abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2002 @ 14:48:19 #1
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2986535
Nou ik wil even een aantal van de fantastisch emogelijkheden van mijn speeltjes geven. Gewoon om even een klein stukje van mijn lifestyle te laten zien aan jullie.

Laat ik beginnen met mijn setje handboeien.
Ne ehet zijn niet die standaard handboeien zoals je die overal ziet, maar deze zijn met bont gevoerd (niet echt bont natuurlijk maar het lijkt er op). Deze zijn ideaal om te gebruiken tijdens de verschillende spelletjes die je met je vriendin kan beoefenen. En het voordeel van het bont gevoerde is da tje er een lange tijd mee kan spelen zonder daar lelijke en pijnlijke plekken rondje polsen te krijgen.

Daarnaast zijn er ook nog Tarzan Dildo's en een stel vibrators die er bij dit setje handboeien goed kunnen worden gebruikt. Stel je 'ketend' je vriendin vast met de handboeien waarna je haar streeld met een kleien vibrator. Haar langzaam naa rhet punt brengen waar je dan je Tarzan Dildo te voorschijn kan halen en deze in de strijd te gooien.

Nou als jullie verder nieuwsgierig zijn dan vragen jullie het maar in dit topic hoor

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
  woensdag 30 januari 2002 @ 14:53:37 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_2986635
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:48 schreef BotXXX het volgende:
Nou als jullie verder nieuwsgierig zijn dan vragen jullie het maar in dit topic hoor
Wat zijn je favoriete TV programma's.
Haalt gelijk bij rechter.
  woensdag 30 januari 2002 @ 14:54:27 #3
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_2986652
quote:
Heb je ook voetboeien dan?
En waar bind je die handboeien aan vast?
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
pi_2986677
Transfer toe sex
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 30 januari 2002 @ 14:58:14 #5
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2986727
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:54 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Heb je ook voetboeien dan?
En waar bind je die handboeien aan vast?

Ja van die handboeien heb je ook een iets groter formaat die je kan gebruiken om je enkels bij elkaar te binden.

Meestal gewoon haar armen door de spake van het voeteneind en dan de handboeien dicht doen. Maar je kan ook haar handen aan haar voeten boeien. Of aan elkaar natuurlijk

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
pi_2986738
quote:

.....je Tarzan Dildo te voorschijn kan halen en deze in de strijd te gooien.

Heb jij soms ook een Hulk dildo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_2986755
Draaien jullie de rollen ook wel eens om?
C’est Davie :o)
  woensdag 30 januari 2002 @ 14:59:55 #8
631 GHaven
pi_2986767
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:58 schreef BotXXX het volgende:

Zeg boeienkoning, krijg ik nog antwoord.? .
  woensdag 30 januari 2002 @ 15:00:27 #9
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_2986779
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:58 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Ja van die handboeien heb je ook een iets groter formaat die je kan gebruiken om je enkels bij elkaar te binden.

Meestal gewoon haar armen door de spake van het voeteneind en dan de handboeien dicht doen. Maar je kan ook haar handen aan haar voeten boeien. Of aan elkaar natuurlijk

Al eens aan zo`n tuigje gedacht waar de hand en voetboeien aan zitten?
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
pi_2987614
Wat is dit, Truth or Dare ofzo

Ik ben heel blij dat ik weet dat je in het bezit bent van deze onderdelen. Go and have fun with it, and don't waste ur time talkin' 'bout it...!

prrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_2987728
Het is dat je zo'n afzichtelijk icon hebt, je had me bijna warm gekregen
pi_2987785
Kom je aandacht tekort ofzo
quote:
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:24:31 #13
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2987921
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:53 schreef GHaven het volgende:
Wat zijn je favoriete TV programma's.
Nou dat gaat je niks aan
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:00 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Al eens aan zo`n tuigje gedacht waar de hand en voetboeien aan zitten?
Ja maar die kosten wat knaken dus dat moet nog even wachten
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:59 schreef Dave het volgende:
Draaien jullie de rollen ook wel eens om?
Zo af en toe wel ja.
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:59 schreef Pridemeid het volgende:
Ik ben heel blij dat ik weet dat je in het bezit bent van deze onderdelen. Go and have fun with it, and don't waste ur time talkin' 'bout it...!
Hehehe.. ik zal ze ook zeker weer binnen kort gaan gebruiken hoor.. Maar wou het jullie gewoon even laten weten, zodat je niet zelf hoeft te denken van "Oh doen meer mensen dit" het antwoord is dus volmondig JA
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:10 schreef Kimmy het volgende:
Het is dat je zo'n afzichtelijk icon hebt, je had me bijna warm gekregen
hihihihi.. Nou dat is dan wel net jammer maar toch een goede opwarmer
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:14 schreef ---Fugitive--- het volgende:
Kom je aandacht tekort ofzo
Ikke niet hoor, ik krijg en kan me aandacht best goed kwijt op deze manier En jij??
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:31:30 #14
11436 Silence
There is silence...
pi_2988013
Wat vinden jullie van de zogenaamde love balls? Die kan je vriendin altijd indoen, kan je haar heel de dag een beetje geil houden
Een vriendin van me had ze, werkte perfect
No pain, no hurts, we'll go dreaming....
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:33:57 #15
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2988049
Al eens de liefdesschommel uitgeprobeerd ?
Lijkt me errug leuk...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_2988167
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:31 schreef Silence het volgende:
Wat vinden jullie van de zogenaamde love balls? Die kan je vriendin altijd indoen, kan je haar heel de dag een beetje geil houden
Een vriendin van me had ze, werkte perfect
Hoe werken die dingen eigenlijk?
*nieuwsgierig is
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:47:14 #17
631 GHaven
pi_2988259
Vind je paarden leuk? Er is ook een paardenforum!
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:49:19 #18
11436 Silence
There is silence...
pi_2988292
Euhm, je weet wat die loveballs zijn he? Zijn 2 balletjes aan een touwtje, die heel erg snel gaan vibreren. Die breng je in, netjes gezegd in je vagina. Touwtje hang je er geloof ik net uit:)
Als je dan beweegt, bewegen die balletjes tegen elkaar en onstaat er een bepaalde vibratie, wat enorm lekker voelt en waardoor je als het goed is erg geil wordt. Tenminste, zo vertelde die vriendin dat. Bij haar was dat zeker zo! Leuk om dan te gaan shoppen
No pain, no hurts, we'll go dreaming....
pi_2988332
Hier maar verder praten over de verschillende speeltjes hun mogelijkheden en ervaringen ervan.
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:55:28 #20
631 GHaven
pi_2988391
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:51 schreef Knorretje het volgende:
Hier maar verder praten over de verschillende speeltjes hun mogelijkheden en ervaringen ervan.
Oh, nou laat mijn vraag over paarden maar zitten dan. .
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:56:42 #21
374 beelzebub
master of disaster
pi_2988409
Moet je in de winkel/catalogus eens vragen/zoeken naar Ben Wah balletjes Kimmy
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:57:13 #22
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2988414
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:33 schreef Mukie het volgende:
Al eens de liefdesschommel uitgeprobeerd ?
Lijkt me errug leuk...
Liefdesschommel?? Het standje of echt zo'n soort achtig schommeltje waar je in kan zitten. Het standje is super nou vinden wij dan
pi_2988433
quote:
Nou ik wil even een aantal van de fantastisch emogelijkheden van mijn speeltjes geven. Gewoon om even een klein stukje van mijn lifestyle te laten zien aan jullie.

Laat ik beginnen met mijn setje handboeien.
Ne ehet zijn niet die standaard handboeien zoals je die overal ziet, maar deze zijn met bont gevoerd (niet echt bont natuurlijk maar het lijkt er op). Deze zijn ideaal om te gebruiken tijdens de verschillende spelletjes die je met je vriendin kan beoefenen. En het voordeel van het bont gevoerde is da tje er een lange tijd mee kan spelen zonder daar lelijke en pijnlijke plekken rondje polsen te krijgen.

Daarnaast zijn er ook nog Tarzan Dildo's en een stel vibrators die er bij dit setje handboeien goed kunnen worden gebruikt. Stel je 'ketend' je vriendin vast met de handboeien waarna je haar streeld met een kleien vibrator. Haar langzaam naa rhet punt brengen waar je dan je Tarzan Dildo te voorschijn kan halen en deze in de strijd te gooien.

Zover ik begrijp uit je verhaal heb je het over de boeien die wel degelijk uit ijzer of hard plastic bestaan maar een omhuseltje hebben van stof/bont. Wat de narigheid met zich meebrengt dat het gaat schuren, slijten etc waardoor alsnog de bescherming (het bont dus) verdwijnt en pijn kan gaan doen aan het geketende ledemaat.

Waarom geen leren boeien ? Zitten prima om de huid heen, kunnen goed bevestigd worden aan verschillende voorwerpen en uitbreiding altijd mogelijk. Anders hebbie ook nog die stoffen (maar die sluiten met klitteband ern gaan zeer makkelijk open)

quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:24 schreef BotXXX het volgende:
Ja maar die kosten wat knaken dus dat moet nog even wachten
Valt mee, niet alles in een keer aanschaffen en je ogen goed de kost geven. Veel huis-tuin en keukenspulletjes zijn goed te gebruiken.
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:42 schreef Kimmy het volgende:
*nieuwsgierig is
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:49 schreef Silence het volgende:
Euhm, je weet wat die loveballs zijn he? Zijn 2 balletjes aan een touwtje, die heel erg snel gaan vibreren. Die breng je in, netjes gezegd in je vagina. Touwtje hang je er geloof ik net uit:)
Als je dan beweegt, bewegen die balletjes tegen elkaar en onstaat er een bepaalde vibratie, wat enorm lekker voelt en waardoor je als het goed is erg geil wordt. Tenminste, zo vertelde die vriendin dat. Bij haar was dat zeker zo! Leuk om dan te gaan shoppen
Heb ze ook gehad, maar was er totaal niet wegvan. Om een beetje vibratie op te wekken moest ik toch aardig bewegen. Tijdens het lopen voelde ik er niets van. Maar ja ieder mens is anders
pi_2988462
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:47 schreef GHaven het volgende:
Vind je paarden leuk? Er is ook een paardenforum!
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:55 schreef GHaven het volgende:

[..]

Oh, nou laat mijn vraag over paarden maar zitten dan. .

waarom ?? Wieweet is het wel een paardenliefhebber. ponyplay of anders ervaring in rijzweepjes, en ander materiaal wat uit de dierenwereld komt. (riemen, tuigjes etc).
  woensdag 30 januari 2002 @ 17:01:03 #25
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_2988464
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:42 schreef Kimmy het volgende:

[..]

*nieuwsgierig is

Het zijn balletjes in ballen die als het ware gaan vibreren als je beweegt en dat moet dan een goed gevoel geven, mijn vriendin vindt er niks aan...
You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')