Wat in-en-in triest hoe mensen met dieren omgaan (de 'eigenaars' dan, niet de mensen van het asiel).
Ik kan daar gewoon niet tegen, blinde honden die in het midden van de stad gedumpt worden gewoon om het feit dat ze niet meer kunnen zien (en dat is maar 1 voorbeeld).
Ik kan me daar ZO kwaad om maken!!!!!
Ik zou willen dat we hier ook een Pistolen Paultje hebben.
quote:Huisdieren hebben geen eigen keuze.
Op maandag 11 februari 2002 23:58 schreef gelly het volgende:
Er zijn wel ergere dingen in de wereld dan een gedumpte hond, hoe erg dat ook moge zijn.
quote:Ik mep met je mee want onrecht en dan vooralook tegen dieren is iets waar ikmaar heel slecht tegenkan. Tegen meppen ben ik dan ook welweer maar in zo een geval als dit wil ik bestwel wat rake meppern uitdelen.
Op maandag 11 februari 2002 23:57 schreef static het volgende:
Heb hier net een documentaire gezien over een dieren-asiel in Berlijn.Wat in-en-in triest hoe mensen met dieren omgaan (de 'eigenaars' dan, niet de mensen van het asiel).
Ik kan daar gewoon niet tegen, blinde honden die in het midden van de stad gedumpt worden gewoon om het feit dat ze niet meer kunnen zien (en dat is maar 1 voorbeeld).
Ik kan me daar ZO kwaad om maken!!!!!
Ik zou willen dat we hier ook een Pistolen Paultje hebben.
quote:Dat is zeker welzo maar dat wil nog niet zeggen dat we dierenleed hoeven gaan ontkennen of negeren en daar mag ook bestwel eens over geklaagd worden.
Op maandag 11 februari 2002 23:58 schreef gelly het volgende:
Er zijn wel ergere dingen in de wereld dan een gedumpte hond, hoe erg dat ook moge zijn.
Loesje en ik ben het daar volkomen mee eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |