffer..

Dat ik bot post hier is omdat Chandler eigenlijk een schop onder zijn reet nodig heeft en niet zo'n fokking kneus moet zijn..

dinsdag 5 maart 2002 @ 13:54:40 #92
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3392626
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:41 schreef Dieuw-lee het volgende:
Red-ace,

Ook ik kan hiet niet uitstaan wanneer een man een vrouw of kind aanvalt, maar andersom vind ik ook niks.
Wanneer een vrouw een man zo vreselijk honds behandeld als bij Chandler is gebeurd, dan mag daar best op gereageerd worden. Ik zeg nergens dattie HAAR moet verbouwen, maar ik schrijf dattie haar geestelijk moet verwonden, zoals bij hem is gebeurd.

Chandler moet verder met zijn leven.. maar de vernedering is ernstig, het duurt lang voor je over zo'n vernedering heen bent. Eigenlijk heeft hij een schuld lopen, een rekening die hij moet afbetalen.. Die schuld neemt hij mee in zijn verdere leven(emotioneel gezien) Wanneer hij die rekening heeft vereffend en zijn schuld heeft afbetaald kan hij weer verder met zijn leven en de vernedering opzij zetten.

Straffen van misdadigers is van oudscher bedoelt ter genoegdoening van het slachtoffer..

Dat ik bot post hier is omdat Chandler eigenlijk een schop onder zijn reet nodig heeft en niet zo'n fokking kneus moet zijn..

Kijk nu pas heb ik voor de eerste keer in dit topic het idee dat je wel overwogen een reactie geeft en dat dan ook gelijk op een veel duidelijkere manier doet! Op deze manier kom je in mijn ogen verder en snap ik ook beter hoe jij je zelf zou voelen in zo'n situatie! maar vind je het zelf niet een beetje vreemd dat als je jezelf zo verschrikkelijk vernederd of gekwetst voelt dat je dan maar het zelfde terug moet gaan doen! dat maakt je als persoon zijnde dan toch alleen maar net zo slecht en minderwaardig?! en das denk ik niet waar het om gaat! ik kan me daarintegen best voorstellen zoals ik al gezegd heb dat er van die gevoelens zouden zijin,... tuurlijk, ik denk dat ik ze zelf ook wel zou hebben... maar het daadwerkelijk doen is dan gelijk weer zo'n ander verhaal en "daar" ligt dus het daadwerkelijke verschil tussen Chandler en dat meisje!
Chandler is in dit geval welliswaar het slachtoffer van een kut situatie maar is wel degeen die er het verstandigst mee omgaat en daardoor zie ik hem als een winnaar dus waarom zou je dan nog een keer proberen te winnen door middel van wraak te nemen!?

maar ja, er valt best wel wat te zeggen voor beide kanten denk ik ... al bekijkt iedereen dat weer anders! en das maar goed ook denk ik! meelopen met de mening van een ander zonder er zelf een te hebben is nooit echt iets geweest wat ik bewonderenswaardig vond!

pi_3392634
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:41 schreef Dieuw-lee het volgende:
Red-ace,

Okey ik ben voor me gevoel vernederd, ik ben uithuis gezet en op me hart getrapt maar heb wel ergere dingen mee gemaakt ook is het zo dat ik gewoon te snel die kant op ben gegaan zonder er rekening mee te houden dat haar ex toch nog iets in haar leven speelde...

Maar aan de andere kant heb ik er van geleerd, ik ben volwassener geworden en heb iets veel beters gevonden dan dat ik daar had... Ik kan nu mijn liefde volop geven zonder dat ik daar voor op me kloten krijg..

Laten we het verleden houden zoals die was en de toekomst met plezier tegemoet kijken, dat wat gewoon voor mij de beste beslissing..

Peace!

Like trump...
  dinsdag 5 maart 2002 @ 14:07:28 #94
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3392826
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:55 schreef Chandler het volgende:

[..]

Okey ik ben voor me gevoel vernederd, ik ben uithuis gezet en op me hart getrapt maar heb wel ergere dingen mee gemaakt ook is het zo dat ik gewoon te snel die kant op ben gegaan zonder er rekening mee te houden dat haar ex toch nog iets in haar leven speelde...

Maar aan de andere kant heb ik er van geleerd, ik ben volwassener geworden en heb iets veel beters gevonden dan dat ik daar had... Ik kan nu mijn liefde volop geven zonder dat ik daar voor op me kloten krijg..

Laten we het verleden houden zoals die was en de toekomst met plezier tegemoet kijken, dat wat gewoon voor mij de beste beslissing..

Peace!

* Red-Ace is a little bit proud of u i guess!
pi_3392931
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 14:07 schreef Red-Ace het volgende:

[..]

* Red-Ace is a little bit proud of u i guess!

Like trump...
pi_3392971
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:55 schreef Chandler het volgende:

[..]

Okey ik ben voor me gevoel vernederd, ik ben uithuis gezet en op me hart getrapt maar heb wel ergere dingen mee gemaakt

Gozer.. je hebt NOG ergere dingen meegemaakt
Wordt verdomme wakker en neem het voor jezelf op.
Je roept het zelf af.
pi_3393585
nog ergere dingen meegemaakt? holy shit......

Def

dinsdag 5 maart 2002 @ 15:12:49 #98
16242 De_Relatieman
Met eikehouten kleurtje
pi_3393685
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 15:04 schreef IndoGuyver het volgende:
nog ergere dingen meegemaakt? holy shit......

Def

Met geld meer mans
  dinsdag 5 maart 2002 @ 15:40:05 #99
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_3394017
Ehm... Wanne gek!

Vindt het erg kut voor je, maar idd, je hebt het zelf toegestaan... Zonder je er zelf echt erg in had waarschijnlijk maar dan weet je dat voor de volgende keer (ik heb ook iets wat hier sterk op lijkt meegemaakt).

Verder heb ik er weinig over te zeggen behalve "vrouwen... *zucht*". Suc6.

[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
pi_3394141
Chandler.......ik heb diep respect voor je.
De manier waarop jij er mee omgegaan bent......klasse!

Dat je geen wraak neemt.....dat bepaal je zelf.....spreekt alleen maar in je voordeel....en hiermee laat je zien dat je een goed mens bent...en dat maakt je nog geen watje!

Ik als vrouw zijnde......het zou mij meer kwetsen als ik geen reactie kreeg.....dan dat iemand wraak gaat nemen....
Dus alle bullshit reaktie's dat je wraak moet nemen.....slaan nergens op.....
Je bent in mijn ogen geen watje maar een volwassen man..met heel veel liefde om te geven....en je zult het zeker terug krijgen....
Remember.......wat je uitstraalt ontvang je terug!
Zo sprak zij wijs.....maar dat mag ook want ik ben 40 jaar.....en heb ook al het nodige meegemaakt.
Nogmaals petje af voor je.......en blijf wie je bent.

Ik wens je je veel geluk met je nieuwe meisje......ze boft met jou....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')