Wie is de mol?
Karen 23%
Kerstin 14%
Paméla 12%
Ellen 12%
John 9%
Prince 6%
Jantien 6%
Harry 6%
George 4%
Dick 3%
We zaten er dus helemaal naast, want Pamela was dus zeker niet de mol. En moest dus nu al vertrekken.
Stem hier verder op de oude poll (Poll 1).
Stem hier op een geheel nieuwe poll (Poll 2).
Stem hier op jou winnaar van "Wie is de mol?" (Poll 3).
De oude poll (poll 1) zal ook de komende weken continu blijven doorlopen, natuurlijk elke keer zonder de vertrekkende kandidaat.
De nieuwe poll (Poll 2) zal elke week worden gereset.
Poll 3 zal ook continu blijven doorlopen, ook elke keer zonder de vertrekkende kandidaat. Wie mag er met het geld vandoor?
Groeten,
Golfen
Stem hier op jou winnaar van "Wie is de mol?" (Poll 3).
Jantien. Ik denk dat zij heel slim is.
En als winnaar heb ik John gestemd, omdat-ie uhm... persoonlijke voorkeur dus gewoon.
Dick was dus zeker niet de mol, dus de 12% die Dick wel verdacht vond, had het dus behoorlijk mis.
Wie is de mol?
(Doorlopende Poll)
Dick 5%
Ellen 14%
George 8%
Harry 7%
Jantien 9%
John 9%
Karen 21%
Kerstin 15%
Prince 8%
In de doorlopende poll hadden we het helemaal juist!! Maar 5% dacht dat Dick de moll was. Dick had het spelletje dus goed gespeeld vorige week.
Wie moet "wie is de mol?" winnen?
Dick 5%
Ellen 10%
George 10%
Harry 5%
Jantien 21%
John 21%
Karen 5%
Kerstin 10%
Prince 10%
Niemand gunde Dick de pot, dus wat dat betreft is het mooi dat die weg is.
Stem hier weer verder:
Stem hier op de doorlopende Poll "Wie is de mol?" (Poll 1)
Stem hier op de wekelijks vernieuwde Poll "Wie is de mol? (Poll 2)
quote:Hahaha nou cynix, we vertrouwen niet meer op jouw voorspellingen, hoor!
Op zaterdag 16 februari 2002 11:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb dit keer op Dick gestemd als Mol. Zijn slome gepaddle met die surfplank stond me niet aan.
quote:Daar is 'ie voor ingehuurd?
Op zaterdag 09 maart 2002 01:34 schreef Flux het volgende:
Wat heeft de mol er eigenlijk aan om zo veel mogelijk te saboteren? Verdient hij/zij hieraan?
Overigens is John nog steeds mijn mol.
quote:Vreselijk mens vind ik dat.
Op vrijdag 08 maart 2002 23:16 schreef Marble het volgende:
Cool dat de meesten vinden dat Jantien moet winnen. Hier ben ik het helemaal mee eens.
quote:Ik denk juist dat George er zeer binnenkort uitligt.
Op zondag 10 maart 2002 00:45 schreef evert het volgende:
John is De Mol.
George wordt winnaar.
quote:Als we ervan uitgaan dar Prince de mol is, dan is hij wel degelijk op de hoogte geweest van het feit dat hij door de anderen als mogelijke winnaar is gekozen.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:34 schreef Flux het volgende:
maar Prince kon toch eigenlijk niet weten dat hij moest winnen om het geld te winnen? Ik denk dat hij wel degelijk zelf wilde winnen, of hij is de mol en hoefde niet te winnen.
Wat heeft de mol er eigenlijk aan om zo veel mogelijk te saboteren? Verdient hij/zij hieraan?
Dus wat is er dan makkelijker dan jezelf te laten raken en daarmee de prijzenpot te beinvloeden....
( Ellen kon niet weten wie er als winnaar uit zou komen en kiest dus logischerwijs voor zichzelf, de vrijstelling. Want uiteindelijk wil je overblijven en niet kost wat kost de pot vullen... dan had ellen moeten gokken/hopen dat Prince door de meesten gekozen was, en bewust moeten verliezen. En dat lijkt mij toch iets te sociaal...).
Enfin, deze discussie moet vrees ik eigenlijk in "Wie is de Mol" ... waar hij ook al besproken wordt.
quote:<---------
Op maandag 11 maart 2002 09:15 schreef Dave het volgende:
Is John niet de mol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |