Nou we begonnen (ik en mijn vriendin, die nu te ver zit ) gewoon elkaar te zoenen op de bank. beetje intiem met elkaar op de bank zitten te luisteren naar wat muziek. kussend en strelend elkaar ontdaan van de kleding en daarna elkaar heerlijk aflikkend en kussend verwend. Ik ging daarna zitten in mijn stoel en toen kroop ze op me. *jummie* daar hebben we zo een half uurtje in elkaar gezeten langzaam rijdend. en vooral veel kussend en elkaar diep in de ogen aankijkend. zij kwam 1 keer klaar. echt heerlijk om haar te zien komen
Haar opgetild en met haar (nog steeds vrijend) naar boven gelopen. Ok loopt niet al te snel maar dat hoeft ook niet.. Haar op het bed eer gelegd en er op gegaan.. Heerlijk bij haar naar binnen en zij kwam weer klaar ik kort daarna ook. Wat lopen kussen en strelen en toen heeft ze me een geweldige pijp beurt gegeven waarna ik haar in standje 69 ook nog eens goed heb verwend. Daarna ben ik op mijn rug gaan liggen en kwam zij op mij zitten.. en bereed ze me als een wilde toen kwam ik weer goed.. en zij ook weer.. Daarna lopen na knuffelen en kussen en strelen.. en toen zijn we gaan slapen
hoopt dat ze er weer snel eens is
Even voor de volledigheid, we gebruiken dus wel condooms. Dat heb ik er verder niet ingeschreven maar dat doen we dus wel. Even een condoom om rollen als pielemuis (oehh wat een jechiy woord) er ingaat.
[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 04-02-2002 15:44]
quote:*ril*
Op maandag 04 februari 2002 14:46 schreef static het volgende:
Dus jij likt je eigen sperma?
quote:En hij leeft nog steeds. Verrassend he?
quote:Makes two of us.
Op maandag 04 februari 2002 14:48 schreef BobRooney het volgende:[..]
*ril*
quote:Moet dat dan?
Op maandag 04 februari 2002 14:50 schreef plok het volgende:
Ik kwam nergens het woord condoom tegen.
Als je je vriendin al een lange tijd kent en weet dat ze het niet met anderen doet dan kan ik me voorstellen dat je het wel zonder doet.
quote:*Double ril*
Op maandag 04 februari 2002 14:52 schreef static het volgende:*ril*
Makes two of us.
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:56 schreef Teonanacatl het volgende:[..]
Moet dat dan?
Als je je vriendin al een lange tijd kent en weet dat ze het niet met anderen doet dan kan ik me voorstellen dat je het wel zonder doet.
quote:Dus jij bent vies van jezelf?
quote:Nee das waar. Zolang je maar monogaam bent binnen een relatie dan is het OK. Maakt niet uit of je dit bij vorige relaties ook zo deed. En na een lange tijd zijn soa's niet meer actief, dus waar praat ik eigenlijk over?
Op maandag 04 februari 2002 14:56 schreef Teonanacatl het volgende:[..]
Moet dat dan?
Nee geen condoom geschreven maar wel gebruikt. Trouwens ik beschijf toch ook niet dat ik mijn sokken afstroop? Lijktme logisch een condoom. Ook al is het mijn vriendin en zijn we monogaam..
quote:Maar wanneer besluit je dan geen condoom meer te gebruiken? Als je kinderen wilt? Laten jullie je dan eerst testen op SOA's?
Op maandag 04 februari 2002 15:10 schreef BotXXX het volgende:
Ja je eigen zaad likken is toch niet vreemd??? of wel???Nee geen condoom geschreven maar wel gebruikt. Trouwens ik beschijf toch ook niet dat ik mijn sokken afstroop? Lijktme logisch een condoom. Ook al is het mijn vriendin en zijn we monogaam..
quote:Tja wanneer besluit je dat.. weet het niet
Op maandag 04 februari 2002 15:14 schreef Dlocks het volgende:
Maar wanneer besluit je dan geen condoom meer te gebruiken? Als je kinderen wilt? Laten jullie je dan eerst testen op SOA's?
quote:Als het gaat om sperma liken/slikken/gorgelen en weet ik veel wat voor andere bezigheden: JA.
Op maandag 04 februari 2002 15:02 schreef Chayenn het volgende:[..]
Dus jij bent vies van jezelf?
quote:Vertellen dat je een condoom hebt gebruikt is een goed voorbeeld geven voor de kids hier, je sokken afstropen is een literaire bijkomstigheid.
Op maandag 04 februari 2002 15:10 schreef BotXXX het volgende:
Ja je eigen zaad likken is toch niet vreemd??? of wel???Nee geen condoom geschreven maar wel gebruikt. Trouwens ik beschijf toch ook niet dat ik mijn sokken afstroop? Lijktme logisch een condoom. Ook al is het mijn vriendin en zijn we monogaam..
quote:Oh, dacht dat je toen wakker werd eigenlijk
Op maandag 04 februari 2002 14:38 schreef BotXXX het volgende:[blablabla]
...en toen zijn we gaan slapen
quote:Dus als een meisje jou heeft gepijpt ga je ook niet meer met haar zoenen?
Op maandag 04 februari 2002 15:25 schreef static het volgende:[..]
Als het gaat om sperma liken/slikken/gorgelen en weet ik veel wat voor andere bezigheden: JA.
quote:Ik zorg ervoor dat ik nooit klaarkom met pijpen, vind ik egoistisch.
Op maandag 04 februari 2002 16:05 schreef Chayenn het volgende:[..]
Dus als een meisje jou heeft gepijpt ga je ook niet meer met haar zoenen?
Ja, begin maar te lachen...
quote:Doet zo erg d'r best.. Ga jij je eigen in zitten houden.. Dat arme kind..
Op maandag 04 februari 2002 16:18 schreef static het volgende:[..]
Ik zorg ervoor dat ik nooit klaarkom met pijpen, vind ik egoistisch.
quote:Ik ga je niet uitlachen maar dat moet je echt niet doen hoor. Heb je het wel eens geproefd? laat haar dan een glaasje water erna drinken ofzo
quote:Maar wat als het meisje in kwestie het nou heel erg leuk vindt?
quote:Ik kom liever samen met haar klaar (vandaar die referentie naar egoistisch).
Op maandag 04 februari 2002 16:22 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Doet zo erg d'r best.. Ga jij je eigen in zitten houden.. Dat arme kind..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |