De eerste opdracht: abseilen van een 76 meter hoge stuwdam.
Dit is meteen al pittiger dan alle opdrachten van BB bijelkaar.
quote:tja maar wie is nou de mol
Op vrijdag 08 februari 2002 22:28 schreef calvobbes het volgende:
En toen waren er nog maar 10. Dag Erik...
Toen die Erik naar beneden ging, was het net de usericon van Cynix...
Ik dacht eigenlijk dat het Erik zou zijn, idd met z'n hoogtevrees ging 'ie als een speer naar beneden.
Wie sou het wese wie sou het sijn?
En ben ik trouwens de enige die John vindt?
Is er al een John-fansite?
quote:Neeee John is lekker!!
Op vrijdag 08 februari 2002 22:38 schreef CJ het volgende:En ben ik trouwens de enige die John
vindt?
Is er al een John-fansite?
Enne... Pamela vind ik nu al 3x nix en die blonde met die wijnopdracht die gebeld had is de mol! (denk ik hoor )
Maar ik dacht: "laat ik maar op de lekkerste stemmen" omdat ik geen idee heb.
quote:Ik vind Pamela wel grappig, hoe ze die verkeerde code van haar koffer gaf!
Op vrijdag 08 februari 2002 22:43 schreef CarOnline het volgende:
Enne... Pamela vind ik nu al 3x nix en die blonde met die wijnopdracht die gebeld had is de mol! (denk ik hoor)
quote:Dat zou je denken ja....
Op vrijdag 08 februari 2002 22:34 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij dacht Erik dat Ellen de mol was (begon verkeerd op hem in te praten bij het abseilen). Zij zal het dus waarschijnlijk niet zijn.
Maar toch, al na een paar minuten was ik er van 'overtuigd' dat het Ellen móest zijn. Zij leek namelijk al in het introductiefilmpje te weten dat de bestemming Portugal zou zijn. Of heb ik het verkeerd gehoord? Volgens mij zij ze duidelijk iets van "Daar ben ik al eens geweest" en iets van dat ze zat te popelen of zo.
Dat weten ze toch niet vantevoren? Zo zei Paméla bijvoorbeeld dat ze gewoon haar koffers in zou pakken en dat ze wel zou zien waar ze naar toe ging.
Ellen is w.m.b. dus zwaar verdacht. Maar ik hoop dat ik het mis heb, want ik wil het helemaal niet weten.
Je moet je trouwens ook niet blindstaren op de vraag of Erik nu wel of niet de goede Mol aangewezen had. Ok, je verwacht niet dat hij het goed had. Maar de vraag 'Wie is de Mol' telt net zo zwaar mee als bijvoorbeeld de vraag 'Welke kleur haar heeft de Mol' of 'Houdt de Mol van bier' of noem maar een dwarsstraat.
Maar, toegegeven, dat beantwoorden van die vragen met die Port-opdracht ging ook wel weer erg rommelig en er werden duidelijk verkeerde dingen doorgegeven. Ik bedoel o.a de uitspraak "Sandeman is geen optie voor ons", terwijl dat volgens mij op dat moment nog wel tot de mogelijkheden behoorde.
[Zeurmodus on]
Jammer dat de discussie naar RLS is verplaatst. Ik vind het in de verste verte geen soap namelijk
[Zeurmodus off]
quote:Hmm... ik hoop dat John
Op vrijdag 08 februari 2002 22:44 schreef Roache_ het volgende:
Golfen, ik heb John voor 100% mol gemaakt door te stemmen!Maar ik dacht: "laat ik maar op de lekkerste stemmen" omdat ik geen idee heb.
* CJ voelt zich nu net weer een puber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |