abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2002 @ 21:34:08 #1
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_2979061
Hoe denkt de fokker over driehoeksverhoudingen?

Is dit haalbaar in een "gezonde" relatie?
Een vriend van me heeft nu al ruim 6 maanden 2 vriendinnen die hij naar zijn zeggen gelijk behandeld; hij heeft met beiden zowel een fysieke als emotionele relatie en wel tegelijkertijd.
DAT houd in dat ze elkaar niet alleen in duo ontmoeten , maar ook met z'n allen samenkomen.
Hij is (Logisch) erg gelukkig met deze situatie en ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ook een lucky bastard vind.
Toch vraag ik me af; is zoiets wel een lang leven beschoren?

dinsdag 29 januari 2002 @ 21:41:03 #2
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2979159
nee, geen lang leven denk ik..
op een gegeven moment zal hij waarschijnlijk toch net iets meer met de een omgaan, en dan wordt de ander jaloers, of vindt dat ze te weinig aandacht krijgt.
ik denk niet dat zoiets ooit echt lang kan duren, en als hij bijv ooit wil trouwen, kan hij de ander er toch ook niet bijhouden?

ik heb er geen problemen mee ofzo, maar ik zou het zelf nooit willen zoiets.

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  dinsdag 29 januari 2002 @ 21:42:55 #3
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_2979189
Ik heb eens iemand ontmoet die zo`n relatie al een aantal jaar had en het ging heel goed.
Ze woonden zelfs met z`n 3en in 1 huis.
Dus het kan wel goed gaan
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
  dinsdag 29 januari 2002 @ 21:45:57 #4
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2979228
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 21:42 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ik heb eens iemand ontmoet die zo`n relatie al een aantal jaar had en het ging heel goed.
Ze woonden zelfs met z`n 3en in 1 huis.
Dus het kan wel goed gaan
uiteindelijk liep het fout af?

ps wel kicken maar zeer vermoeiend lijkt mij

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_2979249
Ik denk dat zoiets geheel aan de personen zelf ligt en hoe open ze staan tegenover dingen. Je hebt toch ook parenclubs en dat soort dingen worden druk bezocht. Lijkt me nou niet dat elke relatie stukloopt op dat soort dingen. In ieder geval is het niks voor mij ...
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  dinsdag 29 januari 2002 @ 21:48:52 #6
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_2979274
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 21:45 schreef Profesor het volgende:

[..]

uiteindelijk liep het fout af?

ps wel kicken maar zeer vermoeiend lijkt mij

Toen ik ze kende woonden ze samen ja,heb ze nu al een hele tijd niet meer gezien.
Maar als je al meerdere jaren zo woont vind ik het toch wel knap hoor
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
  dinsdag 29 januari 2002 @ 22:01:03 #7
19775 Slam
The True AoD
pi_2979474
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 21:34 schreef SHE het volgende:
Hoe denkt de fokker over driehoeksverhoudingen?

Is dit haalbaar in een "gezonde" relatie?
Een vriend van me heeft nu al ruim 6 maanden 2 vriendinnen die hij naar zijn zeggen gelijk behandeld; hij heeft met beiden zowel een fysieke als emotionele relatie en wel tegelijkertijd.
DAT houd in dat ze elkaar niet alleen in duo ontmoeten , maar ook met z'n allen samenkomen.
Hij is (Logisch) erg gelukkig met deze situatie en ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ook een lucky bastard vind.
Toch vraag ik me af; is zoiets wel een lang leven beschoren?

Niks aan toe te voegen
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_2979549
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 21:41 schreef sundae het volgende:
en als hij bijv ooit wil trouwen, kan hij de ander er toch ook niet bijhouden?
Tsja, daar noem je dan ook een achterhaald concept...
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_2979991
En als een van die dames er nu een minnaar bij neemt? Zou die vriend dat accepteren? Vraag ik me zo ineens af....
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_2980044
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 22:28 schreef zwijntje het volgende:
En als een van die dames er nu een minnaar bij neemt? Zou die vriend dat accepteren? Vraag ik me zo ineens af....
Zeker. Dan neemt ie er gewoon nog een vriendin bij om de balans te herstellen.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  woensdag 30 januari 2002 @ 01:17:53 #11
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2982007
Hoor nou toch... Er nog eens een ander op na houden, volgens mij heeft dat niets met liefde of met houden van te maken. Blijkbaar zijn ze allebei niet goed genoeg
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 1 februari 2002 @ 00:33:25 #12
20959 Darknesz
Dominus Illuminatio Mea
pi_3007643
Of het standhoud...mmm denk het niet misschien een enkeling, maar dat is slechts de uitzondering die de regel bevestigd. Doet me denken aan het liedje: Secretly
Amor Fati
pi_3007699
...ik noem een Anton Heijboer.

Bijvoorbeeld...

vrijdag 1 februari 2002 @ 02:02:43 #14
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3008139
Ik zou het echt niet durven zeggen....maar ik denk wel dat er op een gegeven moment wat concurentie gevoelige problemen de kop op steken!
maar vooralsnog als het wel goed gaat, waarom niet zou ik zeggen!
[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
  vrijdag 1 februari 2002 @ 05:06:42 #15
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_3008579
Heb ik wel eens gehad... Was wel een extreem rare situatie moet ik zeggen Wel leuk, maar duurde vrij kort. (door een hele berg redenen) Zijn nu mijn 2 beste vriendinnen.

Ik zou het best over willen doen, ware het niet dat de gevoelens er niet meer zijn. Maar ik moet toch zeggen dat ik denk dat het UITEINDELIJK onvermijdelijk is dat jaloezie het opbreekt.

Tegen die zei dat het een soort vreemdgaan is: als je 2 bi meiden hebt en 1 jongen vertel mij dan wie er met wie vreemdgaat

-70 uur-

[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
pi_3012455
Ik vind t zelf geen gezonde relatie, maar om t dan toch nog iets gezonder te maken, vind ik dat iedereen eerlijk tegen elkaar moet zijn, en er ook allemaal voor moeten zijn, of er in ieder geval van op de hoogte zijn, want dit vind ik eigenlijk gewoon vreemdgaan, maja, that's just what i think of it
Life is ironic
pi_3012503
Ach wat is normaal? Iedereen heeft andere normen en waarden. Wat een ander doet, moet hij of zij zelf weten, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen

Ik zou zelf niet kiezen voor een dergelijke relatie, zou mij veel te druk zijn.

*handen vol heeft aan één partner*

#geen
pi_3012593
Lucky bastard inderdaad, het moet kunnen... maar vind maar eens twee damez die daar zin in hebben..
  vrijdag 1 februari 2002 @ 18:31:38 #19
2432 Nimue
keep your magic
pi_3013904
Kan me voorstellen dat het best kan werken, in allerlei combinaties. Voor mij zou het niet werken, ik zou het maar ingewikkeld vinden of jaloers en onzeker worden. Maar als anderen er blij mee zijn, lekker doorgaan!
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
  woensdag 13 februari 2002 @ 16:39:26 #20
12851 Buggle
The saga continues...
pi_3151688
Hmmm er zijn dan wel van die stoere jongetjes hier die het over lucky bastard hebben, en om het hardst roepen dat ze dat meesterlijk vinden en leuk en weet ik wat nog meer. Maar ik weet zeker dat ze met hun mond vol tanden staan wanneer het hun aangeboden wordt.

Overigens vind ik het wel erg knap als je met alletwee een goede relatie kunt hebben (met name dan de lichamelijke, wat zal die gozer een goede conditie hebben). Zijn ze ook met z'n drieën in bed?

"There is no much you can do about being an idiot, but about being an ignorant you have an option."
pi_3152285
Of het stand houdt?? Ik denk persoonlijk over het algemeen niet.

Het zou in ieder geval niets voor mij zijn. Dus zo'n lucky bastard vind ik hem niet

Semi-nieuw hier!! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')