Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Compromis op het Golfer Decreet.:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemeen
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
TorD wachtkamer
Code voor TorD header
Romeinse Getalnotering.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 2.58 28-01-2002
Maar doet u mij maar een T'tje
quote:Wat vind je van de kleding die Knuffelbeertje voor me uitgekozen heeft?
Op maandag 04 februari 2002 13:22 schreef BotXXX het volgende:
* BotXXX is terug van lunch.. en daarna wat gezellig klessebesse met collega's..Maar doet u mij maar een T'tje
quote:Ziet er spannend uit, maar wat is een heupbroek (ik niet veel verstand hebben van vele types
Op maandag 04 februari 2002 13:23 schreef Bits het volgende:Wat vind je van de kleding die Knuffelbeertje voor me uitgekozen heeft?
quote:Een broek die nogal laag hangt. Op je heupen dus, die ik aan heb begint bij mijn stuitje zeg maar
Op maandag 04 februari 2002 13:24 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ziet er spannend uit, maar wat is een heupbroek (ik niet veel verstand hebben van vele types
)
quote:Oh zo'n broek.. Jah die zien er meestal (natuurlijk met het juiste lijf er in) best goed uit
Op maandag 04 februari 2002 13:25 schreef Bits het volgende:[..]
Een broek die nogal laag hangt. Op je heupen dus, die ik aan heb begint bij mijn stuitje zeg maar
quote:Over wie ging je laatse erotische gedachte?
Op maandag 04 februari 2002 13:26 schreef DesD het volgende:
Mag ik een T'tje?
quote:Euhm... da's wel een tijdje geleden, maar die ging over men ex (toen nog vriendin). Sjonge, toch zeker zo'n 5 maanden geleden.
Op maandag 04 februari 2002 13:28 schreef BotXXX het volgende:[..]
Over wie ging je laatse erotische gedachte?
quote:Nou ok..
Op maandag 04 februari 2002 13:26 schreef Bits het volgende:
Heb je nog een T voor mij?
Hmmm, ben je ooit zo dronken geweest dat je niet meer wist wat je hebt gedaan? En wat had je toen allemaal gedaan (door vrienden verteld)
quote:Oeps. deze was niet voor mij bedoeld
Op maandag 04 februari 2002 13:28 schreef BotXXX het volgende:[..]
Over wie ging je laatse erotische gedachte?
[Dit bericht is gewijzigd door Bits op 04-02-2002 13:32]
quote:Wel eens dingen gedaan die ik nooit zou hebben gedaan als ik nuchter was maar ik wist ze later nog wel (helaas)
Op maandag 04 februari 2002 13:30 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou ok..
Hmmm, ben je ooit zo dronken geweest dat je niet meer wist wat je hebt gedaan? En wat had je toen allemaal gedaan (door vrienden verteld)
quote:GG
Op maandag 04 februari 2002 13:30 schreef DesD het volgende:[..]
Euhm... da's wel een tijdje geleden, maar die ging over men ex (toen nog vriendin). Sjonge, toch zeker zo'n 5 maanden geleden.
quote:Laatste erotische gedachte een tijdje geleden? Zeg, amorfe massa, weet je zeker dat je wel klopt? Ik heb elke 2 minuut 20 een erotische gedachte...
Op maandag 04 februari 2002 13:30 schreef DesD het volgende:[..]
Euhm... da's wel een tijdje geleden, maar die ging over men ex (toen nog vriendin). Sjonge, toch zeker zo'n 5 maanden geleden.
quote:Allebei, kheb niet zoveel erotische gedachtes namelijk
Op maandag 04 februari 2002 13:32 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
Zo zo, was je gedachte 5 maanden gelden of je vriendin. Tis wel al weer een lange tijd als het je gedachte is..
quote:GG
Op maandag 04 februari 2002 13:32 schreef Bits het volgende:[..]
Wel eens dingen gedaan die ik nooit zou hebben gedaan als ik nuchter was maar ik wist ze later nog wel (helaas)
quote:Wat was bij jou het ergste dan?
Op maandag 04 februari 2002 13:36 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
Hahaha, nou van die zwarte gaten in je geheugen is ook niet altijd super te noemen hoor. Misje gewoon een heels tuk van je avond..
quote:Wat is het meest beschamende moment van je leven geweest??
Op maandag 04 februari 2002 13:37 schreef Chayenn het volgende:
T
quote:Heeee beeb
Op maandag 04 februari 2002 13:37 schreef Chayenn het volgende:
T
quote:whaha hmmm nou ik denk dat dat was in de mac toen ik met een groepje uit me klas wat ging eten... we hadden besteld en ik moest even naar de wc. Kwam ik terug iedereen aan het eten en waar was MIJN hamburger? die hadden ze verstopt en wisten niet meer waar ie was... Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van die flut grapjes dus ik zat al zo
Op maandag 04 februari 2002 13:38 schreef DesD het volgende:[..]
Wat is het meest beschamende moment van je leven geweest??
quote:Nou gelukkig weet ik dat niet
Op maandag 04 februari 2002 13:36 schreef Bits het volgende:[..]
Wat was bij jou het ergste dan?
quote:beeb? heb ik wat gemist
Op maandag 04 februari 2002 13:39 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Heeee beeb
![]()
![]()
quote:Oowzzz, nah valt je leven nog best mee dan
Op maandag 04 februari 2002 13:41 schreef Chayenn het volgende:[..]
whaha hmmm nou ik denk dat dat was in de mac toen ik met een groepje uit me klas wat ging eten... we hadden besteld en ik moest even naar de wc. Kwam ik terug iedereen aan het eten en waar was MIJN hamburger? die hadden ze verstopt en wisten niet meer waar ie was... Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van die flut grapjes dus ik zat al zo
en toen kreeg ik em en was ie koud! nou toen heb ik wat traantjes gelaten en die hamburger in iemand ze jas gegooid
ja oprotten met die ongein
quote:O dat valt wel mee. Nog een T voor mij?
Op maandag 04 februari 2002 13:41 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou gelukkig weet ik dat niet
maar heb zo wel eens af en toe van die momenten dat ik niks meer weet wat ik heb gedaan die nacht. En dan hoor je later van de vrienden waarmee je mee uit was dat je volgens hun heel intiem wou dansen.. (echt gelukkig dat ik daar dus niks meer van af weet)
quote:Wat was het meest komische moment van je leven?
Op maandag 04 februari 2002 13:43 schreef Bits het volgende:[..]
O dat valt wel mee. Nog een T voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |