Groetjes,
Theo
quote:Ja iedereen heeft wel de een of andere afwiking. Aan dits oort reacties heb ik niks. Graag alleen serieuze!
Op zaterdag 02 februari 2002 16:17 schreef Sunwater het volgende:
Beetje ziek wat je doet.Heb er verder geen antwoord op.
En nu weer terug naar je Duplo.
quote:Vergelijk het eens met jezelf in lava laten zwemmen naar een vrouw, je bent dood voordat je bij het doel bent. Ze heeft dus echt ergens anders de bloemen buitengezet.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:13 schreef Kaczynski het volgende:
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een vreemde afwijking. Als mijn moeder of mijn halfzus in bad gaat en het bad vollaten stromen alvorens er in te gaan zitten vind ik het erg opwindend om mezelf af te rukken en het sperma in het bad te gooien.
Nu komt het probleem. Mijn halfzus is zwanger geworden alleen heeft ze geen vriend. Daarnaast heeft ze het afgelopen half jaar geen vriend gehad,volgens haarzelf.
Zou het mogelijk zijn, dat mijn sperma in leven is gebleven in het bad, en op de een of andere manier in haar vagina terecht is gekomen?
I hope not
Groetjes,Theo
quote:Een grap van Urbanus?
Op zaterdag 02 februari 2002 16:19 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Doet me heeeeeel erg denken aan een grap van Urbanus.
quote:[serieuze reactie]
Op zaterdag 02 februari 2002 16:20 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ja iedereen heeft wel de een of andere afwiking. Aan dits oort reacties heb ik niks. Graag alleen serieuze!
Bezoek een psychiater!!
[/serieuze reactie]
quote:Sorry hoor, maar ik denk niet dat er veel mensen rondlopen die een afwijking hebben van dit soort kaliber.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:20 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ja iedereen heeft wel de een of andere afwiking. Aan dits oort reacties heb ik niks. Graag alleen serieuze!
quote:Ik denk dat dat best zou kunnen vader Kaczynski
Op zaterdag 02 februari 2002 16:13 schreef Kaczynski het volgende:
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een vreemde afwijking. Als mijn moeder of mijn halfzus in bad gaat en het bad vollaten stromen alvorens er in te gaan zitten vind ik het erg opwindend om mezelf af te rukken en het sperma in het bad te gooien.
Nu komt het probleem. Mijn halfzus is zwanger geworden alleen heeft ze geen vriend. Daarnaast heeft ze het afgelopen half jaar geen vriend gehad,volgens haarzelf.
Zou het mogelijk zijn, dat mijn sperma in leven is gebleven in het bad, en op de een of andere manier in haar vagina terecht is gekomen?
I hope not
Groetjes,Theo
Wat zegt je halfzus er zelf van dat jij in dat bad van haar gaat lopen rukken??
Toch best een beetje ziek in je hoofd ofniet?
quote:Ik hoop het, alhoewel ik haar er niet het type voor vind.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:21 schreef slakkie het volgende:[..]
Vergelijk het eens met jezelf in lava laten zwemmen naar een vrouw, je bent dood voordat je bij het doel bent. Ze heeft dus echt ergens anders de bloemen buitengezet.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
[serieuze reactie]
Bezoek een psychiater!!
[/serieuze reactie]
Ten tweede: De kans is klein, maar het is mogelijk.
Alleen een bloedproef kan uitsel geven,
of dit het geval is geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Sproggel op 02-02-2002 16:24]
quote:Zij vindt jou vast ook niet het type dat zich even lekker afrukt voordat ze in het bad stapt.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:22 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Ik hoop het, alhoewel ik haar er niet het type voor vind.
quote:Nee tuurlijk weet ze daar niks van af. Ze laat het bad volstromen en gaat weer voor de tv zitten tot hij is volgelopen. In de tussentijd ga ik zgn. naar de wc in de badkamer.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:22 schreef vosss het volgende:[..]
Ik denk dat dat best zou kunnen vader Kaczynski
Wat zegt je halfzus er zelf van dat jij in dat bad van haar gaat lopen rukken??
Toch best een beetje ziek in je hoofd ofniet?
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 16:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
Zij vindt jou vast ook niet het type dat zich even lekker afrukt voordat ze in het bad stapt.
quote:Nee hoor.. doodnormaal
Op zaterdag 02 februari 2002 16:23 schreef Kaczynski het volgende:[..]
Nee tuurlijk weet ze daar niks van af. Ze laat het bad volstromen en gaat weer voor de tv zitten tot hij is volgelopen. In de tussentijd ga ik zgn. naar de wc in de badkamer.
Zo heel gek is het toch ook weer niet?
quote:Is weer eens wat anders dan ezelinnenmelk.
Op zaterdag 02 februari 2002 16:24 schreef jerney het volgende:[..]
Nee hoor.. doodnormaal
Ik doe het dagelijks.
Nog niet eens dat je van ongebruikelijke dingen geil wordt, al vind ik de combi sex-moeder behoorlijk ranzig, maar wel dat je anderen met je kwakje opzadelt.
En het is onmogelijk dat er iemand zwanger raakt van een bad waarin een viespeuk zijn zaadjes heeft geloosd. Misschien is er een zeer kleine kans als het bad niet te warm is, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 02-02-2002 16:28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |