abonnement Unibet Coolblue
pi_188195077
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ow met Bottas in het begin vd race bedoel je, waar die een seconde verloor? Wat een misser inderdaad, maar gelukkig zijn het alle twintig (blijkbaar) prutsers.

Dat met mijn Vettel was onzin natuurlijk, dacht dat jij je standaard onzin ouwehoerde met je 'missers', 'gwn degelijk, best veel fouten' dus ik wilde even meespelen :)
Dat was gewoon een duidelijke misser.
Als dat al geen misser is.

Maar zoals ik al zei. Hij maakte 2 echt missers maar wist de wagen uit de muur te houden.
Dus een crash te voorkomen, wat de anderen niet lukte.
pi_188195107
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat was gewoon een duidelijke misser.
Als dat al geen misser is.

Maar zoals ik al zei. Hij maakte 2 echt missers maar wist de wagen uit de muur te houden.
Dus een crash te voorkomen, wat de anderen niet lukte.
Normaliter zou ik het gek vinden als een user deze 'missers' alleen bij Verstappen ziet en benoemd.

:)

Alle
Twintig
Coureurs
Prutsers

Alle
Teams
Prutsers


Have fun dit weekend
pi_188195869
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Normaliter zou ik het gek vinden als een user deze 'missers' alleen bij Verstappen ziet en benoemd.

Oh sorry wist niet dat dit topic over Leclerc ging.
Ik het algemene topic over Duitsland benoemde ik ook de anderen.

Dus doei :W
pi_188197036
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Oh sorry wist niet dat dit topic over Leclerc ging.
Ik het algemene topic over Duitsland benoemde ik ook de anderen.

Dus doei :W
Elke coureur heeft gisteren een momentje gehad. Elke coureur, meerdere keren

Negentig procent kwam niet in beeld, maar aan de rondentijden kon je zien dat veel coureurs een momentje hadden

Dat er momentjes zijn op een baan die zeiknat is, opdroogt, droog is, weer nat regent en opdroogt waar delen van de baan nat zijn, maar de bocht er na weer totaal anders kan zijn, dan weer stukken die erg vochtig zijn en stukken buiten de lijnen nat zijn. Dan lijkt mij het volstrekt logisch dat coureurs momentjes hebben, zeker bij een sport waar ze per se de snelste op de baan moeten zijn elke ronden weer en dit ook nog eens doen met vier a vijf verschillende soorten banden en tegenstanders in de buurt.

Dus momentjes, logisch

Behalve bij bianconeri want als Verstappen zo'n momentje heeft dan is het een misser. Zelfs één seconde tijdverlies, misser.

Echt...

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 29-07-2019 22:59:15 ]
pi_188199382
Is toch fantastisch dat de trollen een keertje uitbreken moeten aanklampen om iets over Max te kunnen zeggen _O-
pi_188200707
Vooral het gedraai en gekronkel om het zo te verpakken dat ze echt geen trol zijn is hilarisch.

Als je nu wel of geen fan van Verstappen bent, het valt niet te ontkennen dat hij een dijk van een jaar achter zich heeft. Dat je een (overigens goed opgevangen) 360 spin en een glijertje moet gebruiken om je gelijk te halen bevestigd dat alleen maar.
pi_188203627
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Elke coureur heeft gisteren een momentje gehad. Elke coureur, meerdere keren

Negentig procent kwam niet in beeld, maar aan de rondentijden kon je zien dat veel coureurs een momentje hadden

Dus momentjes, logisch

Behalve bij bianconeri want als Verstappen zo'n momentje heeft dan is het een misser. Zelfs één seconde tijdverlies, misser.

Echt...
Nogmaals:

Dit is een Max Verstappen topic.
Ik zeg nergens dat niemand anders een misser gehad heeft of wel dan?
Sterker nog ik zei zelfs dat Max degene van de toppers was die hem wel uit de muur wist te houden.

Als dit een: Meldt alle fouten van alle coureurs topic was ipv het Max crashtappen topic dan had ik alles genoemd. Maar schijnbaar lees jij dit topic anders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:39 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Is toch fantastisch dat de trollen een keertje uitbreken moeten aanklampen om iets over Max te kunnen zeggen _O-
Ik heb hier nog niet 1 trol gezien.
En daarnaast sommige mensen hebben geen oranje bril op en kijken wel realistisch naar ALLE coureurs. Max maakte zondag fouten, maar deed ook veel goud. Hield de wagen uit de muur. Terwijl de rest gewoon stom deden.
pi_188203664
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 09:54 schreef BroesWillems het volgende:
Vooral het gedraai en gekronkel om het zo te verpakken dat ze echt geen trol zijn is hilarisch.

Als je nu wel of geen fan van Verstappen bent, het valt niet te ontkennen dat hij een dijk van een jaar achter zich heeft. Dat je een (overigens goed opgevangen) 360 spin en een glijertje moet gebruiken om je gelijk te halen bevestigd dat alleen maar.
Nogmaals: Beter lezen is schijnbaar een kunst.

Dit topic gaat over Max. Als je niet eens meer missers mag noemen van Max, sneu hoor.
Als dit topic over alle coureurs ging, dan hadden we allemaal hier alle fouten van alle coureurs kunnen gaan aanhalen.
Dat kan nu niet want dat zou offtopic zijn.

Je bent geen trol als je de feiten aanhaalt. Max maakte 2 missers. Dat is een feit.
Dat mag je best benoemen.

En zoals ik al eerder zei heeft hij het goed uit de muur gehouden waar de anderen dat niet deden.
En het is al genoeg belicht dat Max en Hamilton bij hun 360 spin echt in die split second een top beslissing gemaakt hebben door te spinnen ipv op te vangen.
Blijft van beiden wel een misser, maar wel heel goed opgelost.
pi_188203744
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nogmaals: Beter lezen is schijnbaar een kunst.

Dit topic gaat over Max. Als je niet eens meer missers mag noemen van Max, sneu hoor.
Als dit topic over alle coureurs ging, dan hadden we allemaal hier alle fouten van alle coureurs kunnen gaan aanhalen.
Dat kan nu niet want dat zou offtopic zijn.

Je bent geen trol als je de feiten aanhaalt. Max maakte 2 missers. Dat is een feit.
Dat mag je best benoemen.

En zoals ik al eerder zei heeft hij het goed uit de muur gehouden waar de anderen dat niet deden.
En het is al genoeg belicht dat Max en Hamilton bij hun 360 spin echt in die split second een top beslissing gemaakt hebben door te spinnen ipv op te vangen.
Blijft van beiden wel een misser, maar wel heel goed opgelost.
Beter lezen is schijnbaar een kunst.

Dit is het "Het Max Verstappen Crash topic", een topic voor de crashes van Max Verstappen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 juli 2019 @ 14:11:30 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_188203968
Het is leuk geweest, ik zie wel een hele goede reden tegemoet waarom dit topic nog bestaansrecht heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')