abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3078805
Dit in navolging van het 'complimenten'-topic.

Tegen mij is door een lerares in ieder geval ooit gezegd dat ik echt bijna helemaal geen goede karakter-eigenschappen heb. Ze meende het ook nog.

De bitch. Het deed in eerste instantie wel pijn.

Maar ja, dan ga je toch eens over jezelf nadenken. Hoe je je tegenover anderen opstelt. En dan kom je tot de conclusie dat die lerares zelf gewoon dom is.

En achteraf lach ik er gewoon om.

pi_3078830
Ik heb nogal last van exceem.
Vroeger nog erger.

Ik was toen met een vriendje aan het spelen, komt er zo'n jongen aan, zegt die tegen dat vriendje:"Je gaat toch niet met zo'n exceemvlek spelen?". Loopt dat vriendje met hem mee. Toen was ik dus jankend naar huis gelopen jah . En dat 'vriendje' kon ook door de plee gespoeld worden.
Nou relativeer ik alles, dus het zal me een worst wezen wat mensen tegen me zeggen, behalve als het mensen zijn waar ik iets om geef.

Return of the massive legend.
pi_3078839
teveel om op te noemen en ze deden allemaal even zeer ongeveer
pi_3078855
Een "vriendin" heeft ooit eens tegen me gezegd dat ik net zo goed van de Eiffeltoren af kon springen of op een andere manier zelfmoord kon plegen aangezien ik zo'n kreng was (en nog wat dingen).

Erg pijnlijk aangezien zij veel van me wist en dit expres zei omdat het betrekking had/heeft op mijn ziekte. Ik heb erg gehuild om de pijnlijkheid ervan en het verraden gevoel wat ik had.

Ik geloof niet dat iemand me ooit meer pijn heeft gedaan met een opmerking.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 februari 2002 @ 12:20:52 #5
21873 Teonanacatl
Oud Indiaans voor...
pi_3078932
Een Ex-vriendin zei ooit tegen me dat ik waarschijnlijk nooit weer een vriendin zou krijgen, toen kwam dat heel hard aan omdat ik nog gek op haar was. Maar ik de praktijk is het gelukkig anders gebleken

Leuk trouwens, mijn topic bijna 180 graden draaien. Had er zelf nog helemaal niet aan gedacht!

...vlees der goden / Halluciogene Paddo's
pi_3078940
(Zo'n 100.000 keer op de basisschool:) Gefluister achter mijn rug, met zo'n vinger wijzend naar mij toe: 'Moet je daar kijken, dìe is lelijk!' 'Wat een kop, zeg!' 'Hahahahahaha!' en varianten erop. Zelfs leraressen deden dat, alleen dan rechtstreeks in de klas.

Niet goed voor je zelfvertrouwen, als klein meisje zijnde, dat kan ik je wel zeggen.

Dat heeft ongeveer tot aan de brugklas geduurd, want toen zette ik het mes in mijn ugly looks. Opmerkelijk wat dat voor gevolgen heeft voor je sociale status (en je zelfvertrouwen).

Het is een harde wereld.

pi_3079011
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:09 schreef Dikke het volgende:
Ik heb nogal last van exceem.
Vroeger nog erger.

Ik was toen met een vriendje aan het spelen, komt er zo'n jongen aan, zegt die tegen dat vriendje:"Je gaat toch niet met zo'n exceemvlek spelen?". Loopt dat vriendje met hem mee. Toen was ik dus jankend naar huis gelopen jah . En dat 'vriendje' kon ook door de plee gespoeld worden.
Nou relativeer ik alles, dus het zal me een worst wezen wat mensen tegen me zeggen, behalve als het mensen zijn waar ik iets om geef.

vieze dikke exceem kop !!!
pi_3079035
Ik heb uitspraken nooit als een erge belediging ervaren. Daarvoor moet de persoon in kwestie je kunnen raken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_3079040
ik trek me steeds minder van anderen aan... Ik heb me aangeleerd minder om (het oordeel van) andere mensen te geven. Helaas heeft dit wel (vervelende ) neveneffecten.
[KNE]-Mod
pi_3079050
Sommige mensen kunnen ook niet normaal doen he....

Ik ben volgens mij nooit echt gekwetst op zo'n manier. Zal wel komen omdat ik me er nooit wat van aantrok

donderdag 7 februari 2002 @ 12:35:02 #11
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_3079073
dat ik het feit dat m'n vader heel ziek was (is) gebruikte om minder te hoeven doen voor school.. terwijl ik *altijd* heel erg m'n best doe, is niet leuk om dat van vrienden te horen

tja en nog wat dingetjes, maar dit is wel de belangrijkste geloof ik....

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3079108
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:29 schreef Newsbie het volgende:

[..]

quote:
Aantal posts: 44
  donderdag 7 februari 2002 @ 12:45:21 #13
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3079188
Ach, waar zal ik beginnen..

Mensen die je de dood in wensen, zeggen dat je lelijk bent.. allemaal van dat soort standaard zut.

Dat soort dingen laat ik nu meestal langs me heen gaan, moet je niet teveel tijd aan verspillen..

Het ergste vind ik toch eigenlijk wel wat er allemaal op de kleuter/basisschool is gebeurd.. leraren die je beledigen, uitschelden en negeren, leraressen die je slaan..
en dat komt hard aan als je nog maar 5 jaar oud bent

Maar om die ouwe koeien nu weer allemaal uit de sloot te gaan vissen.....

Maar ik nuek niet!
  donderdag 7 februari 2002 @ 12:50:40 #14
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3079255
DE POLITIE !!!!
Kan er nog boos om worden!!

Ik had gestolen spullen gevonden in de struiken en had dit netjes naar het Politie bureau gebracht...

Werd ik heel lang verhoord en telkens gevraagt of ik ze echt niet zelf had neergelegt etc etc etc....

en waar ging het over: 50 fietspompen....

sukkels

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  donderdag 7 februari 2002 @ 12:50:53 #15
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_3079258
"Je vriendje zal toch nooit bij je blijven, want IK weet hoe je ECHT bent.."

gevolgd door een beschrijving..

3 keer raden wie dat zei..

pi_3079267
Toen ik op de middelbare school het advies kreeg om na 3 VWO naar 3 HAVO te gaan. Gelukkig waren de cijfers niet zo slecht dat ik dit advies ook moest opvolgen. Het zat me alleen niet zo mee in die periode. Heb ze later wel laten zien hoe dom die opmerking was.
  donderdag 7 februari 2002 @ 12:53:14 #17
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_3079287
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:50 schreef star9 het volgende:
3 keer raden wie dat zei..
Matthijs?
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_3079378
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:50 schreef star9 het volgende:
"Je vriendje zal toch nooit bij je blijven, want IK weet hoe je ECHT bent.."
Hmmz, zoiets komt zeker zeer hard aan lijkt me

Tja, de ergste manier waarop ik ooit beledigd ben, ik zou het niet eens weten. Ik ben op zoveel manieren gekleineerd in mijn leven, dus ja...

Groetjes,
Marc

Just watch me!
  donderdag 7 februari 2002 @ 13:00:15 #19
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3079399
"zeg, kom jij niet regelmatig in de CUB?"
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 7 februari 2002 @ 13:06:47 #20
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_3079486
Ouders van mijn ex-vriendin: " Je geeft niets om haar, je doet alles over de rug van A... Je bent met Psychologische spelletjes bezig.... "

Zieke mensen, en dat terwijl zij diegene waren die aan het manipuleren waren... En dan ik spelletjes spelen? Daar was me die relatie veel te belangrijk voor. Ik heb het uiteindelijk op moeten geven....

Ik kon niet tegen ze op, ook al hadden ze ongelijk...

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 7 februari 2002 @ 13:07:14 #21
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3079494
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:45 schreef KOE het volgende:
Dat soort dingen laat ik nu meestal langs me heen gaan, moet je niet teveel tijd aan verspillen..
Hey, nu ik dat zo zeg.. dat soort dingen heb ik de laatste 2 jaar niet meer gehoord
* KOE maakt vreugdedansje

Hmm.. zou het dan toch...

Maar ik nuek niet!
pi_3079626
Ik ben eigenlijk nooit echt beledigd...
Ja, af en toe als gezegd wordt dat ik op m'n broer lijk...dat vind ik wel erg!!!

Oh ja, en die keer dat ik bij de kapper naar buiten kwam en een voorbijganger zei: Wanneer maken ze het af? Standaard grap, maar kwam wel heel hard aan. Ik had ook geen zin om meteen met m'n nieuwe coupe te gaan lopen matten... Maar sindsdien ga ik niet meer naar de kapper, want die lui doen toch nooit wat ik wil. Familie kan dat veel beter!

Oh ja, en die keer in Lloret dat m'n broer zei: Laat Peter (een kameraad) het woord maar doen, want die spreekt beter Engels (grote fout van mijn broer!), waarop Peter begon te praten en de aangesproken persoon antwoordde: "Aha!! Jullie zijn Nederlanders?" (in het Nederlands uiteraard). Hehehehhee

pi_3079694
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:21 schreef postinggirl het volgende:
(Zo'n 100.000 keer op de basisschool:) Gefluister achter mijn rug, met zo'n vinger wijzend naar mij toe: 'Moet je daar kijken, dìe is lelijk!' 'Wat een kop, zeg!' 'Hahahahahaha!' en varianten erop. Zelfs leraressen deden dat, alleen dan rechtstreeks in de klas.

Niet goed voor je zelfvertrouwen, als klein meisje zijnde, dat kan ik je wel zeggen.

Dat heeft ongeveer tot aan de brugklas geduurd, want toen zette ik het mes in mijn ugly looks. Opmerkelijk wat dat voor gevolgen heeft voor je sociale status (en je zelfvertrouwen).

Het is een harde wereld.

ik ook, en dat merk je nu nog, ik ben het gaan geloven en heb echt 0.000 zelfvertrouwen.
maar wat bedoel je precies met "het mes in mijn ugly looks"?
ik heb mijn oren laten terugzetten, plastische chirurgie of hoe schrijf je dat. ik vond dat ik flaporen had, ookal zei iedereen dat het niet zo was, ik voelde me ontzettend lelijk. nu die oren "gedaan" zijn gaat het nog niet veel beter.. maar ja
pi_3079748
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:29 schreef Newsbie het volgende:

[..]

Return of the massive legend.
pi_3079765
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 13:19 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ik ook, en dat merk je nu nog, ik ben het gaan geloven en heb echt 0.000 zelfvertrouwen.
maar wat bedoel je precies met "het mes in mijn ugly looks"?
ik heb mijn oren laten terugzetten, plastische chirurgie of hoe schrijf je dat. ik vond dat ik flaporen had, ookal zei iedereen dat het niet zo was, ik voelde me ontzettend lelijk. nu die oren "gedaan" zijn gaat het nog niet veel beter.. maar ja

Even off-topic: Met het mes in mijn ugly looks: Daar bedoel ik mee: Mijn dikke pony vanaf mijn kruin (die ik al mijn hele leven bezat) laten bijgroeien, een beugeltje erin zodat die scheve tanden wat rechter kwamen te staan, modieuze kleren gaan kopen (maar wel waar ik me nog lekker in voelde), geen gympen meer aan maar 'gewone' schoenen, geen baggy verbleekte spijkerbroeken meer dragen, enzovoort.

Ik begon toen (in de brugklas) pas door te krijgen wat de reden was van al de gefluister van anderen, al die beledigingen. Die ugly looks dus, wat ik tot dan toe niet door had. Opeens zag ik het zèlf ook in de spiegel.
Door goed om me heen te kijken heb ik een uiterlijk gekregen dat ik èn zelf acceptabel vind, èn dat maatschappelijk gezien ook acceptabel is.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 07-02-2002 13:31]

donderdag 7 februari 2002 @ 13:53:16 #26
17266 xLenorex
Cute little dead girl
pi_3080172
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 13:24 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Even off-topic: Met het mes in mijn ugly looks: Daar bedoel ik mee: Mijn dikke pony vanaf mijn kruin (die ik al mijn hele leven bezat) laten bijgroeien, een beugeltje erin zodat die scheve tanden wat rechter kwamen te staan, modieuze kleren gaan kopen (maar wel waar ik me nog lekker in voelde), geen gympen meer aan maar 'gewone' schoenen, geen baggy verbleekte spijkerbroeken meer dragen, enzovoort.

Ik begon toen (in de brugklas) pas door te krijgen wat de reden was van al de gefluister van anderen, al die beledigingen. Die ugly looks dus, wat ik tot dan toe niet door had. Opeens zag ik het zèlf ook in de spiegel.
Door goed om me heen te kijken heb ik een uiterlijk gekregen dat ik èn zelf acceptabel vind, èn dat maatschappelijk gezien ook acceptabel is.

dat ken ik precies ja, ik werd tot en met de derde klas van de middelbare school ook altijd uitgelachen en voor lelijk uitgescholden, maar toen pas ben ik het zelf gaan zien en heb m'n uiterlijk radicaal verandert.
Alleen die onzekerheid en geen zelfvertrouwen hebben is er nog steeds, het blijft toch moeilijk te begrijpen waarom jongens me nu opeens wel leuk vinden, want voor mijn gevoel ben ik nog steeds de zelfde persoon

Maar ontopic, Het ergste wat ooit tegen mij gezegd was is : "Met jou wil ik niet omgaan, al jouw vrienden plegen zelfmoord".
dat zei een jongen die kennelijk dacht grappig te zijn, maar dat deed echt pijn

winst: geheim 8)
pi_3080214
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 13:53 schreef xLenorex het volgende:

[..]

dat ken ik precies ja, ik werd tot en met de derde klas van de middelbare school ook altijd uitgelachen en voor lelijk uitgescholden, maar toen pas ben ik het zelf gaan zien en heb m'n uiterlijk radicaal verandert.
Alleen die onzekerheid en geen zelfvertrouwen hebben is er nog steeds, het blijft toch moeilijk te begrijpen waarom jongens me nu opeens wel leuk vinden, want voor mijn gevoel ben ik nog steeds de zelfde persoon

Maar ontopic, Het ergste wat ooit tegen mij gezegd was is : "Met jou wil ik niet omgaan, al jouw vrienden plegen zelfmoord".
dat zei een jongen die kennelijk dacht grappig te zijn, maar dat deed echt pijn

jeetje wat hard
pi_3080448
Bril...Beugel...Dik

maar gelukkig overal vanaf....

donderdag 7 februari 2002 @ 14:30:11 #29
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3080552
kleintje

Was vroeger kleinste van klas..
nu 1.92 en allemaal terug gepest!

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_3080632
door m'n moeder, met de opmerking ; mof.....

het resulteerde uiteindelijk in een gebroken arm.... en een heeeeleboel gezeur.

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_3080838
oh, ik bedenk me nu net..

mijn moeder zei eens tegen mn zusje:

"ik snap niet dat jij net zo reageerd als Rianne, kijk, Rianne is ziek, die kan er niks aandoen"

daar moest ik erg om huilen.
ze was niet eens boos op mij toen ze dat zei. dan komt het er "gemeender" uit dan in een knallende ruzie bv.

pi_3081030
Ik was op de basisschool een vrij rustig meisje en dus niet erg populair. En toen was daar dus ooit eens een ruzie gaande, en toen vroeg iemand me aan wiens kant ik stond. Ik zei dat ik me er niet in wilde mengen omdat ik niemand af wilde vallen. En toen kreeg ik dus naar m'n hoofd geslingerd dat toch niemand ermee zou zitten als ik hun vriendin niet meer wilde zijn omdat ik toch nix voorstelde.

Als klein meisje vond ik dat toch een vrij pijnlijke opmerking... Nu moet je een stuk meer moeite doen om me te kwetsen. Ben niet zo snel meer beledigd!

donderdag 7 februari 2002 @ 16:22:46 #33
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_3082195
Daar wil ik niet eens over praten. Of, eigenlijk wel, maar ik durf er niet aan te denken

AEJT-niet AEJT dus-

[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
pi_3083342
Ik had pigment problemen. Mn pigment werd altijd weg getrokken zeg maar. En ik kom altijd voor buitenbeentjes op zeg maar. Dus die ene keer werd er ook iemand gepest dus ik met hem praten van doe relaxed enzo. Zegt ie zo : ga jij maar een zonnebank opzoeken. Dat deed toen behoorlijk wat in mij..maarja gelukkig gaat het nu veeeeeeeel beter
Vertel aan niemand je geheim, Want wie nu je vriend is Kan morgen je vijand zijn.
pi_3083544
knorknorknorbig
anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_3083994
pff, waar moet ik beginnen

2e klas middelbare school: meisje; jij bent echt lelijk, maar Jeroen niet, dat is een lekker ding (was dus maat van me)

mbo: we gaan je net zolang pesten tot je helemaal kapot bent en zelfmoord pleegt

beste vriend: jij bent dom, lelijk, achterlijk.

andere klas mbo: midden in de klas, dachten dat ik homo was. HEEEEEEE we hebben een homo in de klas, zoooo jij krijgt echt geen leven meer hier. jij gaat zelfmoord plegen.
alweer

ach ja, moet ik er van zeggen. Ik weet van mezelf dat ik absoluut niet lelijk ben, heb meer sjans gehad dan ik had durven dromen, alhoewel ik het vaak niet kon geloven vanwege opmerkingen van mensen die zeiden dat ik er niet uitzag. Ach dat homo gedoe, moet er om lachen nu. Als iemand t nog keer zegt dan speel ik t juist. Het maakt me niet meer onzeker dat mensen dat zeggen of denken, weet zelf heel goed wat ik ben.
Het gepest heeft wel zn gevolgen gehad, jarenlang weinig zelfvertrouwen, superonzeker, minderwaardigheidscomplex blabla. Maar ja je groeit er overheen. Alhoewel het nog niet helemaal top is, heb nog steeds moeite met contacten maken. Wel zal ik nooit meer gepest worden, ben voor niemand ook meer bang ofzo. Das t enige positieve eraan.
Maar van sommige mensen kan ik nog wel erg weinig verdragen.

leven zuigt...........maar niet altijd!!!
pi_3087384
Teveel om op te noemen eigenlijk sommige dingen doen nog pijn als ik er aan denk ..
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
pi_3087654
Ik heb zoveel groffe beledigingen gehoord dat ik geen ergste heb, geloof me leuk was het absoluut niet op de middelbare school.

Wat me toch nog het meeste pijn deed was de uitleg van mijn ex waarom ze vreemd was gegaan. Ze had vlak daarvoor nog tegen een wederzijdse vriendin gezegd dat ze het niet uit kon maken omdat ik net hoorde dat mijn vader kanker had dus pakte ze die ander op zijn bek waar de vriendin van mijn beste vriend bij stond.

Dat deed toch wel het meeste pijn van alles wat ik heb meegemaakt.

pi_3087972
We waren een keer op zondagochtend visite bij mijn oma en de hele familie (totaal 12 personen ofzo) was er ook. Er werd verteld dat er die zaterdagavond ervoor op het kerkhof grafstenen omgetrapt waren en allerlei leuzen op graven geklad waren. Op dat moment draait mijn oma bij, kijkt mij aan en zegt bloedserieus: "Jij was gisteravond thuis?"

Ik stond zo perplex door die opmerking dat ik niks kon uitbrengen, en de hele familie zat ook met een open smoel naar oma te staren. Achteraf toen ik thuis was drong het pas echt tot mij door en ben ik ook goed pissig geworden. En oma? Die zal wel niet doorhebben dat haar kleinzoon nog nooit zó diep en grof beledigd is.......

P.S. Ze is niet dementerend ofzo, dit soort opmerkingen heeft ze gewoon wel eens zonder dat ze snapt dat ze een ander er keihard mee op de ziel trapt.

pi_3088153
Mijn wisk lerares zei pas geleden nog nav van mijn gezeik over de 2de fase:

HEB JIJ EEN BETA PROFIEL?????????????????

KUTWIJF!!!!

vrijdag 8 februari 2002 @ 00:08:09 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3089518
Als meisje van zes kreeg ik een stiefvader. Ik deed erg mijn best om aardig gevonden te worden door hem; kadootjes maken voor vaderdag, helpen met klussen etc. Ik was denk ik gewoon een lief kind. Toch heeft het nooit mogen baten.

Tijdens een ruzie in mijn pubertijd heeft hij me gezegd dat hij me altijd een kreng heeft gevonden en dat hij me als een kankergezwel beschouwde dat uit het gezin moest worden gesneden... Dat doet dus heel, heel erg pijn... .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 00:09:28 #42
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3089535
Ik ben overigens erg verbaasd over de vele beledigende opmerkingen die ik hier lees die leraren tegen mensen maken...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_3089679
Ben jarenlang voor homo uitgemaakt, alleen maar omdat ik goed met een jongen destijds kon omgaan en te verlegen was om tegen wie dan ook wat te zeggen... Nu zijn we inmiddels een aantal jaren verder, en ik moet vertellen... Het vrouwenlichaam is het mooiste wat er is, maar laat mensen wel kwa smaak in hun waarde. En als mensen nu nog durfen te zeggen dat ik homo ben, denk ik met plezier aan al mijn opper hetro momenten terug (lees ook wel: Sex met vrouwen) en denk: Je zou eens moeten weten.
  vrijdag 8 februari 2002 @ 02:29:14 #44
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3090639
Elke belediging is erg, vooral als het van mensen komt die je kennen. Dat blijft altijd wel knagen, tenzij je ze nooit meer terugziet.
Van onbekenden maak ik me heel even druk, maar dan denk ik: met hen heb ik toch nooit meer mee te maken, dus why bother.

Een voorbeeld van een belediging die me pijn heeft gedaan: Op vakantie, vriendin die de gokkast speelt, duidelijk verslaafd aan het worden, haar moeder die zelf even 'gezellig' meedoet en terloops zegt ze dan: "Ga eens ergens anders staan, je leidt me af."

o_O

W-T-F... Geen scheldwoorden, maar wel de opmerking in de trant van 'je bent ongewenst'.
De sfeer was al niet goed te noemen, geen ruk te doen in die klotehitte dan alleen maar zonnen en zwemmen, maar er was wel een supersaaie recreatieruimte in het hotel met kapotte pooltafels en 2 gokkasten waar menig publiek van het type campingtoerist aan het spelen was. Ook mijn beste vriendin wie ik toch wat 'hoger' had ingeschat. Fuck dan maar op met je gokkast.

The Internets, I needs it..
  vrijdag 8 februari 2002 @ 02:42:40 #45
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3090687
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:50 schreef Profesor het volgende:
DE POLITIE !!!!
Kan er nog boos om worden!!

Ik had gestolen spullen gevonden in de struiken en had dit netjes naar het Politie bureau gebracht...

Werd ik heel lang verhoord en telkens gevraagt of ik ze echt niet zelf had neergelegt etc etc etc....

en waar ging het over: 50 fietspompen....

sukkels

Dan loop je toch gewoon weg uit dat verhoor slimmerik. Willen ze je houden zeg je simpel, ik zeg niks meer totdat mijn advocaat hier is.
.
.
.
.
Tenminste zo doen ze dat in Baantjer
I don't even know what I'm doing here.
pi_3091587
He shit, ben ik nou de enige die helemaal niets kan bedenken? Ben zo vaak beledigd, maar kan me er niets van herinneren, ben zo eentje van vergeven, hoe dan ook : /
  vrijdag 8 februari 2002 @ 10:24:12 #47
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3091598
Schelden doet geen pijn.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_3091627
Eigenlijk zijn er niet veel dingen, die mij kunnen raken...Owkeej.. het wordt wel eens irritant, dat ik blijkbaar nogal een zusjes uitstraling heb, dat er weet ik het hoeveel mensen zijn, die denken dat ik het zusje van die-en die ben Ook irritant mensen die je als lesbisch zien, als je een vriendin een *KnuV* of *Kus* geeft, maar ja... daarvoor heet het hier Achterhoek (Achter-loop-hoek..Achter-baks-hoek..Achter-je rug om roddelen-hoek..)

Ik ben eerder beledigd als iemand een negatieve opmerking maakt over iemand, die ik LieV vind terwijl die persoon niet weet waar hij/zij het over heeft..

Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_3094985
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 00:08 schreef Moonah het volgende:
Als meisje van zes kreeg ik een stiefvader. Ik deed erg mijn best om aardig gevonden te worden door hem; kadootjes maken voor vaderdag, helpen met klussen etc. Ik was denk ik gewoon een lief kind. Toch heeft het nooit mogen baten.

Tijdens een ruzie in mijn pubertijd heeft hij me gezegd dat hij me altijd een kreng heeft gevonden en dat hij me als een kankergezwel beschouwde dat uit het gezin moest worden gesneden... Dat doet dus heel, heel erg pijn... .

Moonah!

#geen
pi_3095132
Volgens mijn stagebegeleider wekte ik weerstand op.

Heb ik ook wel ff over in de put gezeten.

Nu kan er er wel -half- om lachen, de arme kerel wist niet beter.

vrijdag 8 februari 2002 @ 16:31:58 #51
21247 Thedoctor
Asskisser optima forma!!!!
pi_3095290
je lijkt op Nick Carter van de Achter Straat Jongens!!
Levens motto: sit back, relax and enjoy the ride
"Put the fun back in fundametalism"
pi_3105423
Dat mijn piemel te groot was ..
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_3105426
Kan ik me niet meer herinneren... gelukkig

Waarschijnlijk was het iets over mijn gewicht, want de rest boeit me niet zo.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_3105580
Ik ben vroeger nog wel best vaak belidigd geweest. Alleen kan ik me daar (gelukkig) neits meer van herinneren. Nu ben ik meer alternatief, excentrieker geworden. En wort best wel vaak uitgelahcen door anderen. Maar daar doe ik het juist om. Voorbeeld:

WE hadden een maand geleden schoolfeest. En ik hat die dag mn hele nagels onder allerlei kleuren nagellak zitten en had vast wel een vage gebreide trui aan. En ik ging heel erg uitbundig vreemt op die stomme poep muziek dansen. Ik ben die week wel 10 keer door vreemden voor homo uitgesgolden.

pi_3109579
Mijn broer spant wat mij betreft wel de kroon wat betreft het maken van kwetsende en denigrerende opmerkingen, hij heeft er echt alles aan gedaan om mij, zijn jongere zusje (en we schelen verdorie wel 14 jaar) onder de duim te houden. Elk initiatief, elk idee, iedere poging van mijn kant om mij te ontwikkelen, werd door hem afgekraakt en bekritiseerd. Als ik goede cijfers op school haalde moest hij daar altijd een lullige opmerking over maken en als ik ook maar ergens een beetje enthousiast over was of een mening liet blijken dan was hij er als de kippen bij om dat de grond in te trappen. Toen ik het in mijn hoofd haalde om het geloof van mijn ouders af te vallen, wist hij me te vertellen dat ik de toorn van God over mij afriep en dat hij er principieel bezwaar tegen had dat ik voortging met het voorlezen uit de bijbel (die taak had ik van mijn ouders gekregen; een vast ritueel na het avondeten), want iemand als ik was het woord van God onwaardig.

Maar, de laatste jaren is hij erg veranderd, en ik geloof (maar aan dat idee moet ik eigenlijk nog best wel wennen) dat ik nu oprecht kan zeggen dat ik hem wel een heel klein beetje aardig vind.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_3110397
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 10:24 schreef Dagootje het volgende:
Schelden doet geen pijn.
GELUL

je mag me helemaal in elkaar schoppen maar ik beleef veel meer pijn aan kwetsende opmerkingen!!
Misschien omdat ik zo'n verdomd gevoelig jochie ben maar het is wel zo.

pi_3110590
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 16:31 schreef Thedoctor het volgende:
je lijkt op Nick Carter van de Achter Straat Jongens!!

dat hebben ze ook al eens tegen mij gezegd...
pi_3110707
quote:
Schelden doet geen pijn.
pi_3110813
8 jaar lang van al mijn neven dat ik een stuudje was...
Gelukkig kan ik nu vrolijk zien hoe zij hun leven verpesten met kutbaantjes...
Wraak is zoet

en nee, ik heb inderdaad geen goede banden met famillie

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 10 februari 2002 @ 11:56:40 #60
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_3112535
ik was een jaar of 14, het ging niet goed op school. k liep met mijn moeder door de stad langs een paar ramen met dames erachter. zei mijn ma opeens;'nou, over een paar jaar zit jij hier ook als je zo door gaat.'
en ik kan me een paar klappen, van haar, in mijn gezicht op straat, in gezeldschap van familie herinneren.
ook zei ze dat ik de oorzaak van haar kanker was. ze is er in '84 aan overleden.
iedereen vond mijn moeder zo 'lief'. dat heb ik dus nooit begrepen
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_3112558
Door mijn nu exvriendin dat ik maar 'gewenning' was
pi_3126279
quote:
Door mijn nu exvriendin dat ik maar 'gewenning' was

AU!

Een ex van mij heeft haar zusje wijs gemaakt dat ik gedreigd had haar (dat zusje dus) te vermoorden als mijn ex het uit zou maken.. Ze kon niet verkroppen dat ik nog steeds met haar zusje kon opschieten.. kutwijf

Nu ziet die hele familie mij als een potentieel gevaarlijke gek, en kan die vader mijn bloed wel drinken... Gelukkig interesseert het me nu niets meer maar er lopen dus nog steeds mensen met het idee dat ik in de gevangenis hoor

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_3127966
oke... hiet komt het... :

1. Je bent lelijk (gezegt door iemand van wie ik dacht dat hij van me hield)
2. Je kan niet pijpen (oke oke...)
3. Je bent nergens goed voor
4. Je hebt te kleine tieten

En ja ik ben een zeikerd... ik trek me meestal niets van dat soort dingen aan... het ligt er aan wie het zegt...

maandag 11 februari 2002 @ 17:59:12 #64
22259 Fogerty
slapende account
pi_3128003
quote:
Op zondag 10 februari 2002 11:56 schreef tonja het volgende:
ook zei ze dat ik de oorzaak van haar kanker was
Jezus....wie doet er nou zoiets?
Hieperdepiep hoera!
  maandag 11 februari 2002 @ 18:12:25 #65
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_3128136
quote:
Schelden doet geen pijn.
Mensen die dat zeggen hebben niet genoeg hersenen in hun hoofd om een belediging te begrijpen.
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  maandag 11 februari 2002 @ 18:17:23 #66
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_3128182
Tsja..

ik weet wel dat ik genoeg rot opmerkingen naar mn hoofd heb gehad waar ik nog steeds niet om kan lachen. Ik vraag me eerder af waarom ik die persoon niet ter plekke een knal voor zn harses had gegeven....

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_3274513
Je bent een nutteloze vriend
pi_3274646
Nou sunriser. laat me je dit vertellen. Mijn beste maatje is de zon, dus geen zorgen.

Niet dat het me wat deed maar toch niet erg normaal. op de basisschool werdt tegen mij en een vriendin gezegd(we waren wel een beetje aso maar toch) Jullie stellen helemaal niks voor. Ik ben benieuwt wat jullie worden want jullie komen niet ver in het leven. (dat zei een leraar). een lerares zei eens tegen mij. wat ben jij een asociaal kind , denk maar niet dat je nog op het feestje van mijn dochter mag komen. Auw en dat tegen een kind van 11-12. dan ben je als leraar toch niet helemaal bagger meer

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')