Is dit haalbaar in een "gezonde" relatie?
Een vriend van me heeft nu al ruim 6 maanden 2 vriendinnen die hij naar zijn zeggen gelijk behandeld; hij heeft met beiden zowel een fysieke als emotionele relatie en wel tegelijkertijd.
DAT houd in dat ze elkaar niet alleen in duo ontmoeten , maar ook met z'n allen samenkomen.
Hij is (Logisch) erg gelukkig met deze situatie en ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ook een lucky bastard vind.
Toch vraag ik me af; is zoiets wel een lang leven beschoren?
ik heb er geen problemen mee ofzo, maar ik zou het zelf nooit willen zoiets.
quote:uiteindelijk liep het fout af?
Op dinsdag 29 januari 2002 21:42 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ik heb eens iemand ontmoet die zo`n relatie al een aantal jaar had en het ging heel goed.
Ze woonden zelfs met z`n 3en in 1 huis.
Dus het kan wel goed gaan
ps wel kicken maar zeer vermoeiend lijkt mij
quote:Toen ik ze kende woonden ze samen ja,heb ze nu al een hele tijd niet meer gezien.
Op dinsdag 29 januari 2002 21:45 schreef Profesor het volgende:[..]
uiteindelijk liep het fout af?
ps wel kicken maar zeer vermoeiend lijkt mij
quote:Niks aan toe te voegen
Op dinsdag 29 januari 2002 21:34 schreef SHE het volgende:
Hoe denkt de fokker over driehoeksverhoudingen?Is dit haalbaar in een "gezonde" relatie?
Een vriend van me heeft nu al ruim 6 maanden 2 vriendinnen die hij naar zijn zeggen gelijk behandeld; hij heeft met beiden zowel een fysieke als emotionele relatie en wel tegelijkertijd.
DAT houd in dat ze elkaar niet alleen in duo ontmoeten , maar ook met z'n allen samenkomen.
Hij is (Logisch) erg gelukkig met deze situatie en ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ook een lucky bastard vind.
Toch vraag ik me af; is zoiets wel een lang leven beschoren?
quote:Tsja, daar noem je dan ook een achterhaald concept...
Op dinsdag 29 januari 2002 21:41 schreef sundae het volgende:
en als hij bijv ooit wil trouwen, kan hij de ander er toch ook niet bijhouden?
quote:Zeker. Dan neemt ie er gewoon nog een vriendin bij om de balans te herstellen.
Op dinsdag 29 januari 2002 22:28 schreef zwijntje het volgende:
En als een van die dames er nu een minnaar bij neemt? Zou die vriend dat accepteren? Vraag ik me zo ineens af....
Ik zou het best over willen doen, ware het niet dat de gevoelens er niet meer zijn. Maar ik moet toch zeggen dat ik denk dat het UITEINDELIJK onvermijdelijk is dat jaloezie het opbreekt.
Tegen die zei dat het een soort vreemdgaan is: als je 2 bi meiden hebt en 1 jongen vertel mij dan wie er met wie vreemdgaat
-70 uur-
Ik zou zelf niet kiezen voor een dergelijke relatie, zou mij veel te druk zijn.
*handen vol heeft aan één partner*
Overigens vind ik het wel erg knap als je met alletwee een goede relatie kunt hebben (met name dan de lichamelijke, wat zal die gozer een goede conditie hebben). Zijn ze ook met z'n drieën in bed?
Het zou in ieder geval niets voor mij zijn. Dus zo'n lucky bastard vind ik hem niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |