abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2002 @ 15:32:39 #1
21981 vrijgezellig
Leven is een feest, ik ook
pi_2987244
Kijk dat is dus nu net het probleem, ik wil het pur voor de sex. leuk avondje en zo en daarna nooit meer kontakt. Gewoon omdat ik gen zin heb om me te binden. Heb het toch al druk zat! Maar de meeste vrouwen willen wel meer. Herkennen jullie dit?
Be open
  woensdag 30 januari 2002 @ 15:34:46 #2
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2987271
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:32 schreef vrijgezellig het volgende:
Kijk dat is dus nu net het probleem, ik wil het pur voor de sex. leuk avondje en zo en daarna nooit meer kontakt. Gewoon omdat ik gen zin heb om me te binden. Heb het toch al druk zat! Maar de meeste vrouwen willen wel meer. Herkennen jullie dit?
Dat is logisch...
De meeste vrouwen willen (meestal onderbewust) een relatie.
Voor een vrouw is het nl een soort belofte die je doet, wanneer je met iemand naar bed gaat. Ookal is het alleen maar voor het plezier.

ps zie ook Vanilla Sky voor dit probleem ! aanrader

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_2987276
Voor sex kun je ook naar Amsterdam, weet je zeker dat die vrouwen niet meer willen
  woensdag 30 januari 2002 @ 15:45:57 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2987410
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:34 schreef Mukie het volgende:
Dat is logisch...
De meeste vrouwen willen (meestal onderbewust) een relatie.
Voor een vrouw is het nl een soort belofte die je doet, wanneer je met iemand naar bed gaat. Ookal is het alleen maar voor het plezier.
Wat een lulkoek!

Sorry

Maar dat is dus echt niet waar! Ik ben ook wel eens just4fun met een jongen geweest terwijl ik niet op zoek was naar een relatie. En ook na afloop had ik geen enkele behoefte aan een relatie met de persoon in kwestie. In dat geval was de jongen zelfs degene die maar bleef bellen...

En ik weet zéker dat ik niet het enige meisje ben met die ervaring. Sure, het is als jongen zijnde wat moeilijker om een meisje te vinden die met je meegaat maar dat is volgens mij vooral omdat:
1-> Er voor dames altijd een veiligheidsrisico aan kleeft
2-> Omdat dames een heel stukje kieskeuriger zijn in hun bedpartners dan de heren...

Het kán dus met emotionele toestanden te maken hebben, maar dat hoeft zeker niet!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2987472
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:45 schreef Hik het volgende:

[..]

Wat een lulkoek!

Sorry

Maar dat is dus echt niet waar! Ik ben ook wel eens just4fun met een jongen geweest terwijl ik niet op zoek was naar een relatie. En ook na afloop had ik geen enkele behoefte aan een relatie met de persoon in kwestie. In dat geval was de jongen zelfs degene die maar bleef bellen...

En ik weet zéker dat ik niet het enige meisje ben met die ervaring. Sure, het is als jongen zijnde wat moeilijker om een meisje te vinden die met je meegaat maar dat is volgens mij vooral omdat:
2-> Omdat dames een heel stukje kieskeuriger zijn in hun bedpartners dan de heren...

Het kán dus met emotionele toestanden te maken hebben, maar dat hoeft zeker niet!

Waarom zijn vrouwen kieskeuriger, terwijl je van te voren al weet dat je het puur voor de sex doet? Een lekkere vent hoeft geen lekkere sex te zijn.

Dans jij ook salsa?

woensdag 30 januari 2002 @ 15:55:31 #6
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_2987557

[Sarcasme mode on]
Huh, ik wil sex, zonder verplichtingen, ben ik nu een man? Herkennen jullie dit? Waarom hebben vrouwen dit niet?
[/Sarcasme mode off]

Dikke lul, vrouwen hebben het ook, en misschien zijn die nog wel ranziger dan mannen, alleen ruiken die waarschijnlijk of je kan naaien of niet... Bedenk zelf maar in welke categorie je valt...

Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
  woensdag 30 januari 2002 @ 15:56:31 #7
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2987572
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:45 schreef Hik het volgende:

[..]

Wat een lulkoek!

Sorry

Daarom schreef ik ook MEESTAL...

* Mukie hoort daar btw ook niet bij hoor, maar de meeste meiden die ik ken wel

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_2987591
quote:
Nee
pi_2987893
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:35 schreef DJKoster het volgende:
Voor sex kun je ook naar Amsterdam, weet je zeker dat die vrouwen niet meer willen
Dan wel naar "the red light district"
Vertel aan niemand je geheim, Want wie nu je vriend is Kan morgen je vijand zijn.
pi_2988174
Ga rukken als het alleen voor de sex is ffs...
Jaren technologie en beschaving verkloot door hormonen
Une fois tu gagnes, mille fois tu perds.
pi_2988203
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:43 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Ga rukken als het alleen voor de sex is ffs...
Jaren technologie en beschaving verkloot door hormonen
Was de beschaving daar juist niet groot door geworden
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:49:33 #12
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2988296
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:49 schreef lantapara het volgende:
Waarom zijn vrouwen kieskeuriger, terwijl je van te voren al weet dat je het puur voor de sex doet? Een lekkere vent hoeft geen lekkere sex te zijn.

Dans jij ook salsa?

Waarom...dat is een goede vraag ja...Ik weet alleen dat ik erge moeite zou hebben om het te doen met een hele lelijke man (OK, de meeste mannen misschien ook) of één die vreselijk dom uit z'n ogen kijkt (en dat is iets dat de meeste mannen dan weer minder bezig houdt).

Gek is dat hè, want zoals je al zegt, je neemt 'm niet mee voor een goed gesprek...maar toch..

Ja, ik dans ook salsa ! Jij dus ook? Waar?

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:51:17 #13
6775 Hunk
Perfectomundo
pi_2988324
quote:
Maar de meeste vrouwen willen wel meer. Herkennen jullie dit?
Ja, eerst was het 75 piek, nu 50 euro. Stomme hoer.
Clerasil heb ik niet nodig
  woensdag 30 januari 2002 @ 17:15:11 #14
21981 vrijgezellig
pi_2988642
Nou nou ... gaat men verwijzen naar de hoeren. Nee dankje.
Waar ik gewoon niet uitkom is dat je als man blijkbaar niet dat zelfde bij de vrouwen vaak tegen komt. Jammer.
Ach misschien ooit eens elders.....
Be open
pi_2988790
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:49 schreef Hik het volgende:

[..]

Waarom...dat is een goede vraag ja...Ik weet alleen dat ik erge moeite zou hebben om het te doen met een hele lelijke man (OK, de meeste mannen misschien ook) of één die vreselijk dom uit z'n ogen kijkt (en dat is iets dat de meeste mannen dan weer minder bezig houdt).

Gek is dat hè, want zoals je al zegt, je neemt 'm niet mee voor een goed gesprek...maar toch..

Ja, ik dans ook salsa ! Jij dus ook? Waar?

Volgens mij zijn vrouwen zeker kieskeuriger!

Ik ken geen dames die idd met een lelijke jongen, ok dat is relatief, of met eentje die heel dom uit zijn ogen kijkt (goed omschreven Hik) iets wil, (relatie of alleen sex).

Ik heb zelf ook minimale eisen, en die liggen best hoog. Als je met elkaar vrijt dan wil je eigenlijk geen lelijkerd voor je neus, ik zou daar absoluut niet mee kunnen zoenen of sterker nog daar word ik niet eens opgewonden van.

fake a dream
pi_2988807
Misschien heb je een leuk karakter maar geen leuke looks?
Een man aleen voor de sex moet natuurlijk wel sexy zijn.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_2988840
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 17:27 schreef zwijntje het volgende:
Misschien heb je een leuk karakter maar geen leuke looks?
Een man aleen voor de sex moet natuurlijk wel sexy zijn.
Een leuk karakter is voor mij bijvoorbeeld echt niet genoeg...

Ken zat mensen/mannen met leuk karakter alleen dat zou ik het bed dus echt niet mee willen delen.

fake a dream
  woensdag 30 januari 2002 @ 17:30:31 #18
21981 vrijgezellig
pi_2988859
Ach alle meiden zeggen dat ik mooie ogen heb en een leuke uitsraling. Maar dat is nog steeds geen garantie om te vinden wat ik zoek.

Enne Kimmie.... leuke site heb je

Be open
pi_2988883
vrouwen zijn erger dan mannen hoor.
Elke meid in een discotheek wil genomen worden, elke.

Een jongen kan nog weleens kiezen tussen scoren of gewoon dom zuipen en met z'n tienen hand in hand op het podium dansen.

pi_2988928
quote:
Nee. Ik doe het omdat ik het lekker vind. En ook niet zomaar met iedereen.
pi_2988958
Kdenk niet dat je snel een vrouw vindt dit het alleen voor de sex wil doen. Moet je toch maar ff naar de hoeruh gaan.
  woensdag 30 januari 2002 @ 17:38:58 #22
3359 just2good2bewrong
Beetje arrogant mischien??????
pi_2988982
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 17:32 schreef Passione het volgende:

Een jongen kan nog weleens kiezen tussen scoren of gewoon dom zuipen en met z'n tienen hand in hand op het podium dansen.

Dat zijn harde uitspraken, maar dan vraag ik me toch af waarom alle mannen die in de disco rondhangen en iemand willen nemen, negen van de tien keer alleen naar huis gaan??
pi_2989008
quote:
fake a dream
pi_2989100
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 17:38 schreef just2good2bewrong het volgende:

[..]

Dat zijn harde uitspraken, maar dan vraag ik me toch af waarom alle mannen die in de disco rondhangen en iemand willen nemen, negen van de tien keer alleen naar huis gaan??

De meeste vrouwen worden op de wc van de discotheek genomen.. Mee naar huis nemen is ook niet alles....stel je voor dat je ouders wakker worden als je aan het krikken bent om 5 uur 'sochtends met een alcohollucht van jewelste.
pi_2989426
quote:
Wat lul jij man? Waarom ga jij uit als ik vragen mag? Sommige mensen gaan gewoon uit voor de gezelligheid hoor. Ik wel in ieder geval.

Als een meisje alleen voor de seks met mij naar bed zou gaan zou ik genoeg over diegene weten. Het zou namelijk dom zijn om te denken dat jij de eerste of enige bent voor haar. En ik zie het op zich niet zo zitten om mijn ******* in een gemeenschapshoer te stoppen .

Lachen is gezond :D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')