*grom*, *zich omkleden gaat*
*grom*, *mopper*
quote:Dit is toch de klaagbaak, dus ik mag hier lekker klagen
Op woensdag 06 februari 2002 20:23 schreef static het volgende:
Wat goed dat je ons met dit wereldnieuws verblijdt.
quote:Waarom
Op woensdag 06 februari 2002 20:28 schreef Jory het volgende:
wonder dat je nog geen slotje hebt gekregen..
quote:'t kan wel zijn dat je je als homoseksueel beledigd voelt, maar je moet toch echt eerst het topic lezen, hoor...
Op woensdag 06 februari 2002 20:21 schreef Afketser het volgende:
SLOTJE!
quote:Het is maar goed dat ik je niet in het echt ken. Anders had je nu wat schrammetjes op je gezicht gehad.
Op woensdag 06 februari 2002 20:32 schreef Jordy-B het volgende:[..]
't kan wel zijn dat je je als homoseksueel beledigd voelt, maar je moet toch echt eerst het topic lezen, hoor...
quote:Als iemand zich aangesproken voelt, tja ... hij/zij is degene die een vage link legt, ik heb 't gewoon over de smerige poten van m'n kat.
Op woensdag 06 februari 2002 20:32 schreef Jordy-B het volgende:[..]
't kan wel zijn dat je je als homoseksueel beledigd voelt, maar je moet toch echt eerst het topic lezen, hoor...
quote:Ventje toch...
Op woensdag 06 februari 2002 20:35 schreef Afketser het volgende:[..]
Het is maar goed dat ik je niet in het echt ken. Anders had je nu wat schrammetjes op je gezicht gehad.
quote:Jij slaat er gelijk op los als iemand iets zegt wat jou niet aanstaat ? je hebt vast veel vrienden.
Het is maar goed dat ik je niet in het echt ken. Anders had je nu wat schrammetjes op je gezicht gehad.
maaruh, kunnen we weer ff ontopic ?
quote:ik denk dat dat wel meevalt...
en volgende keer niet zó hard om een onterecht slotje roepen, hè? zo raken mensen natuurlijk ook in de war...
quote:Mij voor homofiel uitschelden staat me inderdaad niet aan.
Op woensdag 06 februari 2002 20:38 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Jij slaat er gelijk op los als iemand iets zegt wat jou niet aanstaat ? je hebt vast veel vrienden.
maaruh, kunnen we weer ff ontopic ?
quote:Nee, jij volgende niet meer uitschelden. Anders moet ik toch even langs komen hoor....
Op woensdag 06 februari 2002 20:41 schreef Jordy-B het volgende:[..]
ik denk dat dat wel meevalt...
en volgende keer niet zó hard om een onterecht slotje roepen, hè? zo raken mensen natuurlijk ook in de war...
quote:* bibber *
Op woensdag 06 februari 2002 20:44 schreef Afketser het volgende:[..]
Anders moet ik toch even langs komen hoor....
quote:uitschelden? ben jij zo onzeker over je geaardheid, dan?
Op woensdag 06 februari 2002 20:43 schreef Afketser het volgende:[..]
Mij voor homofiel uitschelden staat me inderdaad niet aan.
quote:Daar gaat het toch niet om!
Op woensdag 06 februari 2002 20:47 schreef Jordy-B het volgende:[..]
uitschelden? ben jij zo onzeker over je geaardheid, dan?
quote:Ik ken een homo en die 'scheld' ik wel eens uit voor "vuile hetro"
Op woensdag 06 februari 2002 20:43 schreef Afketser het volgende:[..]
Mij voor homofiel uitschelden staat me inderdaad niet aan.
quote:Hetro wordt niet opgevat als scheldwoord. Homo daarentegen wel! Dat is algemeen bekend.
Op woensdag 06 februari 2002 20:50 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Ik ken een homo en die 'scheld' ik wel eens uit voor "vuile hetro"
, stoort hij zich ook niet aan, dus waar jij je nu druk over maakt
quote:Daar denkt hij anders over.
Op woensdag 06 februari 2002 20:51 schreef Afketser het volgende:[..]
Hetro wordt niet opgevat als scheldwoord. Homo daarentegen wel! Dat is algemeen bekend.
quote:jawel... jij voelt je beledigd omdat ik je per ongeluk een homoseksueel noemde...
Op woensdag 06 februari 2002 20:49 schreef Afketser het volgende:[..]
Daar gaat het toch niet om!
wat gewoon geen schelden is.
jouw kwade reactie komt omdat jij doodsbang bent dat mensen denken dat jij homoseksueel bent, en jij dat een probleem vindt. En dat vind jij een probleem omdat je nogal onzeker bent op dat vlak.
mijn vergissing kwam omdat jij zo hard om een slotje riep, terwijl dat absoluut niet terecht is. (en een homoseksueel persoon zou waarschijnlijk problemen hebben met de titel als het om een negatief topic over homoseksualiteit zou gaan)
quote:heb de mijne geleerd om als ze binnenkomt over de dweil te lopen en als ze nat is wacht ze zelf tot ik haar pootjes kom afkuisen
Aaargh!Op woensdag 06 februari 2002 20:18 schreef Aaargh! het volgende:
... heeft mijn kat, en daarmee springt ie lekker op m'n schoot, op m'n beige broek. helemaal onder de kattepoten!
quote:hoe weet jij dat hetero niet als scheldwoord opgevat wordt in de gay community
Op woensdag 06 februari 2002 20:51 schreef Afketser het volgende:[..]
Hetro wordt niet opgevat als scheldwoord. Homo daarentegen wel! Dat is algemeen bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |