We hebben dit jaar voort eerst Roos bezorgservice op school.. maarja, dat vidn ik niet echt orgineel..
Ik ga iets bedenken, zodra ik iets weet horen jullie het..
quote:maak t uit met valentijn! origineler kan t niet
Op maandag 04 februari 2002 22:00 schreef Dlocks het volgende:
Volgens mij is niets doen ook wel orgineel.
maar ff serieus.. volges mij s der niks dat nog nooit gedaan is, neem r een weekendje mee naar parijs ofzo?
quote:zo erg zijn wie vrouwen toch niet?????
Op dinsdag 05 februari 2002 11:54 schreef freud het volgende:
Grote strik om je kop en de hele dag haar slaaf. Zij happy en jij kan wennen aan getrouwd zijn.
tis maar een idee...
Een Zippo aansteker met de inscriptie: "You light my fire"
Moet hij/zij wel roken natuurlijk, maar ik vond hem ijzersterk!
ps Zou wel zorgen dat zij opendoet ipv ouders of zusjes of broertjes ofzo. Dit kan je doen doen iemand anders te laten aanbellen en naar haar vragen. Als ze dan de deur heeft dichtgedaan meteen aanbellen.
quote:Yeah, zo hoort het!
Op dinsdag 05 februari 2002 11:54 schreef freud het volgende:
Grote strik om je kop en de hele dag haar slaaf. Zij happy en jij kan wennen aan getrouwd zijn.
quote:dit jaar pas??
Op maandag 04 februari 2002 21:44 schreef DaVincy het volgende:
Iemand iets echt orgineels?We hebben dit jaar voort eerst Roos bezorgservice op school.. maarja, dat vidn ik niet echt orgineel..
Ik ga iets bedenken, zodra ik iets weet horen jullie het..
dat bestond al toen ik nog in de eerste klas zat
(niet dat dat nou zolang geleden is, 4/5 jaar maar, maar toch)
quote:ooewww goed idee!! bedankt voor de tip
Op dinsdag 12 februari 2002 22:57 schreef Bond-girl het volgende:
Mijn vriend is echt superromantisch: vorig jaar heeft ie een (goed te drinken) fles champagne gekocht, 2 champangeglazen (uitzet) en wat kaarsjes erbij enzo.... werd wel een leuke avond!
Maar goed, verder geef ik hem nog een miniboekje met allerlei herinneringen in 1 zin erin..
Afgelopen weekend zijn we namelijk samen weg geweest naar een hotel, en alle kleine dingetjes die we niet mogen vergeten staan erin enzo..
quote:Dingen die je niet mag vergeten vergeet je toch niet?
Op woensdag 13 februari 2002 08:10 schreef star9 het volgende:
Ik geef mn vriendje een fotolijstje waar een foto van ons, een van hem en een van mij in kunnen.. Doe ik omdat hij weet dat ik een gigahekel aan foto's heb, en heb hem eerder deze week foto's van me laten maken.. brrrrr..Maar goed, verder geef ik hem nog een miniboekje met allerlei herinneringen in 1 zin erin..
Afgelopen weekend zijn we namelijk samen weg geweest naar een hotel, en alle kleine dingetjes die we niet mogen vergeten staan erin enzo..![]()
quote:Ik bedoel gewoon van die hele kleine dingetjes die je normaal wel zou vergeten..
Op woensdag 13 februari 2002 08:22 schreef pmponer het volgende:[..]
Dingen die je niet mag vergeten vergeet je toch niet?
Als je ze toch vergeet waren ze blijkbaar toch niet zo belangrijk of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |