abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2997476
quote:
AMSTERDAM - Een bolletjesslikker is donderdagochtend tijdens een vlucht van Curaçao naar Amsterdam overleden. De man kreeg lichamelijke problemen, waarop twee artsen in het vliegtuig hem te hulp schoten. De hulp mocht niet baten.

De man bevond zich in een toestel van Sobelair, dat woensdag was vertrokken van vliegveld Hato bij Willemstad en donderdagochtend op Schiphol landde.

De man werd rond 04.20 uur misselijk en kreeg braakneigingen. Na het verzoek van het cabinepersoneel om assistentie van artsen, schoten verschillende mensen te hulp, onder wie de twee artsen. Ze zijn tot 04.45 uur beziggeweest om de hevig schokkende man in leven te houden.

Het vliegtuig is rond 06.30 uur geland. Aan de gate stond een team van de marechaussee en ambulancepersoneel klaar om onderzoek te doen. Korte tijd later is het stoffelijk overschot uit het vliegtuig gehaald en met een ambulance afgevoerd. Over de identiteit van de man is nog niets bekend.

Het loopt de spuigaten uit!.
Er moet aktie ondernomen worden en wel heel erg snel!.
pi_2997483
Inderdaad! Meer artsen standby op Schiphol aub!!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_2997490
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:37 schreef Jarno het volgende:
Domme opmerking.
Zeg dan niks......

[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 31-01-2002 12:38]

pi_2997493
Prima, scheelt weer een drugskoerier en weer drugs die aankomt hier. Gewoon doorgaan zo met doodgaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2997505
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:38 schreef _Hummer_ het volgende:

[..]

Zeg dan niks......

Ik dacht dat je het schandalig vond dat er een bolletjes-slikker overleden was op Schiphol?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_2997512
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:36 schreef _Hummer_ het volgende:
Het loopt de spuigaten uit!.
Nee hoor, het krijgt op het moment gewoon iets meer aandacht van de media.

Het probleem bestaat al jaren.

O+. Ripley. O+.
  donderdag 31 januari 2002 @ 12:40:06 #7
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_2997519
Inderdaad! Er moet als de sodemieter geld naar de Antillen zodat die arme Arubanen niet meer hun geld hoeven te verdienen met het transporteren van bolletjes. Omhoog die uitkeringen!
Nee, ik ben niet aardig!
pi_2997523
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het schandalig vond dat er een bolletjes-slikker overleden was op Schiphol?

Ik vind het schandalig dat dit nog steeds mogelijk is.
pi_2997537
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:39 schreef Smike het volgende:

[..]

Nee hoor, het krijgt op het moment gewoon iets meer aandacht van de media.

Ja, maar dan snap je het niet helemaal: de kunst voor Hummerrr is om elke post nog dreigender, nog fatalistischer neer te zetten, zodat we met elke post nog dichter bij de afgrond, de vernietiging, de apocalyps zijn! Bang worden zul je!!
pi_2997558
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:40 schreef _Hummer_ het volgende:

[..]

Ik vind het schandalig dat dit nog steeds mogelijk is.

Daarom: waren de artsen er wel snel genoeg bij? Waren ze wel deskundig genoeg?? Wellicht een comissie aanstellen om de wanorde op Schiphol onder het medische personeel aan de kaak te stellen???

dit kan zo niet langer!!!

pi_2997560
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:41 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar dan snap je het niet helemaal: de kunst voor Hummerrr is om elke post nog dreigender, nog fatalistischer neer te zetten, zodat we met elke post nog dichter bij de afgrond, de vernietiging, de apocalyps zijn! Bang worden zul je!!
Dat weet ik, maar het is mijn sport om zoveel mogelijk posts in zijn topic te zetten waar hij niet op reageert.
O+. Ripley. O+.
pi_2997562
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:39 schreef Smike het volgende:

Het probleem bestaat al jaren.

Maakt het dat minder problematisch ?. je hebt mazzel

[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 31-01-2002 12:43]

pi_2997563
lekker voor hem, hopen dat er meer volgen!!
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_2997594
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:42 schreef _Hummer_ het volgende:
Maakt het dat minder problematisch ?. je hebt mazzel
Nee, maar de opmerking "Het loopt de spuigaten uit" slaat nergens op.

Zeg dan "Het probleem blijft bestaan".

O+. Ripley. O+.
  donderdag 31 januari 2002 @ 12:47:21 #15
16435 lawnMower
One for the money...
pi_2997624
olé, victory is ours!
Stelletje mafkezen zijn 't...
Pain is temporary, pride lasts forever...
pi_2997643
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:47 schreef lawnMower het volgende:
olé, victory is ours!
Stelletje mafkezen zijn 't...
Ik treur eveneens niet om die bolletjesslikker maar om de gang van zaken.
  donderdag 31 januari 2002 @ 12:50:21 #17
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_2997659
Maar wat vind je problematisch. Dat er een bolletjesslikker is overleden of dat bolletjesslikers verantwoordelijk zijn voor 0,3% van de import van het witte poeder?
  donderdag 31 januari 2002 @ 12:54:40 #18
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_2997733
Het is te gek voor woorden dat zo'n slikkert nog steeds een vliegtuig in kan stappen zonder dat er iets gebeurd. Ik ben zelf een aantal maal op Curacao geweest en de controle stelt helemaal maar dan ook helemaal niks voor, en de enige drugshond die ze hebben is overwerkt

Enige mogelijke antwoord is de controle op Schiphol waterdicht maken en de straf vergelijkbaar maken met het op Curacao weigeren van het slikken van bolletjes op verzoek van de handelaar.

Dat hij doodgaat, risico van het vak zullen we maar zeggen.

Hard, gemeen en snel
pi_2997747
Bolletjesslikkers kun je heel makkelijk uitschakelen. Eén flinke klap in de maag is voldoende
  donderdag 31 januari 2002 @ 12:59:29 #20
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_2997799
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:54 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Het is te gek voor woorden dat zo'n slikkert nog steeds een vliegtuig in kan stappen zonder dat er iets gebeurd. [...]
Dat komt omdat er bewust niet streng gecontrolleerd wordt. Ze kunnen maximaal 4 man per dag oppakken (dat is ongeveer 10% van de dagelijkse bolletjesslikkers) omdat de gevangenis(sen?) simpel weg overvol zit(ten) met twee man op 1 cel. Er kan eenvoudig weg niemand meer bij. En ze hebben geen geld om een gevangenis bij te bouwen.
pi_2997836
Ik vind het echt heel erg. Ja echt. Geloof me nou. Das toch heel zielig. Toch? Of niet soms?
pi_2997841
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:40 schreef Tinkepink@work het volgende:
Inderdaad! Er moet als de sodemieter geld naar de Antillen zodat die arme Arubanen niet meer hun geld hoeven te verdienen met het transporteren van bolletjes. Omhoog die uitkeringen!
Begin maar alvast met sparen..........
pi_2997858
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 12:59 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dat komt omdat er bewust niet streng gecontrolleerd wordt. Ze kunnen maximaal 4 man per dag oppakken (dat is ongeveer 10% van de dagelijkse bolletjesslikkers) omdat de gevangenis(sen?) simpel weg overvol zit(ten) met twee man op 1 cel. Er kan eenvoudig weg niemand meer bij. En ze hebben geen geld om een gevangenis bij te bouwen.

Hey, ga nou niet nuanceren! Daar houden ze hier niet zo van. De bedoeling is dat je gewoon met de massa meeroept: "dood aan alle bolletjesslikkers!! en nog doderder als het buitenlanders zijn!!!". Snappie?
pi_2997865
Gewoon iedereen die in het Caribisch gebied op het vliegtuig stapt, een goeie stomp in hun maag geven, degene die weer opstaan zijn clean!

Jarno, wannebee moraalridder, heb je soms medelijden met die cokeslikkers?

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 31-01-2002 13:05]

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_2997876
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Begin maar alvast met sparen..........

Ook zoiets ja!
Straks mogen wij er weer voor dokken.....

En maar blijven claimen dat je onafhankelijk wil blijven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')