quote:Lijkt mij ook.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:00 schreef Juup© het volgende:
Als mijn vriendin een blind date zou hebben met iemand, dan zou er iets mis zijn met onze relatie.
quote:tja..
Als mijn vriendin een blind date zou hebben met iemand, dan zou er iets mis zijn met onze relatie.
quote:Wat heb je gezegd toen ze wegging? Fijne avond?
Op zaterdag 02 februari 2002 17:02 schreef Miko8m het volgende:tja..
echt rozeschijn en manegeur is het niet
maar ze houd van me zegt ze
zei ze nog voor ze wegging
...
ik hou ook van haar
ps. Ze houd je gewoon aan het lijntje dus dumpen lijkt me het beste voordat ze dat bij jou doet.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 02-02-2002 17:09]
laat vooral niks wat ik ook niet zou laten
was niet zon goeie zet achteraf denk ik......
quote:Heb je eerder wel aangegeven dat je het niet leuk vindt? En hoe reageerde ze daar dan op?
Op zaterdag 02 februari 2002 17:08 schreef Miko8m het volgende:
op cynische toon;laat vooral niks wat ik ook niet zou laten
was niet zon goeie zet achteraf denk ik......
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 02-02-2002 17:14]
* Peewee was meegegaan!
quote:wel als ie er tijdens hun ontmoeting achterkomt wie ze echt is.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:15 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Weet diegene waar ze mee afgesproken heb trouwens dat ze een vriend heeft?
quote:grappig dat niemand dat soort links in dit soort topiques plaatst:
Op zaterdag 02 februari 2002 17:13 schreef Peewee het volgende:
Je hoort tegenwoordig allemaal van zo'n rare verhalen wat internetvriendschappen betreft,..
Tienermeisje mishandeld door internetvriend* Peewee was meegegaan!
Verliefd op de computer???
een virtuele relatie:zou dat stand houden?
Relatie via Internetdating?
Verliefd via Internet, kan dat??
internet relaties
Chatvriendje
Heeft een chatrelatie wel kans?
internet-relaties wie?
Hoe denkt men over de "internet relatie"
quote:Ja logisch. Is geen goed teken. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat het puur vriendschappelijk is. Maar ja... wel een kleine kans. Sterkte.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:16 schreef Miko8m het volgende:
Ja ik heb duidelijk aangegeven dat ik het niet leuk vind.
Ik mocht het niet verkeerd interpreteren werd er gezegd
ik denk best ruim en wil niemand zn ontwikkeling in de weg staan dus in principe moet het niet uitmaken maar...
ik krijg er zo'n kutgevoel bij....
quote:ja dat weet ik wel ja.
Op zaterdag 02 februari 2002 17:37 schreef SONIC het volgende:
Ik hoop dat je wel weet WAAR ze naartoe zijn ?
quote:Awwww, dat is wel erg lief... te lief in dit geval.
Op zaterdag 02 februari 2002 18:04 schreef Miko8m het volgende:ja dat weet ik wel ja.
ik heb daarstraks zelf de route voor dr uit zitten printen
quote:toch niet de MacDonalds?
Op zaterdag 02 februari 2002 17:37 schreef SONIC het volgende:
Ik hoop dat je wel weet WAAR ze naartoe zijn ?
quote:eh
Op zaterdag 02 februari 2002 18:12 schreef Cheiron het volgende:
Als dit echt serieus is, moet je toch bij jezelf te raden gaan hoe deze relatie in elkaar zit.
Aan de andere kant: wat voor blind date is het, vriendschappelijk (als in, we kunnen zo leuk praten, ik wil je een keer spreken), of sexuaal (je doet je voor als een geil wij ik wil je .. nou ja, de rest kun je verzinnen).
Die nuance is nogal belangrijk denk ik
quote:Pijnlijk..
Op zaterdag 02 februari 2002 18:15 schreef milagro het volgende:[..]
toch niet de MacDonalds?
Ikzelf zou het heel erg raar vinden als mijn vriendin een blind date zou hebben met een ander. En dan druk ik me nog heel beschaafd uit..
quote:Eh... Waar was je met je hoofd man... Daar laat je haar toch niet heengaan, tenminste niet zonder de deur definitief achter haar dicht te gooien?
Op zaterdag 02 februari 2002 18:25 schreef Miko8m het volgende:[..]
eh
domvoelt...
het laatste
quote:eenzijdige vrede, maar dan anders.
Op zaterdag 02 februari 2002 18:42 schreef Herald het volgende:
volgens mij is het ook al uit maar weet de topiqueopener dat niet
quote:Zou je er achteraan gaan?
Op zaterdag 02 februari 2002 18:44 schreef Cheiron het volgende:
Das rottig ..
Als je weet waar ze zijn, zou ik nu toch maar eens haast gaan maken ...
quote:McDonalds misschien?
Op zaterdag 02 februari 2002 18:44 schreef Cheiron het volgende:
Das rottig ..
Als je weet waar ze zijn, zou ik nu toch maar eens haast gaan maken ...
Miesjel wenst je sterkte en wijsheid toe.
quote:Moet jij niet weg of ben je al terug?
Op zaterdag 02 februari 2002 18:56 schreef Mata-Hari het volgende:
mhzz
iemand zin in een blind date ?
quote:Waarom? Een blind date hebben staat toch niet meteen gelijk aan vreemdgaan of zo? Wat is er mis met andere mensen leren kennen?
quote:Misschien dat je het dan geen "date" moet noemen. Een blind date suggereert iets spannends c.q. romantisch.
Op zaterdag 02 februari 2002 19:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Waarom? Een blind date hebben staat toch niet meteen gelijk aan vreemdgaan of zo? Wat is er mis met andere mensen leren kennen?
quote:Ik vat 'blind date' altijd op als 'iemand voor het eerst in levende lijve ontmoeten', en zie er verder niet direct wat spannends of romantisch in.
Op zaterdag 02 februari 2002 19:25 schreef milagro het volgende:[..]
Misschien dat je het dan geen "date" moet noemen. Een blind date suggereert iets spannends c.q. romantisch.
Maar goed, alles hangt natuurlijk op de intentie waarmee je iemand gaat ontmoeten.
quote:Herald weet wel wanneer hij "jouw" moet gebruiken ipv "jou".
Op zaterdag 02 februari 2002 17:24 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Herald ga ff buiten spelen. Dit gesprek gaat jou IQ te boven...
Hebben jullie toevallig een vrije relatie ofzo? Lijkt me eigenlijk niet normaal als je vriendin gaat daten met anderen...
Het lijkt mij dat je jezelf toch harder moet opstellen in deze kwestie: Laat je niet bekoeieneren!!!
Is ze al terug? Ben benieuwd naar hoe het gegaan is (al gaat het me eigenlijk niks aan, maarja...nieuwsgierig)
quote:Niets, maar een date met een vreemde daar heb ik mijn bedenkingen bij en zal het ook niet goedkeuren.
Op zaterdag 02 februari 2002 19:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Waarom? Een blind date hebben staat toch niet meteen gelijk aan vreemdgaan of zo? Wat is er mis met andere mensen leren kennen?
quote:Ik zie het hetzelfde als milagro en zal dus een ontmoeting met iemand anders die ik nog nooit gezien heb o.i.d. als een "date" bestempelen maar gewoon als een vriendschappelijke kennismaking.
Op zaterdag 02 februari 2002 19:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik vat 'blind date' altijd op als 'iemand voor het eerst in levende lijve ontmoeten', en zie er verder niet direct wat spannends of romantisch in.
Maar goed, alles hangt natuurlijk op de intentie waarmee je iemand gaat ontmoeten.
quote:En dan nog een routebeschrijving te geven ...
Op zaterdag 02 februari 2002 21:04 schreef FokSpy het volgende:
Hoe stupide kan je zijn om je vriendin naar een blind-date te gaan!![]()
quote:psies!
Op zaterdag 02 februari 2002 21:08 schreef milagro het volgende:[..]
En dan nog een routebeschrijving te geven ...
Maak jezelf niet zo afhankelijk van iemand die jouw gevoelens niet belangrijk vindt.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 18:56 schreef Mata-Hari het volgende:
mhzz
iemand zin in een blind date ?
Volgens mij is het Kastanova of anders die sukkel die zijn sperma bij zijn halfzus in bad deponeert
Update ?
als jij nou bekend maakte aan die vriendin dat jij zelf een blind date had met iemand anders, zou zij er dan even "sportief" op reageren?
Maar even over haar. Ten eerste regelt ze zomaar een date met iemand, en ten tweede houdt ze diegene ook nog eens voor de gek door zich als iemand anders voor te doen.
Zou je deze relatie niet beter kunnen beeindigen? Ik merk dat je een best wel vriendelijk kalm persoon bent, maar er is toch wel een verschil tussen "hoffelijkheid" en "over je heen laten lopen"...
Je verdient beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |